- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
akkor újra:
- az egyik autónak 40 kWh energia kellett, hogy 27-ről 80%-ra töltse az akkut
- másiknak 35 kWh energia kellett, hogy 34%-ról 80%-ra töltse az akkuta megtett táv azonos.
induláskor:
- Ioniq 5-ben 58 kWh energia volt
- Model Y-ban 60 kWh energia voltérkezéskor:
- Ioniq 5-ben 19,6 kWh
- Model Y-ban 25,5 kWh energiaTehát ez újfent azt bizonyítja, hogy
- az Ioniq 5 38,4 kWh-t fogyasztott
- a Model Y pedig 34,5 kWht fogyasztotNincs akkufűtés nincs semmi trükk csak töltési veszteség ami így nézve az ioniqban kicsit magasabb is , és ez alapján erős a gyanú, hogy a Tesla fogyasztásban hazudik, de hogy ez biztos legyen meg kellene nézni több M3-ast is hasonló feltételek mellett töltőről mérve a fogyasztást
#1783 schawo: felteszem egy akku temperálás nélküli Ioniq5-ről van szó amin ez nem meglepő.. Amúgy a hőszivattú felárí 395e Ft míg az akku fűtésé 100e Ft tehát nem vészes ez a két extra így egy nagy akkus Ioniq5 16,5 m Ft szemben a a ModelY 25m árához képest.
[ Szerkesztve ]