Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz _drk #135173 üzenetére

    Ez is jogos.
    Sőt, örülök, hogy te több és okosabb dolgot említettél - egyetértek a leírtakkal.
    Szerintem, ez nagyon-nagyon sok játékra igaz, amit az elmúlt években kipréseltek magukból a nagyok (az indie-t most inkább hagynám: nekem nagyon rossz véleményem van a "szemét között a gyöngyöt"-jelenségről). Bizony, a nagy AAA címekre is, "bejáratott" sorozatokra is utalnék ezzel.

    Tudom, hogy nem említhető egy lapon, de nemrég offline végignéztem az Uncharted 4 végigjátszását, a maga 10 órájával.
    S már abban is észrevettem, hogy mechanikákat* használtak el rongyosra, unalomig (lejtőn lecsúszás, utolsó pillanatban leszakadás etc.) -- nem éreztem az "újdonságot" végig.
    Egyedül a sztori kimenetele érdekelt, és konzolom sincs, és manapság már nem is lesz.

    A csajos DLC ellenben érdekesen indult --- s lám, oda is tértek, amit eleve másoltak, az Indiana Jones után/mellett (Tomb Raider, női főszereplő... k... mert itt ugye "érezték", hogy 1 az túlságosan is egyértelmű lett volna...)
    //Hint: saját véleményem, nem fog megváltozni :)

    [ Szerkesztve ]

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák