- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exelsior24
aktív tag
válasz Beni2360 #805 üzenetére
Igen láthatóan az a gond, hogy míg korábbi években több futárcéggel és a postával is leszerződtek black friday-kor, most csak ez a Sameday csomagszállító cég szállít mindent, és nem csak az Easybox-os csomagokat, hanem a házhoz szállításra kérteket is, legalábbis az enyémeknél mind ők vannak kiírva, kapacitásuk pedig láthatóan nincs ennyi kiszállításra, hogy a BF-es rendeléseket gyorsan ki tudják szállítani, persze az év többi részében közel sincs ennyi megrendelés, olyankor biztosan elég a kapacitásuk.
Amúgy a rendelésem amit múltkor írtam, hogy 3 részre szedtek szét, nagyon nagy valószínűséggel egyszerre fog megérkezni megint.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882