Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz tomsolo #103309 üzenetére

    "___egyetlen ember___"

    Jah, csúnyán meg is látszik rajta. :P Talán írtam már a Meridian és Timelines kapcsán, hogy szép teljesítmény 1/2/félmaroknyi embertől egy komplett játék összekalapálása, csak mit kezdünk vele, ha a játék nem lesz értékelhető. De míg utóbbi kettő játékról elmondhatjuk, hogy kicsit kevesebb, kicsit félkészebb, de a miénk, a ciprusi fazonnak nincs ilyen mentsége.
    Alapvetően a "WARSHIFT is a real-time action-strategy-tactical role-playing video game" szólamok mögött valami Anteus Rising féle RTS/TPS kombó rejtőzik egy upgrade képernyővel megspékelve, de kevés tartalommal(van 5 pálya összesen?), borzasztó UI-val(menü bazári csiricsáré és túlkomplikált, játékon belül is mindent mutat csak az látszik kevéssé ami kéne), gyengécske irányíthatósággal, és alap RTS résszel(vagy túltermeled és letankrusholod az ellenfelet, vagy az ezt teszi veled, AI nyomokban, inkább DOTA klónokra hasonlít a tápolandó hőssel, folyamatos egységspammel és a minden sarokra szükségből húzott tornyokkal).
    Grafika nem rossz(átlag Unity játékhoz képest), de itt is rettenet túlzásba vitte az effekteket, hőssel saját hadsereg mellett tűzharcban azt sem tudnád ki kivel van, ha nem lennének ott a hatalmas randa IFF keretek.
    Hősök egyébként jópofák, egy géppuskás APC, egy röpködő-úszó-járkáló lépegető, egy csöcsös kiber-nindzsa csaj lézer katanával és íjjal, illetve egy dinobot. :))

    Divinity: Dragon Commandert jó hogy felhoztad, mert ott is csapnivaló volt a taktikai RTS rész leszámítva a sárkányos hentet(ennek kifejezetten jót tett hogy nem kellett földön totyogni), viszont volt egy tűrhető körökre osztott stratégiai, és egy egészen jó RPG(nem Diablo statfeszt hanem döntések és történetvezetés értelemben)-csapatmenedzsment-diplomácia rész, ami a hátán el tudta vinni a játékot.

    Szegény FPS-TPS-RTS keverék rajongók nagyon nincsenek kiszolgálva, nemrég megjelent Battlezone 98 Redux ugyan tökéletes mása a nagy öregnek, de kb ennyi, a régi motor enyhe átszabását és a teljesen új modelleket nyugodtan letagadhatnák, gyakorlatilag a 98-as játékot rakták ki Sztímre 20 euróért, a The Red Odyssey kiegészítő nélkül. Aztán a Workshop modderek mit pakolnak bele még meglátjuk, de az bizonyos, hogy az újra kiadással egyszerre minden abandonware helyről eltűnt az eredeti telepítője, gyakorlatilag meg lehet venni most azt 6000-ért, amit eddig ingyen élvezhettünk. ;] :U

    Bújkál még a 12 eurós Bionite Origins mint Battlezone pótlék, de ez szinte csak hobby szinten van fejlesztve. Évek munkája után a BZ98 Reduxnál egy csöppet jobb grafikával csináltak egy Battlezone skirmish módot pár térképpel, pár egységgel, valami nagyon minimális AI-val, és rettenetes kezelőfelülettel. Tették mindezt az UE 3.0-án, miközben a tök ingyenes Renegade X csapatának ingyenes és korlátolt UDK-ból többet sikerült kihozniuk. :U (Az viszont sajnálatos hogy alig van normális képernyőmentés, vagy videó a Renegade-X-ről. Kenz a közösségi PUG összeröffenésekről rendszeresen rak fel videót, de valami minimum grafikán, a többi tubis sem erőlteti meg a gépét, pedig Mesa II, Crash Site, vagy Lakeside pálya max grafikán AA-val tud igen jól kinézni, hozza az UE3 tetejét. :K )

    mod

    Ha már magyar RTS, jön a Meridian: New World folytatása, a Meridian: Squad 22

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák