Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    Szerintem most kár levelet írnatok hasonló választ fogtok kapni mint én.
    Bemásolom:

    2012.11.21. 17:33 keltezéssel, XXXXXX XXXXXX írta:

    Üdvözlöm Önöket! Kezdhetném én is azzal a mostanra unalomig ismételt frázisokkal, hogy mennyire nem jó dolog volt a Discovery csatorna kiszedése meg írhatnám, hogy most majd jól elhagyom a céget stb, de ezt nem teszem.

    Nem teszem mert a településünkön Önök elég nagy áldozatokat hozva (optikai gerinchálózat kiépítése Kelebián és annak rákötése a Kiskunhalasi hálózatra - és ezzel megmentve sokakat a T-Home gerinctelenül magas árazásitól és lehúzásaitól.
    Másrészt a faluban is közel lakom a hálózatuk központkjától és így kifogástalan minőségben tudok olcsón akár 16 HD csatornát is megtekinteni 3100 forintért - ennyiért senki sehol nem tud szolgáltatást adni nálunk, HD-ban meg főleg nem.

    Az eddigi hol kissebb, hol nagyobb ügyfélszolgálati vagy szerelési munkálatokat is igénylő panaszaimnat korrekten megoldották.

    DE!

    Csalódott vagyok a történtek miatt! Nem értem hogy miért nem lehetett volna egy ilyet legalább megtenni azelőtt amit csináltak az eltelt egy hónap során:

    Idézem mivel már leírtam másutt is:
    "Egy valamit kellett volna tennie a Diginek, kb egy hónapja amikor küldték a csekket vagy értesítőt akkor kellett volna egy kérdőívet is mellékelni hogy akarunk-e esetleg külön fizetni a Discovery érdekeltségű csatornákért vagy máskülönben nem tudják biztosítani a mostani áron. Enyit kellett volna tenni és az eredmények tekintetében cselekedni....."

    Miért kell ez a struccpolitika? A konkurencia sehol sincs Önökhöz képest, egy minimális áremelés vagy egy olyan plusz csomag bevezetése ahová ezek a most kipakolásra került csatornák kerülhettek volna mindenkinek TÖKÉLETES megoldást jelenthettek volna. De így ki tudja mi lesz?!
    Én mindenesetre maradok Önöknél, mert a Sportcsomagot nézem leginkább - de a család többi tagjának igen érzékeny fájdalmat okoztak tettükkel.

    Válasz

    Tisztelt Előfizetőnk!

    Köszönettel vettük Társaságunkhoz érkezett megkeresését.

    Tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink megváltoztak 2012.november 20-i dátummal kezdődően.
    A módosított ÁSZF-ről, illetve a módosításokról bővebb információ a www.digi.hu/aszf weboldalon, valamint személyes ügyfélszolgálatainkon és a 1272-es telefonszámon érhető el.

    A csatornakiosztást érintő változásról szóló közleményünket az alábbi oldalon tekintheti meg:

    https://digi.hu/rolunk/hirek-es-media/hirek/1/1/322

    Tájékoztatjuk, hogy 2012.11.20-i dátummal a Discovery Channel csatorna kikerült csatornakiosztásunkból. A csatorna helyére új tematikus csatorna, a History Channel került.

    Hatályos csatornakiosztásunkat az alábbi oldalon tekintheti meg:

    https://digi.hu/uploads/documents/aszf/20121120-E_melleklet_csatornakiosztas.pdf

    Általános Szerződési Feltételeinkben rögzítettek alapján az alábbiaktól tájékoztatjuk:

    Amennyiben Előfizető a módosított feltételeket nem fogadja el, úgy kifejezett nyilatkozatával jogosult a szerződést azonnali hatállyal, írásban felmondani a Szolgáltató módosítás tárgyában megküldött értesítését követő 8 napon belül. Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, úgy 15 napon belül további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést. Nem mondhatja fel az előfizető a határozott időtartamú előfizetői szerződést ilyen esetben akkor, ha az előfizetői szerződést a határozott időtartamból eredő
    kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az előfizető felmondja a határozott időtartamú előfizetői szerződést, a Szolgáltató az előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.

    Szolgáltatásainkkal kapcsolatban bármilyen jellegű kérdése van, kérjük forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 1272-es helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@digikabel.hu e-mail címen.

    Köszönjük megértését!

    Tisztelettel:

    Kis Gabriella
    Ügyfélkapcsolati ügyintéző
    Customer Service

    -------------------------
    Digi Kábel - Digi Kft.
    Levelezési cím: 1384 Budapest, Pf.:739.
    Tel: 1272
    Fax: +3617070009
    E-mail: ugyfelszolgalat@digikabel.hu
    https://digi.hu/
    -------------------------------------------------------------------------
    Tájékoztatjuk, hogy Általános Szerződési Feltételeink megváltoztak 2012.november 8-i dátummal kezdődően.
    A módosított ÁSZF-ről, illetve a módosításokról bővebb információ a www.digi.hu/aszf weboldalon, valamint személyes ügyfélszolgálatainkon és a 1272-es telefonszámon érhető el.
    Tájékoztatjuk, hogy 2012.11.08-i dátummal a Discovery World és Discovery Science csatorna kikerül csatornakiosztásunkból. A csatornák helyére két új tematikus csatorna, a DIGI LIFE és a DIGI WORLD került.
    A csatornakínálat módosulását üzleti döntés és a változó igények/technikai feltételek (kapacitások) indokolták, de természetesen a Társaságunk gondoskodott arról, hogy Előfizetői érdekeit szem előtt tartva még több csatorna közül választhassanak, ezért Társaságunk elindította két új saját csatornáját, a DIGI LIFE-ot és a DIGI WORLD-öt, melyeken reklám és megszakítások nélkül élvezhetik a a műsorokat.
    Társaságunk két új tematikus csatornája mellett bekerültek a csatornakínálatunkba az alábbi csatornák is: SuperTV2 (HD is), Viasat Nature HD, PV TV HD, illetve a nagy sikerrel induló saját csatornánk, a DIGI Film, amelyet 1 hónapig díjmentesen nézhetnek kábeles és műholdas Előfizetőink.A DIGI Life és a DIGI World csatornáinkon mindezt kiváló tartalmakkal és színes műsorkínálattal tárjuk Önök elé, kábeles szolgáltatás esetén akár HD minőségben is.
    -------------------------------------------------------------------------
    Tájékoztatjuk, hogy 2011.május 8-tól elektronikus úton kizárólag a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címre érkező bejelentést tudjuk elfogadni, amennyiben pontosan beazonosítható az Előfizető és a hiba körülhatárolható. Az írásban történő hibabejelentés során a hibaelhárítás a hiba rögzítésétől számítandó, amelyről Szolgáltató visszaigazolást küld.

    Tehát külön most nem válaszolnak senkinek, hanem max egy nappal később megkapja mindenki a körleveles választ.
    És mint a levélben is írtam én maradok elvégre nincs náluk jobb alternatívám, a Tré-Homehoz én SOHA az életben nem megyek vissza! Az tuti!
    Ja és aki nagy állatbarát és szereti az Animal Planetet az tapadjon a csatornára vagy rögzítse amíg még lehet, a helyi üzletkötőt ismerem és már szólt hogy hamarosan élesítik a Digi Animal csatornát....

    Amiket itt írtunk észrevételeket (pluszcsomagokba pakolni a kisesett csatikat, Sport1HD stb) azokat elmondtam neki, azt mondta hogy majd az odaföntieknek megemlíti.

    [ Szerkesztve ]

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák