Hirdetés
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #27070592 #32264 üzenetére
Iiiigen.
Mivel nekünk ilyen is, olyan is van/volt, igazából egyik ezért jó, a másik azért.Nyomatéktartásban a dájzel jobb, a beninesnek meg valahogy a hangja vonzóbb. Nekem. Innentől meg szubjektív.
Tény, hogy a 6.3-as 2 éves átlagfogyasztás (előtte 6.5 5 év alatt) a dízel mellett szól.
A benzines 14 havi átlaga meg 8.3. Szóval 2 liter.Most a benzinesnél kiszámotam, hogy kb. 10 év (vagy több), mire megtérülne a dízel felár... szóval elengedtem. Lehet, hogy nem is lesz meg addig a nagy dög. Keveset megyünk, főleg mostanában (kb. 1000km/hó, vagy még kevesebb).
A dízel Maxival csodával határos módon évi 22k-t mentünk, mert gyakorlatilag sokfelé mentünk azalatt az idő alatt (gyerekeket sokszor fuvaroztuk versenyekre, koncertre, hosszú utakat mentünk nyaraláskor is). Nagyon élvezetes volt.Szerintem annyira szeterem a kocsikat, meg vezetni, hogy ha kényelmes az autó (pl. nem egy Fiat500), akkor mindegy milyen - alkalmazkodok a teljesítményhez, karakterisztikához, és úgy vezetek, hogy biztonságos legyen (legalábbis igyexem így cselekedni)
szerk.: nekünk csak új autó jöhetett szóba a támogatás miatt, és a benzinesre importőri kedvezmény volt 2M, ehhez jött a 2.5M nagycsaládos, így a 10.8M-es listaáras autó volt végül 6.3M (le is fogyott a családi kassza 0-ra...)
De ilyen kedvezmény a dízelre nem volt. Tehát eleve magasabb ára volt a dízelnek, benzinesre + kedvezmény, így esélye nem volt annak, hogy dízelt vegyünk)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Hálózatokról alaposan
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ukrajnai háború
- Sorozatok
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen