- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rolko
őstag
To force the 2.0b shader path: \r_sm20bpath 1
To force the 3.0 shader path: \r_sm30path 1
For GeForce 6x00 users, geometry instancing is enabled by default. ATI users however, need to use the following line to enable it:
To force enable geometry instancing: \r_GeomInstancing 1
To really get the best out of this feature however, you will want to change Far Cry's default behaviour of rendering in-game vegetation as sprites beyond a certain distance, and set it to use 3D models for all vegetation. This can be set as follows (The default setting is 1):
To use all 3D vegetation: \e_vegetation_sprites_distance_ratio 100
To enable normal map compression for supported boards, use the following command:
To enable normal map compression: \r_TexNormalMapCompressed 1
Bear in mind however that by default, Far Cry turns off this feature again every time a level is loaded or reloaded.
Finally, to enable HDR, use the following console command:
To enable HDR: \r_hdrrendering 1
The value shown here can be anything between 1 and 11, each selection will use slightly different settings for HDR rendering. The general consensus is that using a setting of '7' gives the best results, but everyone will no doubt have their own preference.
So, now we know how to make use of this plethora of new features, let's examine what they have to offer:
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Linux kezdőknek
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo Wii U
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen