Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz WiZARD #1782 üzenetére

    akkor újra:
    - az egyik autónak 40 kWh energia kellett, hogy 27-ről 80%-ra töltse az akkut
    - másiknak 35 kWh energia kellett, hogy 34%-ról 80%-ra töltse az akkut

    a megtett táv azonos.

    induláskor:
    - Ioniq 5-ben 58 kWh energia volt
    - Model Y-ban 60 kWh energia volt

    érkezéskor:
    - Ioniq 5-ben 19,6 kWh
    - Model Y-ban 25,5 kWh energia

    Tehát ez újfent azt bizonyítja, hogy
    - az Ioniq 5 38,4 kWh-t fogyasztott
    - a Model Y pedig 34,5 kWht fogyasztot

    Nincs akkufűtés nincs semmi trükk csak töltési veszteség ami így nézve az ioniqban kicsit magasabb is :D, és ez alapján erős a gyanú, hogy a Tesla fogyasztásban hazudik, de hogy ez biztos legyen meg kellene nézni több M3-ast is hasonló feltételek mellett töltőről mérve a fogyasztást

    #1783 schawo: felteszem egy akku temperálás nélküli Ioniq5-ről van szó amin ez nem meglepő.. Amúgy a hőszivattú felárí 395e Ft míg az akku fűtésé 100e Ft tehát nem vészes ez a két extra így egy nagy akkus Ioniq5 16,5 m Ft szemben a a ModelY 25m árához képest.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák