- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Shadowbull #1778 üzenetére
Nem láttam még HA mostani videóját, de saját tapasztalat az Ioniq 5-ről (mindenki látott már egy csomó videót, meg mindent, ezért most igyekszek azokra a pontokra koncentrálni, amivel én még nem igazán találkoztam, mint infó):
Pozitívumok (minden reviewból ismertek):
- viszonylag olcsó
- nagyon jó a design
- elég jól tölthető, ha gyors a töltő (nálunk 125kw-tal tudott tölteni)
- a szoftver kezelőfelülete sokat javult a korábbi sorozatokhoz képest (Ioniq, Kona, Niro)
- van frunkNegatívumok:
- A frunk igen béna: motorháznyitó karral nyitható, és benyúlós motorház zár zárja, egy behányt doboz, elég gány megoldás. Az egész pont olyan, mint az én Nirom aftermarket megoldása, amit én magam szereltem be. Nem értem, hogy jöhetett így ki gyárból.
- Mindenfelé kopogós műanyagok, mintha csak a Konát fújták volna fel. A Niro jobb anyaghasználatú még most is.
- A szoftvere tartalmilag pont ugyanazt tudja, ugyanazokat a hülyeségeket örökölte, mint a korábbi Hyundai és KIA modellek. Ugyanúgy nem jegyzi meg a beállításokat, ugyanolyan korlátozottak a beállítási lehetőségei. Ugyanazok a menük máshogy (sokkal jobban) elrendezve. A változás a kinézetét és a kezelhetőségét javította, nem a tartalmát.
- Nem olyan nagy belülről az autó, mint amire számítottam. Állítható a hátsó üléssor helyzete, de hátra tolva kicsi a csomagtere. Van benne egy vízszintes elválasztó, de nem sikerült értelmeznem, hogy az mire jó. Alig fér el be alá valami, de a használható magasságot fölöslegesen korlátozza.
- Kissé billegős, de azért jobb a felfüggesztése, mint a Niroé, ami ugrálós, pattogós, és billegős. Nem vezethetetlenül, csak kissé zavaróan.evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Smart Band 8 Pro - pro és kontra
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Plazma TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Arena Breakout: Infinite
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen