- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Fallout 4 egy poszt-apokaliptikus szerepjáték, ami a többszörös díjnyertes Fallout 3 és Elder Srcolls: Skyrim játékok alkotóinak legújabb játéka, mely 2015. november 10-én jelent meg Xbox One, Playstation 4 és PC platformokra. A sorozat főbb kiadásai tekintetében ez a rész az ötödik, amellyel a Bethesda Games Studios új területeket kíván meghódítani a nyitott világú játékok terén.
A játék a Fallout játékok történetének legmeghatározóbb napján, a Nagy Háború idején veszi kezdetét, de egy váratlan esemény következtében egy nukleáris háború sújtotta világban találjuk magunkat több, mint kétszáz évvel később. Az események helyszíne ezúttal az Államközösség (The Commonwealth), ami Bostont és a titokzatos Intézetet (Institute) foglalja magába. A játék eseményei a Fallout 3 után tíz, és a New Vegas után hat évvel zajlanak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nissifer
tag
Ptech : Ha csak az Lone Wanderer Perk bónusz miatt nyomod tök egyedül, akkor Dogmeat-et még magaddal viheted.
Köszi az észrevételed. Igazándiból tudok arról, hogy Dogmeat-tel is érvényesül a Lone Wanderer Perk bónusz. Nálam más a mozgatórugó, nem ez. Nem használom a Lone Wanderer Perk-et. Azért nem viszek magammal követőket, mert
+ indokolatlanul megkönnyítik a játékmenetet,
+ számomra illúzió romboló, hogy nem hallnak meg,
+ hátráltatnak a harcban a saját stílusom alkalmazásában.
Már attól is fintorgok, amikor egy-egy NPC-nek kellene szétszakadnia ellenséges sebzés miatt, ám csak lekuporodik, az ellenség meg békén hagyja. Halljon meg, vagy alapból meneküljön el, ne vegyen részt a csatában, de ne vegye el tőlem a meglévő realitás érzésének élményét.
Azért játszom survival módban támogatás nélkül, mert szeretem a brutál kihívásokat, az epikus csatákat. Nem kell mindenkit azonnal leőlnöm. Ma hajnalban is találkoztam 7. szintűként 3 szupermutánssal. Mire egyet pislogtam, már is széttrancsíroztak. Kész, ennyi, erősebbek nálam még. Nem stresszelek ezen. Egy jó darabig elkerülöm őket. A wasteland veszélyes hely, a karakterem még kezdő. Elfogadom ezt. -
Csapoati
nagyúr
válasz Nissifer #1751 üzenetére
De a szörnyek is veled skálázódnak, szóval ott később is gond lesz. Jó, persze ha szerzel valami durva felszerelést + fegyvert, akkor könnyebb dolgod lesz, de azért nem annyira.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
warcat
veterán
Local leader 2es perk eddig nekem bejövős.
Saját üzletekben(2.szintű boltok) végre ki tudom szórni a cuccokat(bár jól jönne a befektetős perk,hogy több pénzük legyen)
Fegyverárusomnál van egy jó adag lőszer is,a mindenes árusnál meg viszonylag olcsón van lom(egy alarm clock pl most 15 kupak volt és ugye van benne nuclear material)
A 2 bolt kb egy gyorstravel oda-vissza után/alatt termelt 23 kupakot,most elkezdtem az italárus köré felépíteni egy grillbárt,meglátjuk mennyivel növekedik a hozam - nyilván eltart egy ideig míg megtérül,de aztán ingyenpénz és öngerjesztő folyamat.EA: It's in the crate!
-
4264adam
veterán
Legalább 10 órám van már benne és eddig még el sem jutottam "diamond City"-be Mennyi tartalom és még mindig csak fel fel fedezem a környéket. 9-es szinten vagyok.
.1-2 Settler-t és a Raidereik kiirtását csináltam -
Csapoati
nagyúr
válasz 4264adam #1754 üzenetére
Én meg már 12-es vagyok, de semmit se csináltam a cimbiknek a faluban. Zéró craft, majd később. Egyelőre gyűjtögetek küldetések közben.
Ez a Glowing Sea viszont kemény hely... Egyszerre két Deathclaw szaladt rám, aztán utána meg 4-5 radscorpion. Hamar elfogytak a Stimpakok. tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
warcat
veterán
Scrounger perk (több lőszer ládákból) "kicsit" durva.Az egy pontos verzióval is találtam már fusion coreokat random ládákban de most a kétpontossal 4 darab volt egyszerre egy random Concordos lőszerládában.
Amúgy nekem Concordos raiderek és Museum of Freedom már harmadik alkalommal töltődött fel újra teljesen,ez vajon a többi helyen is így van?
A küldit nyilván nem kell újra megcsinálni,de szinte minden lootolnivaló ismét a helyén a boltokban,van ugye 2expert meg egy novice széf is a környéken.Ez így elég könnyű zsákmányEA: It's in the crate!
-
Viper26
nagyúr
válasz micafighter #1734 üzenetére
Köszi, közben megoldódott.
(#1736) cr33p.:
Valamikor csak helyrehozzák, ebben bízom.
Pixel 7 | FR955
-
4264adam
veterán
A terminaloknak mi a feltörési módja ?
-
Csapoati
nagyúr
válasz 4264adam #1760 üzenetére
Ha ráböksz egy szóra, kiírja, hogy mennyi a likenesse a jelszóhoz képest. Ez azt jelenti, hogy hány betű van a helyén. Pl. ha kiválasztod a STRAW szót és a password mondjuk STEER, akkor a likeness 2 lesz a ST miatt. Ennyi az egész.
csabsz13: A statikusok felsikítottak volna ennek láttán.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
brumi1024
veterán
válasz Csapoati #1761 üzenetére
Illetve keressétek az egy sorban (), [] vagy esetleg {} jelek közé zárt tetszőleges nem betűkből álló stringeket, mert ezek legbalabbik zárójelére kattintva (látszódni fog, mert egybe kijelöli az egész láncot) vagy eltávolít rossz szavakat a lehetőségek közül vagy újratölti a próbálkozások számát.
-
Ptech
őstag
válasz Csapoati #1761 üzenetére
Plusz néha vannak olyan karakterláncok egy soron belül amik úgy néznek ki hogy:
<x>
(x)
{x}Az x helyén random karakterekkel, akkor kivesz egy rossz szót, vagy reseteli a próbálkozások számát.
Amúgy végre csak 10 mp-re lockolhatod ki magad, az sem a vég ha ellőtted mindet, nem is kell visszatölteni a quicksave-et
Mod: most lett leírva csak nem látok. Annyira filtereli a szemem a reklámot hogy a közvetlen allatta lévő hsz-t sem vettem észre
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
East Boston Preparatory School:
ha kitakarítom a raidereket, akkor sem írja a térképen, hogy cleared, ez másnál is így van? Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sheep
addikt
Urak,
hogyan kell molotovot dobni? Én az előbb 10 percet szórakoztam de nem találtam rá megoldást.
Beteszem a kedvencek közé, utána mit kell csinálnom? Ha megnyomom azt a gombot amire raktam nem történik semmi. Utána nyomogattam már az összes gombot de arra sem reagál.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
muxi-muxi
senior tag
Hosszabban nyomott bal Alt-al dobod a gránátot (azon van a fegyver zoomja is, értelemszerűen zoomolás közben nem tudsz gránátot dobni). Hogy működik-e a kedvenc gomb (Q) nélkül is, arról nem tudok nyilatkozni.
Tetszik ez a Stalker-ba oltott Skyrim
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
tetris
tag
Ez lehet kicsit overkill lett, de szerintem senki nem fog bejönni:
(Most pedig várhatok a modra, amivel tovább építkezhetem, mert elértem a limitet haha)
[ Szerkesztve ]
Fölösleges körök elkerülése végett: Igen, ami hirdetésem aktív, az még megvan. Posta csak vevő költségére és felelősségére.
-
alces
tag
Nekem is nagyon bejövős a Skyrim, FarCry egyveleg. nincs akkora letaglózó hatása mint a Fallout 3-nak, mivel ott amikor az emberfia kiszabadult a friss levegőre, szinte ökölbe szorult a gyomrom a látványtól, meg a sok lehetőségtől. Azt már semmi sem fogja visszaadni...
-
Klikodesh
senior tag
Az mindenkepp az egyik lagnagyobb pillanat amit videojatek valaha nyutjottt de ugye az volt a nagy visszateres a wastelandebe. ennek az eleje nem hozta azt a szintet.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
SaGa59
őstag
Tolókaput nem lehet építeni? A falak, automata gépuskák, lépcsők ismerősek a FNV erődépítős modjából, de ott kétféle tolókapuval is lehet trükközni, az őrség ha jól állította be az ember, ki-be mászkált rajta, meg a prospectorok, de az ellenség nem tudta kinyitni...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Kelvin
őstag
válasz 4264adam #1780 üzenetére
Elvileg nem kell mert később megoszthatod a bázisok közt a nyersanyagot. A játékot túlélő módban tolom (váltogatás nélkül), a banditák eddig mindig a kicsi, új nem jól védett bázisokat támadják és nem túl gyakran.
Eddigi tapasztalataim alapján ahol nem látsz felkiáltójelet a védelem mellett adott településnél a pip boyban, ott nem is lesz nagyon támadás. Valahol olvastam, hogy az erőforrásokat összeadva, számszerűsítve megkapjuk mekkora legyen a védelem szintje."A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
brumi1024
veterán
válasz Bad Pritt #1783 üzenetére
Megtámadnak, csak elég ritkán. Nekem Sanctuaryban 300 környékén van a védelmem (lehet hogy már lassan 400), és 100 alatt az élelem + vizem, de mégis megtámadtak. Mondjuk sok hatása nem volt, észre se vettem, csak a tornyok hangján hallottam, hogy történt valami. Ja és valaki kérdezte korábban: Sanctuaryban bármelyik oldalról támadhatnak. Talán egyedül a Vault oldaláról nem.
-
HaaS
addikt
válasz Fitzgerald #1697 üzenetére
Ezt a Last Resort nevű indoor tweaket is felraktad?
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
davidsone
addikt
Ha valaki esetleg power armor nafta hiányban szenved: [link]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz brumi1024 #1784 üzenetére
Basszus, én nagyon elhanyagoltam ezt a bázisos mókát, van szerintem 15 kajám meg 10 védelmem Sanctuary-ban.
Amúgy a rádió számomra a legnagyobb csalódás a játékban, egy az, hogy a Diamond City Radio bemondócsávója nagyon gyenge Three Doghoz képest, a másik, hogy kevés a szám, annak is nagy része ismert vagy a korábbi két részből, vagy az előzetesekből. Emlékszem az egyik első pletyka a játékkal kapcsolatban az volt, hogy a Three Dogot szinkronizáló színész kirakta twitterre, hogy már dolgozik a következő részen, valaki spoiler alatt leírhatná, hogy lehetne új rádiót csiholni vele. Vagy ő váltja a Diamond City-s formát?
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Cikk az eddigi eladásokról és bevételről.
És a napokban megjelent a Pip Boy app Windows Phone-ra is. Vicces kis cucc.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Fitzgerald
veterán
Ennek az előző verzióját próbáltam, amelyikhez volt még textures mappa is. Crashelt. A srác írta is, hogy gyakori probléma.
Ez a verzió viszont működik, nyertem is vele olyan 3-4 fps-t belső tereken, ami azért bizonyos helyzetekben sokat számíthat. A srác visszavett a füst/köd effektből.
Rá is írok, hogy ha van ideje legyen már olyan báttya és készítsen egy olyan verziót, ahol a füst/köd teljesen ki van lőve.
Szerintem még egy jó pár fps-t lehetne nyerni így.
A másik meg a belső terek világítása, a fények. Ebből is vissza kéne még venni, és akkor lassan normalizálódna a helyzet. Random framedrop, stuttering problémát ez nyilván nem oldja meg, de majd egy hivatalos patch biztosan igen.[ Szerkesztve ]
-
vegitossj7
addikt
Sziasztok!
Én is tolom a játékot, de Diamond City-ben játszhatatlan kategóriát sikerül prezentálnia a játéknak.
Nem a "benti" városban, hanem környékén, ahol nagyon sok küldi van.
Ismerősöm azt mondta hogy az Engine Forced Tessalation-t használ (32x), amit Nvidia karikon nem lehet kikapcsolni (AMD-nél a Catalystban ki lehet elvileg.). Szerintem ez vágja gallyra az FPS-t. Mindenhol máshol faján működik.
A másik meg hogy néztem God ray összehasonlító videót, és a low és ultra között 0 különbség van. Nem mellesleg nem engedi kikapcsolni.
Valaki tud erről valamit?
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
4264adam
veterán
válasz vegitossj7 #1790 üzenetére
Nexus-on már vannak grafikai segitő modok.
-
micafighter
nagyúr
Interaktiv térkép rengeteg cuccal: http://fallout4map.com/
Bal oldalt láthatjátok mennyi mindent meg lehet rajta nézni. Amikor megnyitjátok alapból mutat mindent egyébként. Spolier mentesség végett kikapcsoltam mindent ezért nincs a térképen semmi bejelölve, illetve bal oldalt irja számszerüen is miből mennyi van, ezt is "retustáltam"
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz micafighter #1793 üzenetére
jóféle, köszi!
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Bad Pritt
nagyúr
The Lost Patrol mellékküldi glitch:
ugye fel lehet venni a distress beacon-okat, de azokra nem lesz a küldetés során szükség, úgyhogy fogtam és Sanctuary-ben alkatrészekre bontottam. Na azóta pittyeg két beacon Sanctuary közepén és el se lehet tüntetni. Csak hogy senki ne keressen ott semmit, mert nincs. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hszilard666
veterán
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy kivették a játékból a várás opciót? Nem találom sehol
Amúgy nagyon bitang a játék, pokolian bejön, valahogy jobban beleélem magamat mint a 3 ba. A powerarmor tuningolás meg egyenesen királyi! Habár a faluépítgetős része nekem nem gyere be.AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm
-
brumi1024
veterán
válasz hszilard666 #1796 üzenetére
Ülj le egy székre és T.
-
Nissifer
tag
válasz Csapoati #1752 üzenetére
Csapoati: De a szörnyek is veled skálázódnak, szóval ott később is gond lesz.
Ezt már többen írták a fórumra, pl. csabsz13 is. Azonban ez a jelenlegi ismereteim alapján nem így van. A szörnyek nem skálázódnak. Valóban erősebbek a játék haladtával, azonban ez nem amiatt van, mert a karakter szintjének függvényétől dinamikusan változik a szörnyek szintje. A pálya úgy van kialakítva, hogy a kezdőhelyszíntől minél távolabbra megy a karakter, annál erősebbek ott az ellenfelek. Ám hangsúlyozom, hogy a látszat ellenére ez nem dinamikus skálázás.
Mindenesetre akár így van, akár nem, engem ez nem foglalkoztat különösebben. Szépen fejlődik a karakterem. Ma annak a húsából eszem, ami elől tegnap még elszaladtam.