- Android szakmai topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
Új hozzászólás Aktív témák
-
venom8888
őstag
válasz Shadowbull #2350 üzenetére
Koszonom a valaszt, ki fogom probalni ha eljon az ideje.
-
venom8888
őstag
Szerintetek mi az a max km amivel mar nem erdemes venni hybrid autot a kovetkezo 10 eves hasznalatra,mert elgyengul az elektro motor, vagy akarmi?
-
válasz venom8888 #2352 üzenetére
Lehetetlen erre válaszolni érdemben anélkül, hogy tudnánk, mennyit és hogyan akarod használni, és minderre mennyi pénzed van.
Amúgy örökérvényű dolog, hogy állapotot veszünk, nem kilométert. Láttam én már 250k felett is gyönyörű autót, meg olyat is, amit 40k alatt úgy lelaktak, hogy a közelébe nem mennék."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Attol pont nem kell felni, "fillerekert" lehet akar cellankent javitani, van erre szakosodott ceg magyarorszagon is boven, plusz amennyire tudom, ezekre is el a 10 ev hybrid garancia (valami 200k km-ig vagy hogy van, ebben a szamban nem vagyok biztos), ha evente elviszed markaszervizhez hybrid check-re. Ezert lenne fontos tudni a tobbi infot is, hogy milyen evjaratban es mennyiert gondolkozol.
Az biztos, hogy vasarlas elott egy teljes atnezest + markaszervizes hybrid check-et csinaltatnek az auton, egyiknek se veszes az ara, biztos, hogy jobban megeri "elpazarolni" ezt a penzt, mint lyukra futni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
venom8888
őstag
De ez hogy mukodik,az átvizsgálás? Lehet 200km re megyek autot nézni. Ottani toyota szalonnal vegyem fel a kapcsolatot? Meg nem art felhivni a magan személyt vagy a kereskedest ,hogy el akarom vinni negnezetni,mert ha odamegyek,es azt mondja NO, akkor nagyot szivok,potyára vezettem el odaig.
-
válasz venom8888 #2359 üzenetére
Jóval kisebbet szívsz, mint ha veszel egy betegágyat, ami pikkpakk kiporszívózza a pénztárcád, és utána se biztos, hogy jó lesz.
Amúgy én módszerem, ha olyan autóról van szó, ami messze van: megkérem az ürgét, hogy videózza jó alaposan, lassan körbe, lehetőleg valami normális kamerával, nappal. Ha erre nem hajlandó, onnan nem veszünk autót. Ha egy részt látványosan "kifelejt" a videóból, azért nem indulunk el. Ha kaputelefonnal videózza, akkor sem. Ha a videó alapján minden stimmel, lekérdezem az ilyen-olyan rendszerben (km, volt-e biztosítós ügye, stb), aztán ha ezen a szűrőn is átmegy, akkor lehet hívni átvizsgálós embert (esetleg annak is átdobni a videót), aztán menni nézni. Még így is 50-50 a dolog még Angliában is, Magyarországon pláne nem mernék autót venni csak úgy saját szemre, pedig nem vagyok teljesen hülye hozzá (de azért szakember sem, bőven nem).
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz venom8888 #2361 üzenetére
Hybrid check: ezt meg lehet mondani az eladónak, hogy csináltasson egyet. Kb 15k-20k volt az ára fél éve, mikor legutóbb néztem. Ha erre nem hajlandó, rohadjon rá a szara, kit érdekel. Aki 20k-t nem hajlandó kiadni, hogy el tudja adni, az szerintem addig se költött semmire, olyantól nem veszünk autót.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz venom8888 #2361 üzenetére
Ha rohadt messze van, az utolsó lépés a személyes nézés vizsgálóval. Nyilván extra pénz, de azok odamennek kb bárhova.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
venom8888
őstag
Meg az a hybrid check ,az csak az aksira terjed ki? Az egesz auto állapotat is meg kéne nezni
-
válasz venom8888 #2363 üzenetére
Ha ennyire nem bízol bennük (jogosan), akkor azt mondom, hogy ne spórolj. Vegyél onnan, amiben bízol, vagy toyota szalonból (ott is árulnak használt autót átvizsgálva), vagy hozass egyet németből a becsületesnepperrel, vagy valami hasonló.
