Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz #27070592 #32264 üzenetére

    Iiiigen.
    Mivel nekünk ilyen is, olyan is van/volt, igazából egyik ezért jó, a másik azért.

    Nyomatéktartásban a dájzel jobb, a beninesnek meg valahogy a hangja vonzóbb. Nekem. Innentől meg szubjektív. ;)

    Tény, hogy a 6.3-as 2 éves átlagfogyasztás (előtte 6.5 5 év alatt) a dízel mellett szól.
    A benzines 14 havi átlaga meg 8.3. Szóval 2 liter.

    Most a benzinesnél kiszámotam, hogy kb. 10 év (vagy több), mire megtérülne a dízel felár... szóval elengedtem. Lehet, hogy nem is lesz meg addig a nagy dög. Keveset megyünk, főleg mostanában (kb. 1000km/hó, vagy még kevesebb).
    A dízel Maxival csodával határos módon évi 22k-t mentünk, mert gyakorlatilag sokfelé mentünk azalatt az idő alatt (gyerekeket sokszor fuvaroztuk versenyekre, koncertre, hosszú utakat mentünk nyaraláskor is). Nagyon élvezetes volt.

    Szerintem annyira szeterem a kocsikat, meg vezetni, hogy ha kényelmes az autó (pl. nem egy Fiat500), akkor mindegy milyen - alkalmazkodok a teljesítményhez, karakterisztikához, és úgy vezetek, hogy biztonságos legyen (legalábbis igyexem így cselekedni)

    szerk.: nekünk csak új autó jöhetett szóba a támogatás miatt, és a benzinesre importőri kedvezmény volt 2M, ehhez jött a 2.5M nagycsaládos, így a 10.8M-es listaáras autó volt végül 6.3M (le is fogyott a családi kassza 0-ra...)
    De ilyen kedvezmény a dízelre nem volt. Tehát eleve magasabb ára volt a dízelnek, benzinesre + kedvezmény, így esélye nem volt annak, hogy dízelt vegyünk)

    [ Szerkesztve ]

    B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

Új hozzászólás Aktív témák