Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz bitpork #50715 üzenetére

    Nyilván minden kinyomozható, én mégis azt gondolom, hogy nem nekem, mint előfizetőnek kellene ezt megoldanom, hanem a szolgáltatónak, mivel ő az, aki - elvileg - szolgáltat nekem.

    Ott kezdődik a dolog, hogy addig nem is szerződtek velem, ameddig egy a DIGI által küldött szakember nem szemrevételezte a lakcím környezetét (magyarán kiépíthető-e a szolgáltatás, vagy sem) és én csak ezután tudtam szerződést kötni az ügyfélszolgálaton. A szerződéskötés után jött ki az úgynevezett telepítő szakember, aki az oszlopról bekötötte a házat, pontosabban a nappalit, majd néhány perc alatt kipróbálta a szolgáltatást és részéről lezárta a telepítési folyamatot. Ezután jöttem én, aki napi szinten használni akarom a szolgáltatást nemcsak szélcsendes, hanem szeles időben is.

    Én azt gondolom, hogy nem követtem el hibát, vagy ha mégis, akkor azzal, hogy azt gondoltam a szolgáltató képes arra, hogy felmérje azt, hogy adott címen tud-e szolgáltatni, vagy sem. Na, de ha erre sem képes... :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák