- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Segítség kellene: (tudom ez itt marhára off lesz, de hátha jött át más anno a Upc Direct-től)
Upc Direct szolgáltatóval van problémám, bemásolom ide is azt amit egy fórumba írtam:
Most február 5.én járt le a hűségidőm, még január 16.-án jeleztem az ügyfélszolin hogy nem szándékozok hosszabítani akkor azt mondták, hogy rendben majd visszahívnak és majd ennek megtörténte után kapom kézhez a levelet amivel együtt tudom leadni a STB-okat és a tartozékokat.
Rá 2 hétre rájuk csörögtem, hogy mi lesz már azzal a telefonnal? Azt mondjták, hogy már többször is kerestek de nem vettem fel. Mondom az lehetelen mert mindig nálam a mobilom aminek a számát megadtam (és már korábban is megadtam nekik) mondom ellenőrizzük le a számot. Akkor kiderült "elvileg" rossz szám volt a rendszerükben amit kijavítottak és most már minden ok és hívnak.
Eljött 5.-e hívás még sehol, de közben megkaptam az új számlát az eddigi 6180 forint helyett (Direct+ csomag PVR-es STB + 2. media Box + HD csomagom van) 7180 forintról és írják benne, azt is hogy örömmel közlik velem, hogy a következő hónapban már ha nem is teszek semmit már csak 4240 forintot fogok fizetni.
Mi van?! Kapásból hívom őket hogy erről szó sem volt!!!Azt mondja az ügyintéző, hogy semmi para a gépben benne van hogy 16.-án jeleztem a visszalépésemet és majd hívnak. Mondom ezt már mondták párszor és ez az új levél is már január 27.-i dátummal van ellátva, azaz valaki itt nagyon nem mond igazat.
Tegnap este megint felhívom őket, hogy még mindig semmi. A szokásos sablonduma és mondják, hogy a héten hívnak és utána jön a levél és onnantól megszűnik az előfizetem.
NOS! Itt van vége a dolognak részemről és megyek valami hatósághoz. Egy rohadt forintot nem vagyok hajlandó adni a cégnek természetesen! Nem is használom ezt a sz***! Főleg nem úgy hogy ez a havi díj a Digi kábeles előfizetésemnek a duplája!!! Nem tudom kik hívnának vissza és mit akarnának nekem mondani vagy ajánlani, de nem kell!!!! Le adni akarom ezt a pakkot és Viszontlángos!
Kikhez fordulhatok panaszommal és/vagy mit tehetek?
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon