Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    addikt

    válasz AuraSync #6191 üzenetére

    "Amúgy sztem az ilyen tesztnek nem sok értelme mivel mondtátok, hogy kb 2 métert tévedhet a gép."
    Ez vonatkozik a polgári GPS pontosságára...

    Mivel engem a Phantom széria érdekelt, így a múltban annak olvastam utána...
    Annál pedig (P4PV2)valami ilyesmi rémlik:
    A preciziós landolás nem csak kizárólag GPS alapján valósul meg, hanem felszállás közben készít a gép képet az alatta lévő területről és ez alapján próbál vissza találni pontosan arra a pontra landoláskor.tehát nyilván RTH-ban GPS, majd landolás megkezdésekor/ közben ezt a funkciót aktiválva pontosítja...

    Hogy ez működik e? nem tudom, azt hiszem én talán ki is kapcsoltam a funkciót...
    Számomra felesleges... szinte mindent manuálisan csinálok a géppel...

    [ Szerkesztve ]

  • Fuhur

    kezdő

    válasz AuraSync #6191 üzenetére

    Bár nekem Mavic Prom-m van és főleg kézi leszállásokat csinálok de azért teszteltem és ott ez teljesen jól működik.

    A 2 méter körüli hiba egyértelműen a GPS pontossága (ezt írta Twine is). A precíziós leszállás pedig a lefelé néző kamera (ez nem a fő kamera!) képének illesztésével történik. Ezt egyébként jól lehet látni is. Először GPS segítségével "haza" jön aztán kicsit "totyog" a levegőben. Ekkor próbálja a felszálláskor elmentett képekkel az aktuális képet összehozni majd megindul a leszállási pont felé. Ez már képfeldolgozós navigáció. - Ahogy Twine is írta -
    Hogy ez az Air2-nek miért nem sikerül, nem tudom. Valószínű gyengébb proci vagy gyengébb kamera van benne.
    Nekem meglepetésemre még a látszólag megkülönböztethetetlen térkövön is simán leszáll a tényleges felszállási ponthoz kb 30 cm hibán belül!

Új hozzászólás Aktív témák