Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz Rolly #1790 üzenetére

    Honnan tudod, hogy mennyi energia volt bennük érkezéskor?

    Azt tudni, hogy töltő mennyi energiát vett fel a hálózatból, ha jól tudom ezt számlázzák, de szóljatok ha tévedek. Hogy onnan a töltési veszteség melyiknél hogy alakul (és akár az oszlopon belül van-e különbség 400v 800v között), azt csak tippelni lehet.
    Azt is tudjuk hogy a Tesla felfűti 55 fokra az akkut, a Hyundai nem. Márpedig felfűteni fél tonna akkut nem 2 Wh.

    Télen a felfűtött akku csomag jól jön, lehet azzal fűteni az utasteret. Máskor ebből a szempontból felesleges és még plusz energiával vissza is kell hűteni.
    Hogy akku degradáció szempontjából pár év múlva mit mutat majd a fűtés nélküli 200 kW-tal töltött akku (aminél ráadásul állítólag elég jelentős hőmérséklet különbségek vannak az akku különböző pontja közt), a programozottan temperált, kisebb teljesítménnyel töltött akkuhoz képest az majd kiderül. Én a Teslára nagyobb tétet raknék.

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák