Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz saril #147471 üzenetére

    Igen elírtam 505.01 akart lenni :)
    Nincs DPF elég régi kocsi

    Igen is kis gyártó, vagy inkább név a többihez képest
    Saját blogja majd pont mást állít
    Fagyállót csak azért hoztam fel hogy ha ennyire adnak a minőséglenőzésre akkor más terméküknél is így lehet

    Üzemanyagszűrő
    Már nem azért de ha én nem megyek tényleg évi 5-6Km akkor miért cseréljek egy olyan szűrőt évente amit 90e Km terveztek, főleg ha nem gagyi a szűrő
    Mintha egy porszívónál félig telelévő porzsákot csak azért kicserélné az ember mert ma nem porszívózik többet, holott holnap porszívózik(pazarlás)
    Ezt írja a kocsi könyve [kép]

    Levegőszűrő
    Én csak azt állítom amit Jenő is hogy a amit a levegőszűrő nem fog meg por koptatja a turbót, a jobb minőségű szűrő meg jobban szűr, ezt gondolom még te is elismered
    Így pár száz forint spórolásért alsó polcos márkákat venni hát, mindenki maga dolga, de a kocsinak biztos nem ideális
    Amúgy elrugaszkodott a gyári előírás az én kocsimnál [kép] ki az a elvakult aki 90e Km cseréli a levegőszűrőt

    (Hűtőfolyadék csere, szerelők ajánlása is változó van ki kettőt mond főleg ha hozzá hordják, de más 4-5 év vagy vezérléssel vízpumpával ami 5év még ha nincs meg a kilométer akkor is az öregedés miatt
    Az biztos hogy új kocsi esetén nem cserélik az első 5évben nincs benne a szerviz előírásban)

    (Fék folyadék is 2évet mondanak csakhogy új autók esetén 4 vagy 5év az előírás, Duster esetén is 4év a gyári előírás, és ugyan az a fékfolyadék van bennük, így mindenki maga döntse el)

    Olaj én a enyémről írtam mivel nem tudtam hogy a tiéd milyen sehol nem említetted, nekem ott az aláírásomba
    [link] neki hiszek
    És a gyártók nem egy olaj viszkozitást adnak meg egy motorhoz, felhasználástól is függhet
    Tessék itt az én kocsimhoz való leírás több olaj viszkozitást is engedélyez [kép], ilyen a te kocsidhoz is lennie kell
    (Mert ugyan az az olaj nem jó mindenhol minden éghajlaton, mert ugye egy motort nem csak közép európánban használnak hanem például Egyiptomba is ahol például felesleges lenne a 5W, de a nagy meleg miatt nagyobb meleg oldali lehet a jó)

    Az hogy a te kocsid milyen állapotba van a Mannol olajtól meg az alsó polcos szűrőktől lehet szerencse kérdése is
    Hajtottam már én már olyan kocsit hogy 20e Km volt a olaj csere periódus és olyan 100e Km futásnál a főnök azt mondta nincs keret szervizre így 45e Km mentem egy olajjal, és utána se volt baja a motornak, 245e Km adtam le kocsit, de simán lehet hogy egy másik motor ugyan ilyen túlhajtástól olajzabálóvá alakult volna
    Ezzel csak arra akartam utalni hogy "szerencsés" kivételek mindig vannak, de attól még

    Mindenki döntse el hogy alsó polcos cuccot vesz mikor a minőség se sokkal több
    Főleg hogy egyes kocsik meg mennyire érzékenyek
    A híres 1.33 motor ami 5W-30tól hal meg mert 0W-20 lenne a jó neki

    Na de annyi, jó éjt

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák