Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeon.hu
nagyúr
válasz RandomName #148729 üzenetére
Ne is mond, évi 50-70000 km körül megyek és az utakon rengeteg a hülye...
#?*@&!
-
veterán
válasz RandomName #148729 üzenetére
Nem feltételezem hogy KRESZ hiányosságaid lennének ha jársz bármivel az utcán, csak biztosra akarok menni.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
válasz RandomName #148729 üzenetére
"lényemből adódóan szabálykövető vagyok"
Aha, persze
-
KROK640
veterán
válasz RandomName #148729 üzenetére
Hasonló a helyzetük, csak nekem kicsit több km-vel és diverzebb skálával.
Rengeteg féle autót vezettem, (előzőleg írtam, de amellett volt pl 1977-es Cadillac is, meg jó pár egyéb... amúgy egy összkerekes Fiat Pandán és egy Trabanton tanultam vezeteni, de vezettem 2006-os Honda Civicet és 1993-as Opel Astrán is sokat tanultam), de nagyon keveset. Sok féle autó, mindből kevés, ez nem egy jó kombináció, pláne h erősen eltérő viselkedésű autókról van szó.
Ezért mostanában akkor sem vezetek amikor lehetőségem lenne rá főleg, mióta a '93-as Astrának letörtem a tükrét (amit végül vissza lehetett pattintani így a kár 0ft lett végülis), de havernak felajánlottam a helyszínen hogy megveszem az autót helyben (130 ezerért árulta) de nem kérte... Azóta egyébként bontóba került ha ezt tudom csak megveszem, megannyi emlék köt ahhoz az autóhoz, és majdnem sírtam mikor megtudtam h bontóba került. Pedig az az autó nem volt jó befektetés, mert a váltóján kívül minden baja volt, az ülés kárpit kiégetve, a tetőkárpit vált mindnehol, és az autó fő attrakciója : Akárhányszor Pesten voltam, mindig toltuk vagy vontattuk, mert Érdig nem lehetett vele elmenni anélkül, hogy az út szélén ne hagyjon, egy Debrecen-Józsa komoly szerencsejáték lett volna vele.
Pilisszentlélekre úgy mentünk vele, hogy Tibi haverom jött a hndájával, hogyhavontatni kell. Odajutottunk, de érdekes mód üres lett a tnak Pilisszentlélekig. Haver megtöltötte, mire körbenéztünk és visszamenünk, megint üres volt a tank. Leindultunk hazafelé, és ahegyek között egyszercsak megállt az autó... kifogyott az üza... Tibi vontatott be minket Pomázra egy benzinkútra, de közben olyan benzin szag volt a kocsiban, hogy már többünket a rosszullét kerülgetett... Többet volt szervízben mint havernál. hm... nem is baj, hogy nem vettem meg 130 ezerértCsubi haveromnak volt egy ilyen régi Fordja, képes volt a nagyerdő-csonkatemplom majd a csonkatemplom-Maróthy György utca távon kétszer(!) elforralni az összes hűtővizet.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen