Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaboZE

    addikt

    válasz pohár #63595 üzenetére

    A Dellnek ehhez semmi köze. Ő rendelésre gyárt és szállít. Nem fogja visszavenni, ha nincs semmi baja. Ha meg van, akkor kiküldi a szervizt. A kereskedő csak sír, simán be fogja csomagolni és eladja újra. Tegyük hozzá, hogy ha egy géppel nem vagyok elégedett, akkor nem kicseréltetem, hanem keresek egy másik modellt. Ez a "gomb jobb oldalán kevésbé érzékel" jellegű hiba elég káka jellegű dolog. A gomb közepén van egy darab kapcsoló, elég logikus, hogy ha azt nem egyenesen nyomják le, akkor előfordulhat nem-érzékelés. Egyébként meg ott a tap to click, azt is lehet használni, nagyobb gépeken meg két sor gomb is van. Azt tudom mondani, hogy vagy vissza kell vinni vagy kihívni a szervizt, ha ez a felhasználó lelkét megnyugtatja.

    [ Szerkesztve ]

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák