Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sziasztok,

    Nem vagyok alapvetően nagy rajonjója a villanyos érának, de kicsit azt érzem, hogy teljesen racionális lenne átállnom villanyos autóra.
    Amit viszont nem tudok felmérni, hogy mennyi tervezést-kényelmetlenséget okoz az utcai töltés.

    Amin erősen gondolkodom, az egy e-Golf, 136LE, 35kwh, a facelift-es.

    Hétvégén tudom csak garázsban tartani az autót amikor hazamegyek szüleimhez. Itt fel tudnám tölteni. Hét közben utcán parkolok Székesfehérváron, van a közelben utcai töltő (talán 500m-n belül 3 oszlop).
    Jellemzően stabil 200km hatótávról beszélünk, ami elérheti a 250-270-et nagyon ideális körülmények között.

    Jellemző használat egy héten a teletöltés után:
    - 40 km
    - kevés városi használat (10-30km)
    - 2/4 hetente: 130 km autópálya (Székesfehérvár-Budapest MomPark 65+65).
    - 40 km

    Így ránézésre akár 1 töltéssel le lehetne tudni az egészet, de nyilván nem a 0-ra ürítésre optimalizálnék :D
    A kérdésem az az, hogy a bevásárlás-városi rohangálás közben, mondjuk egy Aldi / Lidl parkolóban egy 30-40p-s bevásárlás alatt mekkora hatótávot lehet belepumpálni egy e-Golf-ba a gyakorlatban?
    Láttam adatokat, hogy 36km-nyi hatótáv óránként (nem villámtöltéssel), ez reális?

    Elsődleges autónak még ez a hatótáv is kompromisszumos, ha mondjuk egy 350km-es távot kell autózni egy nap?

    "... and I hope you have a great day!"

Új hozzászólás Aktív témák