- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Watt25
veterán
válasz vmilan #31566 üzenetére
Én akkor is leírom újra, hogy a legtöbb felemlített dolog ott van a téma összefoglalóban.
A felsorolt csatornák egyetlen MUX-on (frekvencián) vannak, nálad azzal az egy frekivel (Bp esetén 746Mhz) van a gond. Árnyékolás hiba lehet, mert a MindigTV bezavarhat, de mindenképpen a kábelezésre vezethető vissza. Ellenőrizd a kábelezést, egyébként szerelőt kihívni analóg hibát bejelentve (szemcsés a kép).[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Watt25
veterán
válasz vmilan #31569 üzenetére
Három probléma van ezzel a "megoldással":
1. A kockásodásra biztos, hogy nem megoldás. A kockásodás vételi (jelszint) problémát jelent minden esetben. De ez néha elmúlik "magától" ideiglenesen. (Valószínűleg ez történt.)
2. Egy konkrét frekin lévő csatornákra panaszkodsz, ez is a jelszint problémát jelenti.
3. Magyarországon minden műsor a PAL-nak megfelelő 50Hz-en jön, ezért nem csak felesleges 60Hz-re állítani bármit is, de a képernyőn látható mozgás folyamatosságát is agyoncsapja.+1: Azt írtad, hogy most vetted az új tévét. Kétlem, hogy sikerült olyat venni, amiben ne lenne benne alapból DVB-C tuner. Miért is vettél hozzá egy box-ot?
[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
localhost
Közösségépítő
válasz vmilan #31566 üzenetére
Az téveszme, hogy ha a kábellel lenne gond, minden csatorna rossz lenne.
Kábel és/vagy csatlakozó hiba az elsődleges oka a kockásodásnak.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Watt25
veterán
válasz vmilan #31580 üzenetére
Valóban nem látom a tévédet/boxod, abból kell "főznöm", ami van, vagyis, amit leírsz. Az, amit leírtál (felsorolod az összes 746MHz-en lévő csatornát, mint hibás csatornát) teljesen egyértelművé teszi, hogy valamilyen jelszint problémád van. Elképzelhető, hogy ezt a problémát valamilyen másik megoldás is valamennyire, időlegesen, megoldja, de a végleges megoldás nem lehet az! Feltéve, teljes mértékig igaz, amit írtál. (Vagyis, semelyik csatornával nincsen gond, csak a 746MHz-en lévőkkel.)
Elképzelhető, hogy a HDMI kábeled nem képes átvinni az 1080p50/60 felbontást, és ez is okozhat képzavart, de az kizárt, hogy csak egyetlen MUX esetében jelenik meg ez a hiba. (Hiszen a HDMI kábelen már videójel megy, semmi köze ahhoz, hogy milyen MUX-ből, milyen frekin jön az adás.)
Lehet, hogy az intuícióm cserbenhagyott, viszont nem is lenne rá szükségem, ha senki nem úgy kezdené a dolgot, hogy "vettem egy akármit", hanem úgy, hogy "vettem egy akármit, a pontos típusa: dxfgfgf".
Emellett a forum tapasztalat az, hogy sokan nincsenek tisztában a dolgokkal, és csinálnak hülyeséget (pl. vesznek boxot olyan tévéhez, amihez nem is kellene), tehát nem alaptalan a kérdéseket feltenni. (Amit, mint mondtam meg lehetne előzni azzal, ha mindenki leírná már az elején, hogy pontosan milyen eszközökről van szó.)Visszatérve a leírt hibára: összetéve azokat, amiket mondtál, távolról csak annyit lehet mondani, hogy lehetetlen, amit tapasztalsz. Ez nem azt jelenti, hogy nem hisszük el, de innen távolról nem fogjuk tudni megoldani a problémádat.
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
szili.tamas1
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon