Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomsolo

    őstag

    válasz cyberkind #102418 üzenetére

    Akkor most itt egy guide csak nektek, hogyan kell ilyen helyekről vásárolni.

    1. Érdemes használni vmilyen screen recordert, kezdve vásárlástól egészen az a kulcs aktiválásáig. Ha másra nem futja akkor legalább pár screenshotot kéne lőni menetközben a dolgokról. (Persze mindez opcionális de jelentősen meggyorsíthatja a dolgokat.)

    2. Kinguin, g2a = mindkettőn van support chat/email - nem csak a shieldesekre is. Érdemes tehát ott kezdeni, (csetnél szépen kivárod a sorod) és leírod a problémád. 99% hogy nyitnak egy ticketet számodra vagy adnak egy linket egy formhoz ahol le van írva milyen bizonyítékokat kérnek. (Jó a fenti probléma szerintem csak egy payment error, de ezek kezelése sokkal egyszerűbb mint amikor revokeolt kucsról van szó).

    Miután kitöltöd ezt továbbítják a ___sellernek akinek reagálnia ___kell. Ha nem reagál - 72 órája van asszem - akkor ők veszik kézbe. Nyilván vannak próbálkozós/lehúzós patkányok seller oldalon akik kitalálnak mindenfélét(pl g2an jártam úgy hogy konkrétan más játéknak a kulcsát sikerült megvenni), higgadtan el kell utasítani, rámutatni a bizonyítékra és jelezni hogy kéred vissza a lét.

    3. Egyik vezető időhúzós kísérlet seller oldalon, hogy kérnek vmi igazolás tőled hogy steam supporton keresztül derítsd ki miért revokeolták a kulcsot. Itt tudni kell, hogy mindig a kiadó az aki kulcsot von vissza sosem maga a steam. A support azt se fogja tudni neked megmondani hogy mi volt az a kulcs amit visszavontak, csak annyit hogy a kiadó ezekre az okokra hivatkozva vonta vissza. Ezt az egész szenvedést le lehet spórolni azzal ha vannak screenjeid, felvételeid.

    Ez a letiltották és kész marha nagy kamunak tűnik vagy az ismerős eleve vmi idióta volt.

    [ Szerkesztve ]

    Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő

Új hozzászólás Aktív témák