- Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
- Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi Mi A3 – egy csepp ellentmondás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
Nem otthon fogod gyorsabban tölteni, hanem az autópályán.
Azaz nem 30p lesz a 0-80%, hanem 10.
Jobb energiasűrűség miatt nagyobb kapacítás. Így elérhetővé válht ismét a gyakran emlegetett boldoggá avatott 1000km hatótáv. És ennek a visszanyerése töltésnél hamar. Legalábbis ezt várják tőle.
Nem mintha amúgy erre annyira sokaknak lenne szüksége. Mégis ez lett a vágyálom.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
titán
Mivel még nem létezik, senki sem tudja, hogy milyen lenne, ha lenne, vagy milyen lesz, ha valaha lesz egyáltalán. Valószínűbb, hogy mire megérkezne, addigra a mai lítiumos technológiák is fejlődnek annyit, hogy az előnyök köddé válnak. Tipikus zsákutca. Minden iparágnak megvannak az ilyen hőn áhított, de sosem realizálódó technológiái.
Ráadásul létezik most is "szilárdtest akkumulátor". Ott van minden Mercedes villanybuszban. Bár ne lenne. Óriási szívás van csak vele.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Vesa
veterán
Elköveted a hibát, hogy magadból indulsz ki. Az emberek többsége nem családiházban él, tehát nem tud otthon tölteni. Én is tudok, de ez irreleváns. A probléma az, hogy aki nem tud otthon tölteni, annak rettentően nem mindegy, hogy mennyi idő alatt tankolja meg. Nekünk mindegy, mert egész éjjel is mehet akár. De a tömegek olyan lakásban laknak, ahol ez nem megoldható. Max. majd idővel néhány saját parkolóval rendelkező társasházban ki lehet építeni saját töltőt, de ez is ritka a normál társasházakhoz, panelházakhoz, belvárosi lakásokhoz képest.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Valójában egy Diess utáni takarítás folyik, azokat az idegen elemeket távolítják el a VW felső vezetéséből akiket Diess vitt oda.
Mondjuk már akkor sem értettétek mi folyik a VWnél amig még Diess ott volt, és simán elhittétek hogy Diess micsoda elkötelezett BEV hívő."már rég megalkották a tökéletes software-t, amivel nincs több munka."
Ilyet sem állított soha senki. De szalmabábozz nyugodtan tovább.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stickrs
senior tag
Mindenhol csökkentettek árat úgylátom, de most találtam egy szolgáltatót Au-ban, ami vicc kategóriás árakat ad, 0,30eur/perc 300kw-s töltőig havi 7eur a fix szolgáltatási díj, de így is simán megéri, főleg akinek Ioniq 5/6/ev6 stb van. Nekem teslan 11,5kwh volt 1.5eur pl amikor 180-200kw körül jött. kép
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Noukoum
veterán
-
Andras6800
senior tag
Jóhogy.
Ez egy szolgáltatási update. Most attól tekintsünk el, hogy miként hasít a VW SW csapata. De ennek a frissítésnek a telepítése nincs kötelezővé téve. Ha te akarsz, akkor mehetsz tovább akár a 2.4-el is.
Ellenben a már többször emlegetett Tesla update egy hatóságilag elrendelt kötelező update melynek a forgalomban részt vevő minden autóra történő telepítéséről a gyártónak lehetőségeihez mérten gondoskodnia kell (Nylván a sokadik tulajosos külföldről behozott autókat nehezebb lekövetni). Így jogilag a visszahívás kategóriába esik.
Abban teljesen egyet értek, hogy a sok click bait újság felfújta ami nincs a Tesla sztoriban! Kicsit olyan ez, mint az iPhona hírek.
Jelenleg bármit el lehet adni ami negatív és benne van, hogy Tesla vagy iPhone.
De azért ne csináljunk a bolhából elefántot ennek kapcsán.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
Nyilván annak hírértékűnek kellene lennie hogy egy noname blogger szerint mi történik a világban.
Nem kicsit vagy eltévedve.
Mellesleg ugyanúgy megírja a sajtó ha VWt kell visszahívni, csak azon nem háborognak a VW fanok hogy hogyan merik ezt megírni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
Szerintem meg elég sok szalagcím volt a különböző autógyártó visszahívásai kapcsán. Én elég sokra emlékszem Toyota, BMW (Koreában pl), VW és Ford kapcsán is az elmúlt évekből. Kérlek had ne kelljen kikeresnem az indexes cikkeket...
Az igaz, hogy nem írták meg az összeset.
De ez a Tesla dolog kicsit túl van lihegve szerintem.
A cikkek sem voltak okésak, nem győzöm kiemelni.. de ez a kiakadás rajta is túlzás szerintem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
A forum előzmények alapján és a kommentből fakadóan semmennyire sem félreérthető szerintem a "némi komment". Pláne, hogy összemossa az almát a körtével.
Mindemellett ki kell emelnem azt is, hogy én személy szerint inkább vennék lovaskocsit, mint bmelyik VW csodát.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Vesa
veterán
Szerintem mindkét eset túl van lihegve. A Tesla ügy messze nem durva probléma, viszont a német autógyártók sem "szerencsétlenkednek". Ezek fejlesztés alatt álló termékek, amibe értelemszerűen csúsznak hibák. Kijavítják, ennyi. Mint amikor a PC-s játékhoz jön egy patch. Most az, hogy a média már mindenből IS szartengert gyárt, nem az autógyártók hibája.
Az viszont nem igaz, hogy a német autóknál nem hír ha probléma van. Nagyon is az, számos ilyen hír borzolta már a kedélyeket korábban, csak nem feltétlen az EV érában.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Semin
senior tag
"...de asszem valahol 215V körül kezdi csökkenteni, kb arra a szintre hogy 220V legyen az általa mért feszültség..."
Uhh de ramaty állapotban lehet az-az elektromos hálózat. Remélhetőleg, hogy most nyomnak bele lóvét előbb - utóbb megcsinálják rendesen.szerk:
ez szerintem az a határ, amit már be lehet jelenteni, hogy csinálják meg.Én napnyugta után.- amikor az inverter már nem logolja- a töltőn szoktam csekkolni, de szerencsére még 230 alatt nem nagyon láttam.
[ Szerkesztve ]
-
ratkaics
senior tag
Amit a Tesla ír, azt biztosan az autó méri, mert az EVSE-és az autó között nincs olyan kommunikáció, amin "átmehetne" az EVSE által mért feszültség (Ha az méri egyáltalán).
Vajon az EVSE és az autó közötti kábel milyen keresztmetszetű? Mert azért az 5V feszültség esés 16A-nél 6m-en elsőre egy picit soknak tűnik. Persze lehet az is, hogy az autó által mért feszültség nem annyira pontos...Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
-
Shadowbull
addikt
Persze hogy nem, de nem is az a lényeg szerintem. A TM3 nem volt zsír új sem, lehet már degradálódott egy kicsit, a dísztárcsa sem volt rajta, könnyen elmegy pár százalék ide vagy oda.
Egyébként ha jól rémlik kiírták a végén a valódi fogyasztást is a töltés után.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Szerintem meg simán megnézte a WLTP hatótávokat, aztán meglehetősen magabiztosan azt gondolta hogy nyerni fog.
Láttad, az elején mindketten úgy vélték hogy a Tesla fog győzni.Amúgy miért nem kedvez ez az útvonal a Teslának? Fogyasztás szempontjából egyforma feltételeket jelent.
Amúgy az érdekes kérdés hogy a Tesla miért korlátozta le a töltési teljesítményt az Ionityn. Lehet szoftveresen akarják motiválni a kedves ügyfeleket hogy inkább a SuC-on töltsenek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
(Persze tudom, hogy nem csodafegyver az a dísztárcsa, talán 3%ot ha számít. De számít, gyári felszereltség, WLTP is azzal van megadva, stb)
TM3 degradációs kérdésre azt mondja Handrás, hogy pár hónapos autó, 0 a degradáció.
Pedig közel 1 éve új fajta rendszám van szóval az a pár hónap kapásból kérdéses, JSZP hibát dob erre a rendszámraSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
Jszp:
TFA259 FORGALMI RENDSZÁMÚ JÁRMŰ ADATAI
Első nyilvántartásba vétel
2021.11.10.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel
2022.05.23.
RÖGZÍTETT ÓRAÁLLÁSOK
Rögzítés dátuma Óraállás
2022.05.19. 12532Másfél éves járgány, fél év után volt benne 12500, mivel a gazda minden bizonnyal nem változott, csak a rendszám, ezért feltételezhetjük, hogy kb 40e km van benne. Degradáció, kb 5-6%.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
Semin
senior tag
-
-
Shadowbull
addikt
Nem tudom, nem is érdekel. Én örülök neki ha évente átnézik. Egy százezer eurós autónál ez már tényleg ne legyen ez szempont.
Hogy a Tesla hogy csinálja, az számomra teljesen irreleváns.
Nem véletlenül bukik meg egy csomó Tesla az első műszaki vizsgán, mert 3 évig senki rá sem néz.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Miért néznének hülyének? Soha nem értettem ezt a hozzáállást. Kínálnak egy szolgáltatást egy adott áron. Ha kell megveszed ha nem nem. Nincs ebben semmi hülyének nézés.
Eleve ennek az autónak csak az értékvesztése sok ezer euró évente. Olyan mindegy hogy kifizetsz pár százat pluszban vagy nem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!