Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hydra SR

    addikt

    válasz Poli_Dell #11015 üzenetére

    Dell Community
    Ez 24 órás, csak angolul kell tudni hozzá, valamint kell egy működő gép internet kapcsolattal, és ezt a fórumot elég sok Dell rendszermérnök látogatja és válaszolgatnak a kérdésekre, sőt, a gyakral felmerülő kérdéseknek már rég van saját topicja megoldási javaslatokkal. Keresni is lehet, van Dell diagnosztikai program a géphez kapott CD-n. Érdemes a support oldalt nézegetni, mindenkinek ajánlom figyelmébe aki tud angolul egy kicsit mert rendszerint mindenre ott a válasz, desktop gépeknél a diagnosztikai ledek jelentése, hangjelzések jelentése, ilyesmik is megtalálhatók, de még részletes szerelési útmutató is van ábrákkal, pl. az XPS M1330-é itt van, elég sok nyelven (magyar sajna nincs). És ez mind ingyenes. Ha ez nem support, akkor mi? :K Asszem még a Dell Diag. hibakódjaira is rá lehet keresni, bár maga a Dell diag is kiírja, hogy mit jelent. Ezen felül csak fizetős 24 órás szolgáltatás van, amihez helyszíni szerviz is tartozik 2, 4 vagy 8 órás megjelenéssel (Mo-n leginkább a 4 órás él), ebből adódóan nyilván nem kifizetődő egy magánszemélynek egy notebookkal, ezt szerverekhez szokták venni főleg, elsősorban cégek. Végeredményben van ilyen, csak fizetni kell érte, mint akárhol máshol. De a legtöbb hibára a Dell fórumon vagy a support oldalon is ott a válasz.
    Kivéve mondjuk egy ilyesmire, amibe te futottál bele. Bocs, hogy csak így mondom de arra tényleg senki nem tud felkészülni, hogy nem jössz rá, hogy nem kell megvárni amíg lemerül az akksi, ki is lehet belőle szedni (vagy leszedni vagy kipattintani ;) ). Ehhez nem support kell, hanem józan ész: elveszem az áramforrást, kikapcsol az elektromos berendezés. Ha az áramforrás egy akksi, akkor azt kell kivenni (levenni, lepattintani... ;] ).
    Mellesleg nem tudom, külföldön van-e 24 órás ügyfélszolgálatuk, de itthon már csak azért sincs, mert nincs itt direktben a Dell, csak disztribútorokon keresztül. Van valami képviseletük de az kb. 5 ember és nincs boltjuk vagy szervizük. Egy magyar magáncég meg nem fogja bevállalni, hogy egy 24 órás ügyfélszolgálatot fenntartson, amit a konkurenciától vásároló Dell tulajok is hívogathatnak, ezzel gyakorlatilag a konkurenciát is erősítené a saját költségén.

    [ Szerkesztve ]

    A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

Új hozzászólás Aktív témák