Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz pandras83 #3745 üzenetére

    Általánosságban: minden eszköznek, amit használsz van egy követelménye és mindegyik scale-el valamelyik attribútumodra. A második képen látod, hogy a broadswordnál 10 dex, 10 str kell ahhoz, hogy effektíven tudd használni és D-D a scaling erre a két attribútumra, ezek a betűk egy szorzót jelentenek tulajdonképp, minél előrébb van az ABC-ben, annál magasabb a szorzó, illetve a csúcs az A felett az S scaling. Az attack power szekcióban látod azt, hogy egy-egy fegyver mennyit sebez önmagában és mennyi sebzés adódik a scalingből, tehát ennél a kardnál 116 az alap sebzés és csak 40 a str és dexből adódó scalingnek köszönhető sebzés.
    A varázslatoknál szintén játszik ez a mechanika, viszont van benne egy csavar, mert nem maga a sebzést okozó varázslat scale-el bizonyos attribútumokra, hanem a varázslatokhoz szükséges eszköz: minden incantation típusú varázslathoz kell egy seal(pl. az a finger seal, amit te is használsz) és minden sorcery varázslathoz kell egy staff. Ezekből csomó féle van, a kezdő finger seal egy overall szolid kis cucc, sokáig el lehet vele lenni. Ezeket a sealeket meg staffokat tudod fejleszteni ugyanolyan módszerrel, mint a kardot és így fogsz többet sebezni (vagy nagyobb buffot adni) a varázslatokkal. Minden eszközre igaz, hogy a fejlesztéssel együtt a scaling is egyre jobb lehet.
    Incantation típusú varázslatokhoz hagyományosan faith kell, míg sorcery-hez intelligence, szóval ahhoz, hogy a Flame Sling erősebb legyen, a finger sealt kell fejlesztened és faith-re kell majd pontokat raknod.
    Ebben a játékban a status effectek többsége (bleed, poison, frost) összefüggésben van az arcane stattal, ami úgy működik, hogy ha a fegyver scale-el arcane-re, akkor az arcane-re rakott pontokkal nem csak az alap sebzést fogod növelni, hanem a status effect is erősebb lesz. Hosszútávon fontos, a játék elején egy confessornál szerintem vannak lényegesebb attribútumok.

    Lóháton történő harcot nem befolyásolja igazából semmi.
    Endurance növeli a staminád mennyiségét és az equip loadot, szóval elég fontos. Stamina ugye mindenhez is kell (a zöld csík), az equip load meg az egyik legfontosabb stat a játékban, ezt az első képed base stats részén látod középtájt, a működése rém egyszerű: adott egy össz load, amit a karaktered elbír (nálad ez 54.5) és van egy load, amit te ráraktál a karakteredre, (43.1) és ebből kalkulálja a játék, hogy melyik equip load kategóriába esel: light, medium, heavy vagy overload asszem az utolsó, de oda senki sem merészkedik Iron Pineapple kivételével. :D
    A lényeg, hogy igyekezz elkerülni a heavy load és felette kategóriát, mert akkor lassabban és rövidebb távolságra gurulsz, illetve kevesebb lesz az invincibilty frame gurulás közben (az a frame mennyiség egy animáció közben, amíg sebezhetetlen vagy, pl. lehet észrevetted már, hogy mondjuk ajtónyitás vagy site of grace aktiválás közben nem tudnak megütni, na ott a teljes animáció minden képkockája iframe).
    A számítás egyszerűen működik, a karakter max load mennyiségéhez képest százalékosan figyeli a játék, mennyit pakolsz a karakteredre: 30% alatt light load (rhadt messze gurulsz sok iframe-mel), 70% alatt med load (a játékosok oroszlánrésze ezt célozza meg, nem kell lemondani stílusos páncélokról és fegyverekről) fölött heavy. Jelen esetben 54.5-nek a 70%-a = 38,1, ezt kéne megcélozni szerintem. A képen jelölteknek van súlya, ezekkel kell sakkozni, hogy beférj alá:

    Persze maradhatsz heavy load kategóriában, csak nehezebb lesz a játék meg elég más hozzáállást követel, nem ajánlott.

    A medvénél valszeg a vérzés miatt ment le annyi hp, elég broken mechanika szerint működik a Souls sorozat kezdete óta: egy státusz csík nő minden ütéssel a medvénél, ha az tele lesz, akkor a hp-ja 30%-át veszíti el.

    Amit tuti csinálnék a helyedből, hogy felfejlesztem a finger sealt +3-ig, kukáznám a három fegyveremből kettőt, a quick slot itemek közül szinte mindent, mert egy örökkévalóság, mire végigpörgeted őket és van egy gyorsmenü (Xbox kontrollerrel az Y), ahova bármit rakhatsz és négy dolog rögtön elérhető.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák