Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • saril

    senior tag

    válasz bul07 #147467 üzenetére

    Több sebből vérzik amit írsz, sőt kb. mindből, de nem baj, én nem bánom, azt csinál mindenki az autojával, amit akar, szóval menjünk sorban.

    - A kis gyártó oltári nagy hazugság és tudatlanság a részedről, blődség! [link]
    "A Mannol valóban nem olajcég, csak egy olajmárka, amelynek tulajdonosa az SCT Vertriebs GmbH. Ők viszont saját feldolgozóval rendelkeznek, Klaipédában, ahol a Mannol, Fanfaro, Pemco olajok készülnek."

    - Fagyállóból sosem használtam mannol-t nem tudom milyen! ha az rossz széria is volt, így jártak akik használták, én rendszeresen ellenőrzöm az én fagyállómat refraktométerrel, szóval nálam ilyen nem fordulhat elő amit te írsz, mert hamarabb észrevenném mint hogy akármilyen baj legyen, nem utolsó sorban én 2 évente cserélem a hűtőfolyadékot is a fékfolyadékkal együtt! gondolom a tiédben még gyári van mind a kettőből :DDD

    - Turbónál nincs kopás, nemrég lett megnézve, tökéletes, blődség, újra...

    - Van olyan hogy nagy árkülönbség, főleg üzemanyagszűrőknél de a többinél is mivel én 1 évben 30-35 ezret km-t megyek így a 8ezres olaj és szűrőcseréknél, hamar spórolok sok sok ezer forintot, úgy, hogy nem látja kárát a motor sem a turbó és főleg nem a pd elemek, mivel azokat is bevizsgáltattam és a porlasztási képe még mindig kiváló, szóval abszolút blődség újra amit írsz

    - Levegőszűrőnél 2 éves csere nálam 70e km-kénti cserét jelentene, újra nem tudok veled azonosulni, sőt még akkor sem ha 2 év alatt mész 15ezret, mivel, most írtad hogy olcsó, tehát évente ha nem vagy képes megadni az autodnak ezt az "olcsó" levegőszűrőt sem, az megint nem az én bajom, de én mindnekinek az éves csereperiódust javaslom akkor is ha 5-8 ezret megy csak akárki az évben, semmiképp ne hallgassanak rád...

    - A legrosszabb amit írhattál és javasolhattál hogy üzemanyagszűrőnél km-t nézel, most írtad le hogy a pd elemeken nagyon apró furatok vannak, én pont ezért cserélem az üzemanyagszűrőt olajcserével együtt, ellentmondasz saját magadnak, minél gyakrabban cseréled annál hosszabb élettartamot adsz a pd elemeknek, újra arra buzdítok mindenkit hogy ne hallgasson rád ha jót akar, és meg akarja óvni a porlasztóját... mivel én 8 ezres cserémnél is jócskán szemmel látható a kosz a szűrőn...

    - Utastérszűrő, én mivel 1 évben abból is cserélek 3-4-et így kb tényleg mindegy milyen lenne de azért már van rálátásom 8 fajta kipróbálása után melyik a jó, nekem..

    - Itt megint úgy vélem hogy valami félremehetett, de nagyon az 501.01 az "alap specifikáció BENZINES motorokhoz szóval légyszíves olvass utána és tájékozódj milyen osztályú olaj kell a pd motorokba!!!

    - 5w30 a gyári előírás, mindegy hogy tél vagy nyár, a mérnökök úgy tervezték meg az olajat hogy csakis ilyen viszkozítású olaj kell bele, nem más hanem ILYEN, újra oltári nagy blődséget írsz és ha esetleg más is olvassa, katasztrófa, nekem mint mérnök embernek az ilyen nagyon fáj... tehát SOHA ne térjünk el a gyártó által meghatározott viszkozitási értéktől, hisz mérnökök százai-ezrei így találták ki, tervezték meg, az úgy jó!

    - Az én DPF-es motoromba 504.00 ; 507.00 kell, de lefogadom hogy a tiédbe is valami hasonló kellene és tuti nem a benzines szabványú 501.01 :U

    Egy szónak is száz a vége, gondold át ezt újra szerintem :R

    Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!

Új hozzászólás Aktív témák