- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09179072
törölt tag
válasz BOBAKILL #7200 üzenetére
"Végre új kalandok az ismeretlen világban...izgalmas lesz." - ő... great hammer will strike again! Volt amúgy egy külföldi fórum, ott már mindenki azt tervezgette, hogy milyen builddel fogja tolni a szekeret. Én maradok természetesen a jól beváltnál:
- Szép női karakter (gondolom a totális testreszabhatóság ezt is jelenti, hogy lehet majd nőit indítani)
- Szép ruha, vagy valami NAGYON light páncél
- Irgalmatlan, a képernyőt is eltakaró, benga nagy kalapács
- és sötét helyeken lopakodás ezerrel, hogy nehogy megint a fejemre essen egy takony szerű cuccJó lesz.
(Egyébként nem hiszem, hogy olyan nagyon sok spoiler lesz a játékmenetben. Nem így ismerem a From Software--t. Valami részletet egy területről megmutatnak aztán csámcsogjon rajta a nép. Fog is)
[ Szerkesztve ]
-
#09179072
törölt tag
Egy javaslat: Szerintem érdemes lenne átkeresztelni a topikot "From Software játékok"-nak, nem? Vagy mondjuk "Elden Ring & Soulsborne", "Souls-like játékok". Azért gondoltam, mert a Dark Souls történetének vége, és bár még ma is rengetegen tolják, ha kijön az Elden Ring, szerintem a DS fanok éhes disznóként fogják rávetni magukat (ahogy én is ) Vajon felkészült erre a From Software?
-
#09179072
törölt tag
Na én megnéztem a játékmenet videót. Ez egy az egyben egy Dark Souls 3 szerű játék, annyi, hogy nyílt világban játszódik. Az ugrás nekem picit gagyinak tűnik. Túl sok spoiler szerintem a gameplay-ben nincs.
Viszont borzasztóan várom!
Mondjuk nekem ami pindurkát hiányzott a videóból, hogy a testreszabhatóságról nem sok szó volt. -
MageRG
addikt
Na, hölgyeim és uraim, íme a hivatalos Elden Ring gameplay videó.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
_drk
őstag
Dark souls 3 Mod-okat szoktatok használni?
Most feltettem a The Convergence-t. Ez egész jónak tűnik, konkrétan a magic oldalt erősíti fel. Van vagy +10 kaszt, mindegyik kapott varázslatokat, azokból rengeteg új van.
Van Necromancer!
Pályák ahogy néztem át vannak variálva.
Bossokat fel lehet támasztani. De sima ellenfelek is teljesen át vannak variálva.
Fighning cowboy (kedvenc souls-os streamerem) kezdett végigjátszást belőle, engem egyből meg is fogott.
Teljesen játszhatónak is tűnik, bár sokat direkt nem spoilereztem magamnak. -
#09179072
törölt tag
válasz BOBAKILL #7210 üzenetére
Érdekes lesz ez az Elden Ring. Látszik rajta, hogy lényegében az összes eddigi From Software játékból (Dark Souls, Bloodborne, Sekiro) lopkod össze ötleteket, és tökéletesíti azokat. Egy koronája lesz szerintem mindennek, amit eddig felépített a Dark Souls 1-el a From Software. Kérdés, hogy ez a nyitott világ, ezek a random megjelenő de otthagyható bossok pl. bejönnek-e a nagyközönségnek. Engem eddig a kasztok viszont nem nyűgöztek le. Tudom, csak 5, de én nagyon remélem, hogy lesz valami deprived jellegű alap kaszt. Szerintem egyébként ez az Enchanted Knight meg a Bloody Wolf lesz baromi népszerű.
-
_drk
őstag
válasz #09179072 #7211 üzenetére
Most a Open world megy globálisan.
Kicsit ez az elvárt is, de rohadt nehéz megcsinálni mondjuk 10 nagy mapot. A 3ban is mennyi volt?
