Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rebourne

    aktív tag

    válasz granini #38872 üzenetére

    Aye, a következő változások várhatók (a linkeket nem keresem újra, már betettem egyszer-kétszer, mindent fejlesztők mondtak):

    - kisebb sebzés: nem az a cél, hogy a karit állandóan halálos veszélyben tartsák, hanem az, hogy a különböző játékstílusoknak legyen előnye/hátránya. Pl. az agresszív játékosok több sebzést kapnak be, így erősebb passzív védelem/heal szükséges; míg az óvatosabbak kevesebbet, cserébe a gearezés lehet lazább. Ez a választás jelenleg is megvan alacsonyabb MP-ken, de feljebb már mindegy milyen a játékstílus, erős védelem kell.

    - sokkal kevesebb one-shot képesség, ill. kisebb, fokozatosan csökkenő sebzésű területre ható támadások: pl. Mortar esetén, kisebb sebzést kap, aki egy kicsit kimozdul, mint az, aki a mellel veszi le a lövedéket. Tehát ismét, díjazzák azt, aki csinál defenzív manővereket.

    - nem lesz MP 8-10 (ez szintén a datamineból van), így a bekapható sebzés maximuma relatív alacsonyabb lesz a mostanihoz képest.

    - saját tipp: csökkenteni fogják a monszter sűrűséget, relatíve növelik a hp-t (vagyis a konzolos modell). A jelenlegi sűrűség súrolja a rendszer határait. FoM farm esetén nagyob grp-ket már érezhetően nehezebben kezel le a játék, de ez csak az egyik ok. Kevesebb monsztert könnyebb kontrollálnia, könnyebb taktikusan játszania a játékosnak, és a single-target támadásoknak ismét lesz értelme.

    Ennek a fényében kell az LS nerfet nézni :)

Új hozzászólás Aktív témák