Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exelsior24

    aktív tag

    válasz Dronte #827 üzenetére

    Megsérült a WC papír? :Y
    Lehet a futár próbálta betuszkolni az automata rekeszébe, és szétszakadt a csomagolása, vagy elkapta a szapora és nem volt mit tenni, ő meg tudta hogy hátul a csomagtérben talál segítséget. :D

    Nekem ma végre megérkezett a lakcímre kért BF-es rendelésem, az amit 3 részre szedtek szét, és persze mind együtt jött egyszerre mint tavaly. :))

    Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

  • Ákinard

    aktív tag

    válasz Dronte #1031 üzenetére

    És szerintem ez nem tudható be annak, hogy "ez egy ilyen időszak".

    Nem mondtam, hogy ez így jó, mert nem az. Valamit idén csúnyán elbaltáztak, alulméreteztek, és ez nem önmagában az Easybox raktárnak használata.*
    Szimplán arra utaltam, hogy itt is és úgy általában máshol is látszott, hogy akadozik a szállítás. Ez ellen tenni sok mindent nem lehet, max törölni a rendelést.
    Az semmiképpen nem segít a helyzeten, ha valaki napi 5x helyzetjelentést ad a csomagja állapotáról, és minden 2. kommentben előadja, hogy ő biza ide-oda-amoda fog menni emberkedni. Mert nem is biztos, hogy a topik közönségét ez már érdekli, másik oldalról, pedig látjuk, hogy valójában ugyanúgy csendben kivárta, amíg kézbesítik, aztán #hesstegsohatöbbetemag #kivételazelsőnagykihagyhatatlanakcióig ;]

    *Ezt az egészet már korábban is elemeztük itt, jövőre sokkal jobban rá kell készülniük a BF és az utána jövő adventi időszakra. Plusz szerintem hülye húzás volt, hogy BF napján 690 volt az Easybox, másnap ingyenes. Ezrével lehettek olyan rendelések amit CSAK EMIATT újrarendeltek, itt is tízesével voltak ilyenek.

  • Ákinard

    aktív tag

    válasz Dronte #1075 üzenetére

    Alapvetően nem vagyok híve a bunkó ügyfélszolgálati levelezésnek, de nekem hasonló, 3-4 hónapig elhúzódó ügy szinte azonnal megoldódott, amikor felvettem a nem túl barátságos, kicsit cinikus hangnemet. (Nálam a rendelés felét küldték ki, am teljesen egyértelműen, mert a súly is csak fele volt a küldemény cimkéjén, és láthatóan csak 1 dobozt indítottak el.)
    Előtte több udvarias-mázas hangú levelezés, és több telefonálás, ígéret, majdvisszahívjuk, stb lement, én pedig csak vártam türelmesen. Igaz, nem is volt nagy érték, de csak bosszantott, hogy lebeg valahol a levegőben egy rendelésem fele, kifizetve.
    Aztán egyszer elővettem a cinikus billentyűzetet, megírtam, hogy megértem, hogy 4 hónapig tart visszanézni a raktár és az easybox kamerafelvételeit, hiszen XXI. század van, sokáig tart képkockáról képkockára, de így 4 hónap után azért csak lendülhetne előre valamit az ügyem már.
    Pár napon belül ki is szállították... :D

    Szerintem szimplán a te és az én ügyem is félre lett rakva egy "ennek majd utána kell nézni" mappába, és amíg nem ugrálsz addig marad is ott.

  • Lackki

    senior tag

    válasz Dronte #1950 üzenetére

    nov17 rendelésemmel játszik a shameday 2hete... futár egyszer azt hazudja nem voltunk címen, ma meg hogy én kértem tegyük át máskorra :D
    Kegyetlen... soha nem tapasztaltam még ilyen egy sz*r szemét ügyintézést és szállítást.

    Privátot hamarabb észreveszem

Új hozzászólás Aktív témák