DLC nélkül második nekifutásra rohadt rövid is a játék.
Ez ilyen mesterséges idő nyújtó A-ból B-be átmenni.Na a kasztokat mondjuk sose értettem. Egyáltalán miért van külön a pyro és sorcerer? Még a buffolo priest-et elfogadom.
De külön Herald Knight Warrior meg még külön 2 dex kari.
Szeretem a tagoltságot, nem is a jó 3 fő attribútumra leosztani, csak akkor legyen is valami diverzitás is.Random nagy bossok meg kellenek, néha eltűnődtem mennyire másabb egy adott pálya rész nélkülök, főleg ha előzőleg mindig kerülgetni kellett. Ds1 sárkány például a hídon, vagy a 3ban a cathedral óriások.
-
#09179072
törölt tag
Hát a 3. részben a katedrálisban az óriások minden volt, csak nem boss. Még miniboss se. Az 1. részben a hídon a vörös sárkány.. az mondjuk igen. Minden furcsasága ellenére, nagyon várom az Elden Ring-et, biztos, hogy azonnali vétel lesz, és azt hiszem egy hét szabadságot oda ki is veszek.
-
MageRG
addikt
"Egyáltalán miért van külön a pyro és sorcerer?"
Az eredeti DS1-ben Miyazaki megmondta hogy szeretett volna lehetőséget adni a harcosoknak is varázsolni, ne csak úgy hogy mindent beledobsz az int/faith-be.
Aztán ez átalakult..."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
highness
tag
A Demon's Souls PS5 Remake után beleszerettem a souls világba. Gyorsan beszereztem a Dark Souls minden részét. Szerintem lesznek majd kérdéseim.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz highness #7217 üzenetére
Hajrá-hajrá!
Csak nehogy besokalj.
Arra azért figyelmeztetnélek, hogy a játék PvP részében nem lesz sok sikerélményed (szinte csak profik maradtak, és viszonylag sűrűn találkozni grieferekkel).
Azért ne félj, van sok jó fej játékos is, aki segít."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
highness
tag
A jófejek leginkább szerintem az itteni fórumtársak közül lesznek. Kellő alázattal állok a sorozathoz. Tudom, hogy sokat fogok halni, de ez is az élmény része. A Demon's Souls-t sikerült platinázni, de állítólag az a legkönnyebb souls játék. Nagy gyalázat, ha a harmadik résszel kezdek? Látványban az áll szerintem a legközelebb a felújitott agyeldobós kinézetű Demon's Souls-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz highness #7219 üzenetére
Ha érteni akarod a sztori/lore utalásokat akkor sorrendben érdemes végigmenni.
A látvány szerintem más (a DeS felújítást a Bluepoint csinálta). A DS 3 inkább hajaz a Bloodborne-ra, esztétikában és játékmenet sebességében is.
A DeS-féle ráérős harcot is inkább a DS 1-ben találod. Meg ha nem a DS1-gyel kezdesz, kihagynád a sorozat kabalafiguráját, Solaire-t!Egyébként hogy a Demon's Souls lenne a legkönnyebb soulsborne az szerintem kapitális marhaság. Elég megnézni milyen messze vannak a checkpointok a pályákon...
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
-
cyberkind
félisten
válasz highness #7219 üzenetére
Igazából csak azért "gyalázat", mert a 3. rész a legjobb gameplay-ben, ez a legdinamikusabb, gyakorlatilag mintha balettozna az ember, amíg a többi csak meh ezen a téren, de ha ettől eltudsz tekinteni, akkor mehet, én is hülye sorrendben zúztam le a szériát( 1-3-2 ).
Paranormal Cocktivity
-
Shadowguard
senior tag
Az egy szem Sir Alonne kivételével nem annyira a bossok nehezek, inkább unfair módon vannak megcsinálva az odavezető utak. Nem egy helyen voltam kénytelen azt csinálni, hogy folyamatosan visszaugráltam a tollal és kitakarítottam a helyet teljesen, mert tiszta idegbaj volt eljutni a bossig. Ennek legjobb példája a két macska, a nyomorult villanylovakkal.
Minden souls(like)hoz ajánlott a kontroller, de én eddig mindent ki tudtam maxolni egér+billentyűzettel is Ha már kihívás akkor tegyünk még rá egy lapáttal
-
highness
tag
válasz cyberkind #7223 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a választ! Igazatok van, sorban fogok haladni. Biztos, hogy hosszú lesz, mert napi egy-két órát tudok este játszani. Aztán még lehet, hogy kell beiktatni más játékot is, hogy ne legyen egyszerre sok a Dark világból...
Tudtok esetleg olyan magyar végigjátszás videót, ami a platinum trophy-ra van kihegyezve? -
highness
tag
Az HP töltő flaskákat hogy tudom újratölteni, vagy venni? (DS1-ben) A
bonefire-nél nem tölt valamiért újra. -
highness
tag
válasz #09179072 #7233 üzenetére
Tartalékolok. Köszi! Egyelőre csak a Firelink Shrine-nál növeltem a tüzet. 10 flaska, és 5 heal miracles eddig bőven elégnek tűnt. Bár még csak pár bosson vagyok túl. A parry, és a pajzs használata eddig jobban megy, mint a Demon's Souls-ban. Tetszik ez a Dark Souls! Nyilván szívesen fizetnék érte, ha PS5 upgrade lenne rá, de így is szép.
-
#09179072
törölt tag
válasz highness #7234 üzenetére
Én nem használok semmi ilyesmit. Hatalmas, képernyőt is eltakaró, baromi nagy kalapács, aztán kész. Meg egy szép, elegáns ruha, ami kiemeli női karakterem szeme színét. A többi részben egyébként sokkal több lehetőséged lesz, a 2. és 3. részben bizonyos item esetében lehetőséged lesz újraosztani az összes pontodat, szóval lehet kísérletezni bőven.
[ Szerkesztve ]
-
#09179072
törölt tag
válasz highness #7236 üzenetére
Úgy van, hogy MageRG kolléga mondja. Amire még érdemes figyelni, hogy a DS1-ben viszonylag kevés az alapanyag a fejlesztéshez. Ha többször is neki mész 1-1 területnek és farmolsz material-t, akkor is elég kevés fegyvert lehet a vége felé felfejleszteni egy végigjátszás alatt. Érdemes tehát az eleje felé gondolkodni, hogy mit akarsz fejleszteni, mire akarsz gyúrni, mert ha össze-vissza fejlesztget az ember, a DS1-ben keményen meg lehet szívni. Én pl. amikor legelőször játszottam DS-t, én akkor pindurkát utánanéztem milyen fegyverek vannak, és az alaptézis már a legelején az volt, hogy "na itt bizony Great Hammer lesz". Lett is. Mondjuk van pár hátránya, de hát Istenem...
A DS2-ben viszont borzasztóan sok material-t össze lehet szedni, főleg ha alapos az ember, ráadásul ott már van lehetőség pont újraosztásra.
Én az a játékos vagyok, aki ilyen totálisan szanatóriumi tempóban halad, a legkisebb kődarabot is megnézem, de ez nálam nem csak a DS-ben van így, hanem általában minden játék esetében.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Haladgatok ezzel a Convergence móddal.
Aki kíván éhezve egy új souls játékra nagyon tudom ajánlani!
A pályák nagyjából ugyan azok, de van sok módosítás, bonfire máshol, a haladás másirányba van, shortcutok is máshol vannak, az enemyk és itemek teljesen mások sok helyen. Kicsit nehezebb is lett, 1-2 helyen rengetegen vannak.
Akkor olyan pálya módosítás van hogy mondjuk undead setlemantben vannak össze kötő utak, ami így utólag tök logikus.
Vannak új Bossok, amiket nem mondanád meg hogy ez nem volt benne! Nagyon jól megvannak csinálva.
A Bossokat újra kilehet hívni!
De ami miatt kurva jó az a fejlesztés. Jól meg is van bonyolítva, de annyi mindent kilehet hozni a karakterből hogy legalább még 2 végigjátszásom van ezzel.
Temérdek új fegyver, rengeteg új varázslat, varázstárgy.
A páncélok is más-más statokat adnak. Nekem az armorom ad 2str és 2intet, de lehet olyat is hogy kevesebb a mana vagy a stamina veszteség.
Itt van ertelme az offline covenantnak. Ad specko cuccost amivel specko fegyvereket és varázslatokat veszel.
Kicsit olyan felturbózott, de még is logikus.
Aki imádja a Ds3at, de már kicsit unja annak ez tökéletes!
Azaz érzés újra, hogy fogalmad nincs hova lépsz be, mivan a sarkon túl elengedhetetlen a teljesen dark souls élményhez és újra itt van. -
_drk
őstag
válasz #09179072 #7241 üzenetére
[https://www.nexusmods.com/darksouls3/mods/672]
Aha! de itt le is van írva szépen, több módon is lehet.
Én csak egy exe-t futtattam és megcsinálta.
Annyi, hogy csinálj a meglévő save-ről biztonsági másolatot. -
MageRG
addikt
válasz highness #7239 üzenetére
A fegyver statisztikái közt kellene legyen egy olyan rész hogy "parameter bonus" (vagy mi a tök).
Ilyen muszkli, kéz, gyertya meg csillag szimbólumokkal. Ezek sorban a str, dex, int, faith statokat jelölik. A mellette levő betű (legjobbtól legrosszabbig: S, A, B, C, D, E) pedig azt mutatja mennyit nő a fegyver sebzése ha arra a statra pakolsz.
A növekmény nem lineáris: kb. 40 pont után már nagyon lassan növekszik egy S-es fegyver sebzése is."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
highness
tag
Így már értem, köszönöm! Így már lesz min elindulni. A warriornak valami böhöm kardot gondoltam hatalmas sebzéssel. Plusz, ha szükséges bekenem valami cuccal, ami még rádob valami tüzet, vagy szikrát a boss-nál. Valahol olvastam, hogy a játék segít kicsit ebben. A boss előtt általában valaki dob olyan cuccot ami a gyengéje. Nálam ez úgy működik, hogy egy-két halál után megnézem mi segít. A játékidő szűkössége miatt nappal egy - egy tippre rákeresni nekem belefér. A játékot számomra nem rontja el, ha látom mást hogy csinálja meg egyszerűen. Régebben többször ennyi időm volt játszani, akkor többet szivattam magam.
[ Szerkesztve ]
-
#09179072
törölt tag
Azt kell, hogy mondjam, ez piszok jól sikerült. Eszméletlen hangulatos, és kegyetlenül nehéz. Ez az igazi DS3. Ez a 3. boss... mondjuk lehet, hogy nem a játék elején kellett volna vele megküzdeni.
Véleményem szerint (egyelőre) az látható viszont, hogy a mágiára nagyon rá van gyúrva ez a mod, remélem a hagyományos fegyverzettel szeletelő emberkéket is bőven fogja támogatni, mert én pl. így nyomom.
-
BOBAKILL
őstag
-
#09179072
törölt tag
válasz BOBAKILL #7249 üzenetére
Egyetértek! Az biztos egyébként, hogy hatalmas kultuszt épített az első 2 rész, amit a 3. rész nagyon meg is bikázott, meg ugye közben a Bloodborne. A Sekiro aztán megosztó lett, de nekem az is nagyon tetszett. Ezt hatalmas kultuszt az Elden Ring fogja továbbvinni.
[ Szerkesztve ]