- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz s7evcsenko #128860 üzenetére
Nem a kliens ezt kisebb játékoknál is csinálja, csak nyilván a nagyobbnál kellemetlenebb.
2015-16-ban elsöprő VR durranásról lehetett hallani mindenhonnan, média erősen túltolta az egész kérdéskört, elemzők csillió-millió eladástól révedeztek. VR fanok is arról álmodoztak, hogy a flatgaming(mostanában pancake gaming ) teljesen ki fog halni tegnapra, de még a mérsékeltebbek is szolid felfutásra számítottak ami a monitorok eladásaira is kihathat. Fejlesztők is komolyan kezdték venni a az új techet, egyre többen jelentették be támogatást, ill exkluzívokat. Epic pl teljesen VR felé vitte az UE4 fejlesztését, amit a Fortnite sikere és a fejlesztők nyávogása(avagy mindent elhanyagol ami nem VR-el kapcsolatos a motorban) után fordították meg a dolgot.
Aztán elmúlt röpke 3-4 év, és most ott tartunk hogy sehol. VR támogatás visszaszorult indie térfélre, hardver eladás pedig párszázezer darabnál laposkúszik per modell(Quest 400k, mobilosok jobban mennek), kivéve a PSVR, ott összejön a 5 millió is. Persze mihez képest, PlayStation Move 3 év alatt összehozott 15 millió eladást, Microsoft pedig 18 millió Kinect-et még az X360-hoz amikor különálló volt.
Nem mondom hogy később nem lehet ez jobb, de a Quest sem hozta az áttörést, játékfejlesztő oldalról pedig egyértelmű a kiábrándultság.
Jinxb1rd: Az a gond, hogy a VR bizonyos esetekben tényleg tud hatalmas pluszt adni(aki ült már akár rég is egy komolyabb repülőszimulátor cockpitben, annak még a VR forradalomra sem kellett várnia ehhez ), de ebből az emberek túl sokat vonnak le, túl sokat remélnek, és a kognitív disszonancia szektásítja őket. Majd ha nálad is lecsengenek a mézes hetek, akkor majd térjünk vissza hogy mi lesz a pancake játékokkal, nyilván azon túl hogy a forradalom(valamelyik, és ami most már bármikor ránk törhet) elsöpri mindet.
De addig is mondd el szépen nekünk, irigy laikusoknak, hogy mi is a Oculus Cross Buy, és miért jó a VR ügyének egy játékot meg kell újra és újra venni headsetenként.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!