Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Gorneck #61184 üzenetére

    Neked ez befolyásolja a "játékélményt", de a végeredmény szempontjából nem érv hogy ez neked kicseszés. Ha allreses itemekkel szarabbul lehet életben maradni, mint 2.0.6-ban OwE-val, akkor rosszabb a monknak csak. Hogy neked ehhez újra kell farmolnod az egyéni kellemetlenség. Ladderban ez nem lesz senkinek hátrány, mert ott mindenki az elején kezdi. All rest könnyebb találni, mint minden slotra ugyanazt az egyet.

    A palának van pajzsa. Monknak is lehet... csak minek? :Y Jelenleg a monk az barbárral kap teljesen azonos védelmet. Csak barbinak van egy rakat normálisabb opcionális védő és támadó passzívja, míg monknak a kettő kieséssel védelemben kevesebb a lehetősége skillből buffolásra.

    Rossz a single target? Hm... Akkor majd jól ráhúzod a tömegre a szingliket. Most egyébként jó egyedi célpontra, vagy ez a gyengeség újkeletű 2.1 effekt? :C

    (#61195) KubanitoS
    LoH = Life on Hit (ütésenkénti élettöltés)

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák