- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #26636 üzenetére
A gumi burkolat alatt van a kapcsoló.
De hallottam már olyat, h a díszléc mögé nyomtak szigetelő anyagot és akkor nem ázik be. Mondjuk nekem eddig nem volt ilyen bajom ott, csak a tetősínnél jöttek elő repedések amit kikentem, így már nem vizes a csomagtartó./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
youtube videó szintén mk1 ib5 fóka bowden persely
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Fogyasztással kapcsolatban most kicsit meglepődtem.
Voltam tankolni, 37 liter ment a tankba. 326km-t tettem meg, 100% városban, legtöbbször klímával.
Ha jól osztottam akkor ez 8,81 liter / 100 km. Fedcomp szerint viszont 12,9 liter / 100 km az adat amit el is hinnék. Lehet ekkora difi és ha igen akkor mitől?
Előző tankoláskor nem számoltam (sőt eddig még egyszer sem) de akkor is kábé ilyen eredménynek kellett kijönnie, mert akkor is csak városban mentem, időjárás miatt szintén többnyire klímával./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #26669 üzenetére
Átlagsebesség nálam talában 25km/h körül van, de mint mondtam szinte csak városban poroszkálok.
De nem igazán tudok napirendre térni ezen a fogyasztás difin. Ha még csak ~1 liter lenne oda se bagóznék rá, de azért ez a 4+ liter meglepő.
De végül is mindegy, ezután se fogom máshogy nyomni neki./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #26671 üzenetére
Igazad lehet... Matek sosem volt az erősségem.
Motorikusan pedig jó az autó, tehát akkor vagy az én lábam van ólomból vagy nem tudom mit csinálok rosszul.
Igazából nem zavar a 10 liter feletti fogyasztás. Eszik amennyi beléfér.
Eddigi tapasztalatok alapján városban 10,5, autóúton 6,5-6,7. Pályán nem járt velem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz darvinya #26700 üzenetére
Nem lenne ezzel semmi gond, ha legalább rendesen megcsinálták volna. Így inkább elrettentő példa a "Lemezvágóval nem lehet? Fogd meg a söröm!" mentalitásra. Aki Mk2-őt vásárol mindenképp hajtsa fel a hátsó üléssort és nézze meg mi van vagy nincs ott.
lizakattila: láttam facén a bejegyzést. Ha pumpa csere akkor én is a ko-csi kft-t tudom javasolni és a bosch alkatrészt. Plusz elképzelhető, h egy relé csere is esedékes. Nem egy nagy tétel, ~1k. Sőt, lehet azzal kéne kezdeni.
Óracsoport hiba volt már javítva?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
-
"nehogymá' azt a sukár arany verziót vedd! " -> És mit szólsz a fekete acél felnin arany színű csavarokhoz?! Mondjuk lehet nem a legjobb ötlet, vasazós tesók még aranyozott holminak nézik pedig ugyebár a mondás szerint sem nem minden az ami fénylik.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz dellfanboy #26975 üzenetére
NGK
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz ReFleXx #27063 üzenetére
ET47-tel szerintem nem gyári, de lehet tévedek.
Téli acélfelnit nekem is újra kell taknyolni, a rozsdás csavarokkal már végeztem (marás, festés, lakk). Van két szett anya, az egyik fekete a másik ezüst lett, de lesz mindben 4db arany színű csavar is mert miért ne. Megnézem hogy mit mutat.
A felnit újra kell csiszolni, alapozni, majd két réteg fekete festék spray, majd felni lakk és a biztonság kedvéért ködölöm rozsdavédővel is.
Tavaly a lakk elmaradt, 2 hónap után foltos lett az acélfelni, ekkor lefújtam rozsdavédővel és megállt, nem terjedt tovább./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
Ablaktörlő nyöszörgést gondolom a mechanika okozza. (nem a lapátra gondolok a szélvédőn, annak más hangja van)
Mennyire macera le és szétszedni, h megkenjem?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
válasz radi8tor #27221 üzenetére
Idén voltunk először sógiéknál a Dunánál és a húgom volt a felvezető kocsiban.
(Ti sose tegyetek ilyen botor dolgot, mert minden múltbéli vélt vagy valós sérelemért megfizettek!)
A rögösebb és hosszabb úton mentünk a falut kikerülve állítása szerint csak azért, h "érezzem a törődést".
~8 km tömény kínszenvedés, repedezett, elporladt, kátyús aszfalt maradványokon, a padka helyenként ugyan kavicsos, de elszórva olyan tankcsapdák voltak, h ha abba valaki beledurrant személykocsival, helyben kifordul az autó kereke és lehet hívni a medicoptert. Ha 15-nél gyorsabban mentem volna lehet széthullott volna a futómű, pedig szinte új.
Azért a végén megköszöntem neki és emlékeztettem, h a pici ott szunyált a hátsó ülésen.
Még a gúglis autó sem merészkedett arra soha, pedig mikor az M9 hídját építették előtte járható út volt csak a kamionok leamortizálták, nem kicsit.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Dilemmába vagyok, h cseréltessem-e a hamarosan esedékes éves szerviznél a gyertyákat vagy felesleges. Elvileg ugye ha jól tévedek 30e km a csereperiódus, ezekben az NGK-kban a fele sincs. Végül is nem egy nagy tétel.
Újabban hidegen indításkor nem minden alkalommal akar lefulladni a kocsi. Öngyógyít?
Így egyelőre a trafó + kábel cseréjét parkolópályára tettem./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
-
Ford 5W30 5 lityi motorolaj + Mann Filter szűrők (olaj, lég, aktív szenes pollen) 22505 pénz az Unixból. Annyira nem is volt vészes.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz ldn218 #27287 üzenetére
Minnyámás!
Elég tré volt, eddig nem hagytam volna leromlani. Mivel történt a művelet és az uv védelem?
Milyen motor, kasztni, évjárat?Real_Necro: Közben frissítettem és láttam jöttek újabb képek így inkább bő lére eresztettem a hsz-t.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz Dißnäëß #27312 üzenetére
Miért? 15-20k egy pár bontott, az drága?
Miki-B: Dettó. El vannak már öregedve a motortérben a műanyagok. Kicsit kíntatni kellett a csatit, de végül megadta magát mikor én is váltottam fekete hátteresre.
ldn218:
Mit értesz a végtelen alatt ? -> Még nem políroztam, csak olyantól hallottam aki már csinált ilyet, h ha évente/kétévente visszamattul akkor nem bír ki 5-6 alkalmat. Persze ki meddig akarja használni a vasat. Remélem az enyémben van még bő 6-8 év, csak mert benzines.
Tédécéíket meg nem csodálom, h zúzdában meg bontóban kötnek ki, amiket olvasok róluk.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Biztitáblába hová lehetne bekötni az adaptert ami az üléshűtésért felelne?
Csinálnék egy házi barkács üléshűtést. Ehhez kell némi vezeték, egy adapter, pár ventilátor, egy kapcsoló és némi légáteresztő anyag a kibányászott szivacs helyére./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz molnarpeter #27537 üzenetére
Sztem van dögivel, csak nem tudom melyikbe lenne érdemes dugni. 20A-es kell asszem.
darvinya: Nincs beépített ülésfűtésem, nem is hiányzik. Van Penny-ben vett 2000 Ft-os szivargyújtós de 2 év alatt egyszer ha volt használva. Viszont a hűtés az mocskosul hiányzik. Nem is kell 100+ km-t menni, elég ha városban mászok ide-oda a nyár közepi hőségben és vizipólóznak a golyóim.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Másik terv, h a hátsó üléssor fölé is teszek egy ugyanolyan térképolvasós lámpát, mint amilyen elől van. Gondolom csak ki kell vágni a helyét a tetőkárpiton, elől bekötni és behúzni a madzagot és kész.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ezt sasoltátok? Ma reggeli friss hír.
Holnap veszek egy új olajleeresztő csavart is ha már úgyis szervizelve lesz a verda. Nehogymá visszategyem azt a régi xart.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Elkezdtem begyűjteni az anyagokat a csináld magad üléshűtés projekthez. Úgy néz ki cirka egy Deákban meg fog állni a sofőr oldali ülés megbuherálása. (spéci luggatott szivacs és légáteresztő szövetháló, ragasztóspray, ventik, egy kapcsoló, biztosíték tábla adapter, némi kábel, csatlakozó és kábelvédő)
Ilyen szivacsot egyébként sehol nem találtam a városban még kárpitosnál se de azért meglesz.Az egyetlen kérdésem még a projekttel kapcsolatban, h ITT találtam neten gyorsban gem modul kiosztást, a "heated seats" 20A-esbe bele lehet kötni a hűtést igaz?
Első körben csak az ülőfelületbe tennék 2 darab 12V 0.2A-es ventit. De elképzelhető, h belelendülök és a háttámlába is beépítek két ugyanilyet vagy megcsinálom az anyós oldali ülést is.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #27682 üzenetére
A lényeg, h kapjon delejt.
ReFleXx: Ha rányomom a klímát a lábtérre mindjárt az lesz.
oliwire: Valami hasonló az elképzelés csak nem szívóra, hanem az ülés felé fújóra állítva a ventilátorokat.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Nem pont így gondoltam kivitelezni mint a videón van. Ventik alulra, felül pedig a tömör szivacsot lecserélném ilyen luggatottra.
radi8tor: Milyen elektronikát akarsz? Nappali helyzetjelzőhöz se kell elektronika csak bekötöd és kész.
Nem akarok én vezérelni semmit, csak tudjam ki és bekapcsolni.
Gondoltam már rá egyébként, h mondeóból bontott ülés szellőztetőt veszek kompletten de még az is drága.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz radi8tor #27700 üzenetére
Az igaz.
Mondtam, h nekem elég a kapcsolós üzem is, nem akarom nagyon variálni.
Megrendeltem a bélést a tömör szivacs helyére. Már csak kábel, csúszósaruk és egy kapcsoló kell.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz oliwire #27704 üzenetére
És hogy fordítva rakod be a ventiket, azzal miért lesz jobb az ülés? -> Akkó mondom.
Az ülés alatt ott van a hátsó lábtérbe fújó klímakivezetés. Ha netán a háttámlát meghosszabbítom a padlóig akkor a hideget egy az egyben onnan szippantja fel és teríti szét az ülésben cserélt luggatott szivacson át a venti, amitől nem lesz párás a zacsi.
Az a fő gondom, h van egy hiperhidrózis nevű anyámkínja, vagyis túlzott izzadás. Ergó nem bírom a meleget és a sok mozgást. Elég sokáig ülnöm egy helyen 25+ °C-ban és végem van ha nem mozog vagy ér közvetlen a levegő. Ezért utálom a nyarat klíma nélkül. Inkább legyen 10-20°C között a hőmérséklet és fújjon a szél, az nekem "egyszálpólós kánaán". Rendes télben is felöltözni még mindig fel tudok.
Melóban is kell mozogni, de szerencsére nem kapkodós és a fizikai munka nagy részét az embereim végzik. Előfordul, h 12 óra alatt gyártok egy szatyornyi átizzadt ruhakupacot.Aux kimenetet én is csináltam nemrég.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
válasz molnarpeter #27720 üzenetére
Köszi, mindjárt barátságosabbak az árak. Pécs közel van, de szerintem akkor is csak jövőre lesz csere. Még kilátok.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest