- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Hirdetés
-
Új dátumot kapott az Until Then
gp Eredetileg ebben a hónapban érkezett volna a játék, azonban már korábban elhalasztották a megjelenést.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
Mobilarena
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nissifer
tag
válasz Plazmacucci #1547 üzenetére
Plazmacucci:
Az meg, hogy az első fél órába beleerőltetik a power armort meg a deathclaw harcot az szín tiszta bullshit.
Tökéletesen egyetértek veled, valahogy úgy érzem, nincs miért küzdenem. Az előző részekben nagyon szépen fel volt építve a vágyakozás keltés pszichológiailag. Játék harmadában csak sejtettük, hogy van power armor, utána már láttunk benne flangálni embereket, és jó időnek el kellett telni ahhoz, hogy nekünk is lehessen egy. Ugyanez volt a szörnyekkel, fegyverekkel is. Most nem érzem a játékban a hitchkoki feszültségkeltés dramaturgiáját. Nem érzem azt, hogy félnem kellene valamitől. Inkább olyan hangulat jellemzi a játékot, hogy nyugodtan mehetek bárhova, nem kell tartanom semmitől, egyfajta láthatatlan gondviselés jelenléte hatja át a játékot. Nincs értéke a dolgoknak. Az eddigi részekben (1,2, 3, NV) az tetszett, hogy egy sebezhető karakterrel indultunk, minimal felszereléssel, minimal képességekkel egy ismeretlen világban és jó időbe telt mire kitartó munkával apránként egyre többet és többet megismerhettünk a lehetőségekből, és a kezdeti szorongás helyét átvehette egyfajta kellemes magabiztosság. Ezzel szemben most úgy érzem, hogy gyökeres szemléletváltás történt. Készen kapunk mindent. A szerepjátékos fokozatosan fejlődésés, küzdelmes dramaturgia helyett mintha átment volna a játékmenet waltdisney féle családi filmek könnyed szórakoztatásának a világába. Az igazi kihívást jelentő szerepjátékos élményt feláldozták a popularitás oltárán. Miest kijön a creation engine, mod-ok segítségével vissza kell foglalnunk ezeket az értékeket. Maradjatok velünk, tartsatok ki még testvérek! War. War never changes...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs