Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr.nagy

    tag

    Ma ezt a levelet küldtem nekik, kíváncsi leszek mit válaszolnak:

    Tisztelt Digi!

    Szerződés számom: ######

    Évek óta ügyfelük vagyok és előre bocsátom eddig teljes megelégedéssel használtam szolgáltatásaikat!
    A múlt hónap végén megkértem az okos csomagot, a papírok is kitöltésre kerültek. Megegyeztünk, hogy nov. 3.-án jönnek a szerelők átkötni a netet a gyorsabb 500-asra. Meg is jelentek és nagyon hamar közölték, hogy ők ezt nem tudják így megcsinálni.
    Vagy nagyobb net és nincs telefon vagy marad a telefon és lassabb net. Miért? Mert nincs is szolgáltatói routerükből és nem is várható, hogy lesz! Felajánlottam, hogy kifizetem/megveszem a routert ha csak ezen múlik. A válasz az volt, hogy azt nem lehet mert ez egy speciális szolgáltatói eszköz. Akkor mi a megoldás kérdeztem? Azt még lehet, hogy ha leszervezem, hogy a fél lépcsőház (10 emeletes ház) itthon legyen és vállalom a szintén fél lépcsőházon történő új kábel kihúzás költségét akkor meg tudják oldani. Ezt nem vállaltam, nem is a költség miatt hanem mert azt leszervezni szinte lehetetlen, hogy mindenki otthon legyen munkaidőben (hiszen az önök szerelői természetesen csak ekkor dolgoznak!).
    Mivel én is szabadságot kértem ki, hogy otthon tudjak lenni mérgembe be rohantam az ügyfélszolgálatra és vissza állíttattam az eredeti állapotot.

    A kérdésem az lenne, hogy valóban nem kapnak már többet szolgáltatói routert? Valóban annyira speciális készülék, hogy nem lehet saját eszköz ként megvenni? Nem lehet rá felíratkozni? Az optikai kábel hónapok óta a lakás ajtóig van húzva lesz a közeljövőben ebből valami?

    Nekem szükség lenne a nagyobb sávszélességre, mert sok eszköz használja a netet (2 tv, 3 laptop, 1 tablet, 3 mobil), ha önöknél ezt nem tudom megoldani kénytelen leszek másik szolgáltató felé váltani.

    Várom válaszukat!

    Üdvözlettel,
    Nagy András

    HMNote10Pro

Új hozzászólás Aktív témák