Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    válasz mpo #70777 üzenetére

    Szerintem, ha van egy cégnek online ügyfélszolgálati elérhetősége is, akkor ugyanúgy el kellene tudni intézni a számlakorrekciót normálisan azon a csatornán történt bejelentésre is, nem csak személyesen. Hozzáteszem, kétszer voltam bent személyesen is és mégsem intézték el normálisan. És időben jeleztem a problémámat nekik, a számla lejárata előtt több, mint két héttel. Az, hogy 5 ügyintézőből kb. 1 volt az, aki érdemben értett a számlázásukhoz, az eléggé elszomorító...
    Pl. csináltak olyan korrekciós számlát nekem, amiben januári, februári, márciusi és áprilisi tételek is vannak. Mindezt azért, mert elmebeteg módon mindent a következő számlákban akarnak helyesbíteni, ahelyett, hogy lesztornóznák az előre tévesen kiállított számláikat. Egyébként mi a túrónak kell, már januárban kiállítani a márciusi időszakra a számlákat, ha elektronikus számlázásról van szó? Semmit nem spórolnak vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák