- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
válasz persil #109026 üzenetére
Azt nem állítom, hogy nem örültem volna, ha sikerül visszanyerni a játék árát, vagy a kiegészítőét, pusztán a játékban szerzett cuccok eladása árán. Ám ez nem sikerült. Lehet, hogy én voltam túl hülye hozzá, vagy csak szimplán nem volt elég időm farmolni, a lényeg, hogy egy idő után konkrétan abbahagytam a játékot, mert nem lehetett benne haladni. Hadd idézzek egy bekezdést a Reaper of Souls megjelenésekor írt cikkemből:
"Véleményem szerint a Diablo III a 2.0.1 patch után lett olyan játék, amilyennek már megjelenéskor lennie kellett volna. Annak idején gyakorlatilag minden az Aukciós Háznak és a tárgyakkal való kereskedelemnek volt alárendelve. Ezzel még nem is lett volna baj, de a rendszer nem úgy működött, ahogyan azt a Blizzard szerette volna. Gyakorlatilag senki nem ölte a szörnyeket, szinte mindenki csak az AH-t bújta, ahol pénzért brutális cuccokat vett magának, majd ment egyből legmagasabb Inferno szintre, ahol némi esélye volt rá, hogy ő is találjon értelmes felszerelést. De még így sem volt fenékig tejfel az élet, a RNG (Random Number Generator) valami elképesztően pocsékra sikerült, több száz óra játék után esett egy használható tárgy, ami ment is AH-ba, hogy ott milliárdokért keljen el. Ördögi kör a javából: ahhoz, hogy dobjanak valamit a szörnyek, magas nehézségi szinten kellett játszani. Viszont ehhez olyan felszerelésre volt szükség, melyet csak AH-ban szerezhettél meg sok-sok aranyért. De az arany összegyűjtéséhez szintén magas szinten kellett játszani (Kivéve, ha volt némi fölös euród, azért mindent megkaptál). A készítők rájöttek, hogy hibáztak, így bejelentették, hogy a kiegészítő megjelenése előtt végleg bezárják az Aukciós Házat."
Szóval alapvetően azzal volt a gond, hogy a Blizzard elcseszte a drop alapját képező RNG-rendszert. Ezzel tönkrevágták az egész játékot. Viszont abban igazad van, hogy ez nem az AH, hanem a Blizzard (a program) hibája volt. Maga az AH elfogadható lenne, ha játékmenetet befolyásoló tárgyakat nem engednének árulni benne, mert ezzel szintén tönkrevágják mások szórakozását. Ha csak skineket, peteket és ilyesmit lehetne árulni AH-ban, akkor nem lenne vele semmi gond.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222