Persze ez megint olyan, hogy ha tudnánk a kb keretedet, akkor lehetne tanácsot adni, ami kevésbé generikus, mert így csak vaktában lövöldözünk.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
wassermann
addikt
válasz venom8888 #2363 üzenetére
Magyarországon van még egy aránylag működő mód:
az ismerőseid között nagy dobra vered, hogy használt kocsit vennél és ismerős ismerősének a kocsiját veszed meg. Nem biztos, hogy olyat kapsz, amilyen típust eredetileg kinéztél, de a forrás megbízható és később számon kérhető! -
válasz wassermann #2367 üzenetére
Ezt két ismerős is nagyon csúnyán beszívta, azóta nem ajánlom. Mindkettő ismerősről kiderült, hogy ugyan nagyon rendes ember meg minden, de az autókhoz segghülye.
A végeredmény egy motorcserés Jazz, ami lassan több olajat evett, mint benzint, így lett az "ismerőstől, jó áron, jót"-ból az, hogy végül annyi lett, mintha a kínálat tetejét vette volna azonos korú autók közül, csak épp ez még így új motorral sincs azon a szinten, meg egy konkrétan bontóba lerakott wv polo, mert nem érte meg rendberakni. Azóta nem merem ezt ajánlani, mert ha az ember a jóistennel is átnézeti, akkor "nem bízol bennem" sértődés van, ha meg nem, ugyanolyan lutri, mint bármi más."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz venom8888 #2368 üzenetére
Hát igen, az a mostani árak mellett necces. Ebben benne van már a vásárlás utáni kötelező költés, vagy ez mindennel együtt (vétel, átírás, szerviz) értendő?
A vicc az, hogy 1-1,5 éve sima ügy lett volna a dolog, de azóta minden hybrid ára az egekben van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tiédetis
senior tag
válasz venom8888 #2359 üzenetére
Márkaszervizek nem fognak nagyon neked átvizsgálni, ha nem a tiéd az autó. Tehát megbeszéled az eladóval, ha belemegy (és nem, nem ő fizeti) akkor időpontot kell egyeztetned olyan hellyel akiben megbízol és mentek átnézetni.
Van konkrét kinézett példány?
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
válasz venom8888 #2368 üzenetére
Közben gyors megnéztem, 10-12k eur között már azért elég jól kinéző ajánlatok vannak a mobile.de-n, arra rájön a nepper mondjuk 500 eur-ja, és bőven jól jártál, én szerintem inkább arra szavaznék. Legalábbis amiket láttam, sokkal jobbnak tűntek, mint az otthoni 5milla körüli kínálat. Csak auris hsd-t néztem, 2016 utánit.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tiédetis
senior tag
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
válasz Tiédetis #2373 üzenetére
Kopasz féle 450 eur-ban ezek a költségek nincsenek benne? Azt hittem, a "csomagban" benne van a Magyarországi forgalombahelyezés is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tuzpenge
őstag
Szerintem nem 450 EUR hanem 450 ezer jó magyar Ft! Nagyon nem mind1.....bár szerintem 450 ezerért, ha hoz egy normális kocsit (márpedig azt hoz) és még jótállást is kell vállalnia rá 1 évig (legalábbis a fő darabokra) akkor egy 4-5 millás kocsinál már megéri. Nekem amúgy is szimpi a becsületesnepper (kivéve mikor már túltolja a majomkodásait néhány videójában).
[ Szerkesztve ]
ˣ
-
válasz tuzpenge #2375 üzenetére
450khuf is a bőven megéri kategória szerintem, már ilyen értékű kocsi esetén is. Legalábbis látva a két kínálat (hasznaltauto.hu, mobile.de) közötti orbitális különbséget, szerintem én azt választanám.
És igen, teljesen egyetértek a szimpi részével is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
venom8888
őstag
Ezt irta a becsuletes nepper :
Úgy kell kalkulálni, hogy az alku utáni vételárra rájön még 370 ezer (kimenetel, hazahozatal, műszaki vizsga honosítása, rendszám, törzskönyv, forgalmi, eredetiség vizsga, munkadíj), erre rájön még 20 % sikerdíj + regadó, + vagyonszerzési illeték. Ezután más fizetnivaló nincs, a kocsi magyar forgalmival névre van írva.De sokkal reszletesebben leirta, de azt ide inkabb nem illesztenem be.
Amugy regado 34.000 Vagyonszerzesi 94.000 + 370.000
Es az autobol lealkuodtt osszeg 20%-a az ove. Tehat 1000 eurot alkudik, akkor 200 euro az ove. Hat gyerekek, ez kurva draga ,nem tudom ti hogy vagytok ezzel[ Szerkesztve ]
-
válasz venom8888 #2377 üzenetére
Így már azért neccesebb a dolog, de még így is megérheti. Csak fejben matekozok, de úgy látom, hogy ez az 5 milla körüli ár pont a határon van, ahol necces, megérheti, de csak éppenhogy.
Ez alatt kb fix, hogy nem éri meg, e fölött meg szinte biztos, hogy de. Pláne, hogy azért Ő fost nem fog hozni, amit tőle kapsz, abban azért elég nyugodt lehetsz, hogy fasza a gép."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
válasz venom8888 #2379 üzenetére
Oh, my bad, én hybrid aurist néztem, valamiért úgy emlékeztem, az a cél.
Abból találtam sok jót.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
cousin333
addikt
válasz venom8888 #2368 üzenetére
Esetleg őket is keresd meg: [link]
Direkt használt hibridekkel foglalkoznak. Vagy hoznak be neked, vagy te mutatsz nekik egy hirdetést, ami érdekelne. Benne vannak a témában, biztos meg tudják mondani, mi mennyi és van tapasztalatuk is ezekkel a kocsikkal.
"We spared no expense"
-
cousin333
addikt
válasz venom8888 #2385 üzenetére
Nem tudom, ezért mondom, hogy kérdezd meg tőlük...
Rokonom hozatott be velük egy általa kinézett e-Golfot, ami ugyan nem a profiljuk (mert tisztán elektromos), de megoldották. Esetleg őt meg tudom kérdezni.Szerintem nagyságrendileg hasonló az ár, ami mellettük szólhat, hogy ők konkrétan hibridekkel foglalkoznak, a kopasz meg csak szegről-végről, "muszájból".
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
venom8888
őstag
válasz cousin333 #2386 üzenetére
Igen, talan ezek jobban ertenek hozza, tudjak hol kell keresni. A kopasznak nekem kell meg mondani hova menjen, az nekem nem tetszik. Ha fizetek, akkor nehogy mar en kutakodjak napokig a nemet weblapokon hol van ilyen auto stb. Mar irtam is nekik. Koszonom.
[ Szerkesztve ]
-
cousin333
addikt
válasz venom8888 #2387 üzenetére
Némi nyűgöt valóban levehetnek a válladról. Az említett rokon e-Golfja is kb. az 5. volt, amit konkrét vételi szándékkal kinézett magának. Csak pl. az előzőeket elvitték az orra elől, vagy már elkelt, mielőtt a képek felkerültek volna a hirdetésbe...
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
DuDieHUN
aktív tag
prius ügyben ajánlom Juhász Jenőt (elite auto budapest) korrekt, becsületes, mi már 2 autót is vettünk tőle és mindig minden rendben volt
szerk: ránéztem, van is neki prius4 - https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/prius/toyota_prius_1.8_hsd_executive_automata_2016_-_led_fenyszoro_-_jbl_hifi_-_navigacio_-_tolatokamera_-_holtterfigyelo-17947048
[ Szerkesztve ]
-
DuDieHUN
aktív tag
olaj az alap, km fuggvenye a valtoolaj csere, en toyotahoz jartam 4+ programban
-
venom8888
őstag
Az igaz hogy nincs potkerek a prius 4 ben? Mert akkor az sokaknál kizáro ok lehet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz venom8888 #2394 üzenetére
Ujabban (ertsd: utobbi ~5-10 evben) mar nagyitoval kell keresni azokat a kocsikat, amikhez jar potkerek.
Haver ugy oldotta meg, hogy vett egy meretben passzolo szuksegpotkerek-szettet, amit a csomagtarto oldalahoz applikalt. Valami 80km/h a max, amennyivel lehet vele menni, annyira eleg, hogy a legkozelebbi gumisig elmenj vele, ha nagy a gaz. Csomagtartobol persze ~15-20cm buko (nala) bal szelen, de szamara ennyit meger. Ha ugy alakul, hogy a kovetkezoben nekem se lesz semmilyen potkerek (es 99%, hogy ugy alakul, a fenti okok miatt), akkor En is valami hasonlo megoldasban gondolkodok. Nekem meger vesziteni par litert a csomagtartobol azert cserebe, hogy tudjam, hogy ha gaz van, tovabb tudok menni.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest