Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz zsolt19900 #68839 üzenetére

    A lényegi információ hiányzik.
    Mit kell ez alatt érteni? az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet" megtudom nézni az eddigi "eszmecseréket" de semmiféle egyéb értesítést stb. nem kaptam
    Ha lezárta, akkor volt egy döntés, ami egyben értesítés.
    Nem látom a folyamatot a leírásodból, így nem igazán van válaszom.
    Pl.: pár napja lejárt egy ügyem ebayen, ........... és az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet"
    Ez így számomra érthetetlen, pár nap de múlt hónap végén, ez nem egy dolog?

    Pl.: Meddig jutottál el a case-ben? Kérted az eBay döntését (volt Ask us to step in and help lehetőség) vagy zárult az idő lejártával?

    Ha hibás volt, akkor most is járna a pénz vissza. A te hibás állításodat viszont cáfolhatja az eladó csak akkor döntenek a te javadra, ami akár visszaküldés utáni refund lehet, ha a te állításod egyértelműbb.
    Ha PayPal fiókodon keresztül fizettél akkor adott a lehetőséged a a megkapott termék nem a leírás szerinti (the item I received is significantly not as described) dispute inditására.
    PayPal topik, Összefoglaló, 9. pont.

Új hozzászólás Aktív témák