- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz s7evcsenko #128860 üzenetére
Nem a kliens ezt kisebb játékoknál is csinálja, csak nyilván a nagyobbnál kellemetlenebb.
2015-16-ban elsöprő VR durranásról lehetett hallani mindenhonnan, média erősen túltolta az egész kérdéskört, elemzők csillió-millió eladástól révedeztek. VR fanok is arról álmodoztak, hogy a flatgaming(mostanában pancake gaming ) teljesen ki fog halni tegnapra, de még a mérsékeltebbek is szolid felfutásra számítottak ami a monitorok eladásaira is kihathat. Fejlesztők is komolyan kezdték venni a az új techet, egyre többen jelentették be támogatást, ill exkluzívokat. Epic pl teljesen VR felé vitte az UE4 fejlesztését, amit a Fortnite sikere és a fejlesztők nyávogása(avagy mindent elhanyagol ami nem VR-el kapcsolatos a motorban) után fordították meg a dolgot.
Aztán elmúlt röpke 3-4 év, és most ott tartunk hogy sehol. VR támogatás visszaszorult indie térfélre, hardver eladás pedig párszázezer darabnál laposkúszik per modell(Quest 400k, mobilosok jobban mennek), kivéve a PSVR, ott összejön a 5 millió is. Persze mihez képest, PlayStation Move 3 év alatt összehozott 15 millió eladást, Microsoft pedig 18 millió Kinect-et még az X360-hoz amikor különálló volt.
Nem mondom hogy később nem lehet ez jobb, de a Quest sem hozta az áttörést, játékfejlesztő oldalról pedig egyértelmű a kiábrándultság.
Jinxb1rd: Az a gond, hogy a VR bizonyos esetekben tényleg tud hatalmas pluszt adni(aki ült már akár rég is egy komolyabb repülőszimulátor cockpitben, annak még a VR forradalomra sem kellett várnia ehhez ), de ebből az emberek túl sokat vonnak le, túl sokat remélnek, és a kognitív disszonancia szektásítja őket. Majd ha nálad is lecsengenek a mézes hetek, akkor majd térjünk vissza hogy mi lesz a pancake játékokkal, nyilván azon túl hogy a forradalom(valamelyik, és ami most már bármikor ránk törhet) elsöpri mindet.
De addig is mondd el szépen nekünk, irigy laikusoknak, hogy mi is a Oculus Cross Buy, és miért jó a VR ügyének egy játékot meg kell újra és újra venni headsetenként.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!