Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    válasz nokiae51 #50058 üzenetére

    Ó, ezt ismerem, hasonlókat nálam a UPC játszott el rendszeresen amíg Tárnokon laktam, sőt volt képük a kapubejáróval szembeni fára fogni a hibákat, mert hogy annak ágaiba folyton beleakadt a kábel és hogy én miért nem vagyok hajlandó arra, hogy a más előtt az utcán álló fát kivágjam ezzel is elősegítve a megoldást. Én erre nem voltam hajlandó, inkább bejelentéssel éltem a felügyelet felé és alig küldtem el az emailt, már hívtak is, hogy nem kell mindjárt a felügyelethez fordulnom, mert egyrészt a szerződéskötéstől a javításig befizetett előfizetési díjat jóváírják nekem a következő havi számlákban, másrészt számukra is fontos a természetvédelme, így a átkábelezték a vezetékeket és ettől fogva - érdekes módon - nem hívtam az hibabejelentőt, mert nem volt miért... De nekem valahogy nincs szerencsém, mert itt Érden is van egy fa a szomszédomban, ami gondot okozott (szeles időben rángatta az optikai kábelt, ezért kockássá váltak az adások és hiába jelentettem be, a szerelők - bár elég sokan voltak nálam - mindig szélcsendes időben látogattak meg). Teljesen véletlenül láttam meg, hogy szeles időben a szomszéd előtt álló fa ágai rángatják a kábelt és a szomszédom másnap levágta azokat az ágakat, így már ilyen gondom sincs.

    A kirendeltség a Stop Shoppal szemben, a Budai út 28 alatt található, ott ahol a Rossmann is van.

    Amúgy - ha még úgy van - akkor a Telekom lemondása sem egyszerű, rémlik valamiféle 8 nap és hogy valamilyen dobozba kell leadni az eszközöket a Postán.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák