- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Megérkezett Magyarországra a Galaxy A16 4G is
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
akkor újra:
- az egyik autónak 40 kWh energia kellett, hogy 27-ről 80%-ra töltse az akkut
- másiknak 35 kWh energia kellett, hogy 34%-ról 80%-ra töltse az akkuta megtett táv azonos.
induláskor:
- Ioniq 5-ben 58 kWh energia volt
- Model Y-ban 60 kWh energia voltérkezéskor:
- Ioniq 5-ben 19,6 kWh
- Model Y-ban 25,5 kWh energiaTehát ez újfent azt bizonyítja, hogy
- az Ioniq 5 38,4 kWh-t fogyasztott
- a Model Y pedig 34,5 kWht fogyasztotNincs akkufűtés nincs semmi trükk csak töltési veszteség ami így nézve az ioniqban kicsit magasabb is , és ez alapján erős a gyanú, hogy a Tesla fogyasztásban hazudik, de hogy ez biztos legyen meg kellene nézni több M3-ast is hasonló feltételek mellett töltőről mérve a fogyasztást
#1783 schawo: felteszem egy akku temperálás nélküli Ioniq5-ről van szó amin ez nem meglepő.. Amúgy a hőszivattú felárí 395e Ft míg az akku fűtésé 100e Ft tehát nem vészes ez a két extra így egy nagy akkus Ioniq5 16,5 m Ft szemben a a ModelY 25m árához képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest