- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #7802 üzenetére
Hát én senkinek nem ajánlom.
Első Souls játéknak nem jó, mert olyanokra tanít meg, amik máshol nem kellenek, sokadiknak szintén nem jó, mert olyanokat kell megtanulni, amik máshol nem kellettek. A power stance az egyetlen dolog abban a játékban, amire azt mondom, hogy egy pozitív változás, tök jó ötlet és hiányzik a DS3-ból.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kai_Rong
senior tag
Ez az Ornstein/Smough fight tényleg elmehet a jó édes anyjába. Továbbra is tartom, hogy ez a játék legeslegszarabb bossfightja. És nem, nem fogtok meggyőzni, hogy ez bármilyen módon is fair lenne vagy a játék eddigi logikájára épülne. Az sem érv, hogy ez így lore friendly, pont nem érdekel. Többször haltam már meg itt, mint sima NG-ben, és még csak ez sem opció, hogy elmegyek farmolni még 20 levelt a meglévő 115 mellé, mert semmi értelme nincs, a fegyverem cappelődött, többet nem fogok sebezni, az meg hogy a bossok hogy mozognak, full random. Ráadásul most Ornsteint kellene először megölni, ami még ha meg is történik 5-ből 1 runon, akkor jön szuperpufi, akinek az AoE lightning seggese konkrétan oneshotol, és rohadtul nem lehet belőle kifutni...
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
sp8787
addikt
-
MageRG
addikt
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
O&S-t szanaszét lehet szívatni az oszlopok használatával.
Akkor van baj, ha mind a kettő közel van.
Super Smough seggese meg 2 hátrabukfenc. (Egyébként ő könnyebb mint Super Ornstein)
Nekem legalábbis jobban tetszik mint Friede&Papi v. a Demon Prince."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7806 üzenetére
Pont az oszlophaszmálat segíteni tud, de nekem kemény idegek kellettek hozzá, csak 4+ban éreztem rá a tartós használatára. 3+ban éreztem boldogtalannak magam ha nem lesz smough-dárdám, az akció máig traumatizál ,azt másodikra hagyni rosszabb mint a pufit, a segítséget hol vittem hol nem mert tutira őt csapta le elsőre, akkor mehettem újból, megnőtt , a lába közt bukfencelgettem, ha megyek be abba a csarnokba mindig stressz mert sosem tudni hogy alakul. A gwyn bazi jó utolsó boss lenne, nem olyan nehéz mint a willámosok, de nagyon kell előle mozogni, csakhogy ott a parry amivel meg, a segítséggel pláne rutinműtét.
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Kai_Rong
senior tag
Benny Hill fogócskáztunk három percen keresztül, mert mindig Smough volt elől, Ornstein hátul, spammelte a villám szarját, a pyro nem őt találta el, közelebb meg nem akart jönni. Ez minden volt, csak nem fun... Az oszlop van amikor segít, van amikor nem, Smough hitboxa átjön az oszlopon is, ha 45 fokban találja el (i.e. ha picit közelebb állsz az oszlop széléhez, akkor talál), Ornstein railing támadása meg simán végigmegy az oszlopon, csak megkerüli az objectet. A villámos cucca ellen jó, az kétségtelen, de nem akarok 60akat sebezni íjjal rájuk és folyamatosan az oszlop mögött bújkálni, mert az örökkévalóságig tartana a fight.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Tasunkó
senior tag
válasz Kai_Rong #7812 üzenetére
ez volt nekem is mindig a kövéret próbáltam közénk táncolni, úgy relativre biztonságosan lehet létezni(pár pillanatig) és egyet be lehet sózni max 2 t. Az oszlop megzavarja a dárdás AI-jét de a kövéret kell figyelni mert a bunkó az messzire túlnyúlik rajta meg ha megindul szántani, de ott meg egyik oldalra fogja kikerülni az oszlopot, mindig mindent figyelni kell uhh,tiszta Vietnám. Amúgy nem Tom csak én éreztem úgy és véletlen, de a DS1 - ben mintha szándék lenne mindig oltári hatalmas démonok valagába alázkodni, de csak ott van egy kis nyugi meg biztonság.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Kai_Rong
senior tag
Lement az NG+ is, illetve elverekedtem magam Anor Londóba NG++ módban, hogy meglegyen mindegyik unique fegyver. Sok kihívás nem volt a játékban az Ornstein + Smough duó után, szétszedett mindenkit a dex build pillanatok alatt Four Kingsnél konkrétan 20 másodpercet várni kellett, hogy mikor érkezik meg a soron következő király
Elkezdtem a DS2-t, ez egyelőre nagyon más világnak tűnik, mint az első rész volt... Van itt bármi sztori átfedés, vagy ez full self-contained? Tök másnak tűnik a lore is, a színvilágról nem is beszélve. Egyelőre még szokni kell, hogy a health és stamina bár ennyire kicsike
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tervben van mindhárom részt végigvinni, ha már anno kimaradtak. Gép hiányában a legutolsó a Demon's Souls remake lesz, de a mostani sorból a Bloodborne megy majd a végére. Azzal amúgy többet játszottam még a Sekiro előtt, és az tetszett is
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
_drk
addikt
Elden Ringben nagyon táp buildek vannak. A varázslatok távolról a nagyobb terek miatt sokkal effektívebbek. Van ash és persze mimic.stb stb... Rengeteg plusz eszköz van.
Ráadásul a legtöbb Boss nem is nehéz. Akik nehezek, meg csak azért is rohadt nehezek.
Meg persze már normálisabban működik az irányítás így nem szívat eléggé -
Kai_Rong
senior tag
Ez a DS2 SotFS azért helyenként kiidegel, tényleg nagyon más, mint az eddig látott részek. Már vagy 5 órát elcsesztem a játékban, de még csak két bosst láttam. A Pursuernél előjött rengeteg frusztráló dolog, pedig egy faék egyszerű bossról van szó. Megtetszett a kovácsnál a rapír, megvettem, thrust damage is fun I guess. Már ha éppen működik, van, hogy full lock-onnal melléüt az ellenfélnél, amikor szemben állok vele, ezt mégis hogy?! A Pursuer kombójában, ahol másodikként a pajzsával üt, a pajzs az konkrétan trackel, hiába ugrottam ki akárhányszor a hitboxból, ha a kard eltalált, akkor a pajzs is, hiába vagyok már a boss mögött / mellett. Az Estus Flaskból ivás animációja van vagy 4-5 másodperc, hihetetlenül zavaró, ezt is az adaptability gyorsítja, vagy a Dex, vagy ez alapból ilyen szar és ilyen is marad? Arra már rájöttem, hogy a HP csík rendes szintre hozásához Effigy kell, de egyelőre nem mertem még használni egyet sem az elején, szóval fél élettel YOLO-módban megyek (és annak rendje és módja szerint kelek-fekszek).
A kedvencem az volt, mikor lépnék be a bosshoz a ködbe, és hátulról úgy megrakott két ellenfél, hogy öröm volt nézni (animáció közben, halottan estem be a bosshoz lol).Adaptabilitynél mi a jó szint? Gondolom, érdemes lenne az agility-t 100 körülre húzni, hogy kb. a DS1-es i-frame szintet hozzam. Buildben megint egy jó dexest akarok összehozni, mint a DS1-ben. A rapír tetszik, mellé másodlagosnak meg valami katana, aztán hadd szóljon. Vagy valamilyen STR build jobb lenne ebbe a játékba? Eddig elég gyorsan megy a szintezés, már level 40-es vagyok, pedig még alig pár óra telt csak el.
Illetve még egy bónusz kérdés: ha belépek a mazochista covenantba, ami NG+ szintűre gyúrja az ellenfeleket, akkor a despawn meg fog szűnni? Egy pár helyen már annyiszor leöltem az ellenfeleket, hogy nem spawnolnak vissza, a kérdés, hogy a covenantba belépéssel a már véglegesen kiirtott ellenfelek újra megjelennek-e.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
melega
őstag
válasz Kai_Rong #7822 üzenetére
Én 2 hete játszottam végig a DS 2 Scholar of the first Sint és a Witcher 3 Blood and wine után kezdem a DS 2 dlcket.
Úgy ha a Witcher 3 at nem halálfutamon nyomom azon nem megy, úgyhogy nem lesz platina. A DS 2 höz képest jó könnyű.
Amúgy a Dark souls 2 Scholar of the first sint psn nyomod?
Igen és a dlcben egy boss nem megy behívhatnálak.
Esetleg ha a Blood and wineval végzek játszhatnánk DS 2 pvpt.[ Szerkesztve ]
-
Kai_Rong
senior tag
Köszi. Közben elég jól haladtam, most öltem le a Rottent, előtte megjártam Iron Keepet meg Sinners Lostot. Kövezzetek meg, de nekem a sok clunky mechanika ellenére is bejön a játék Tök más mint az első rész volt, de van benne valami sajátos báj. Néha persze anyázok magamban, mikor meghalok két bonfire között és tudom, hogy megint 40 enemy-t kell majd megölni hogy visszajussak a hullámhoz, de valahogy mindig nagy lelkesedéssel ülök le a játék elé. Ez a primary rapír / secondary katana jó választás volt, Chloranthy Ring+1, Old Leo Ring, Ring of Blades+1 és Ring of Binding kombóval nyomom, brutál nagyokat sebzek. Bossok közül egyedül a Pursuert kellett eddig többször próbálni, mindenki más lement elsőre. Illetve nekem nagyon szokatlan, hogy ennyire gyors a level up. Nem farmoltam külön, viszont azt a metódust követem, hogy ha két bonfire közötti rész kipucolása között meghalok (egy-két szintnyi soullal), akkor a visszaszerzés után azonnal teleportolok Majulába és level upolok. 103-as vagyok most, pedig érzésre ez még csak a játék fele. Bár az is igaz, hogy itt több stat van, amire lehet költeni.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Tegnap este a DS2 alapjáték végére értem. Nekem összességében nagyon tetszett a játék, bár lehet, hogy a "kerüld el mindenáron" jellegű tanácsok nagyon alacsonyra vitték az elvárásszintemet Az alapjáték bossai meglepően könnyűek voltak, nem tudom, hogy ez a rapír miatt volt-e, de egy-két kivétellel minden elsőre lement, még a final bossok is back-to-back. Farmolni a végére azért már kellett a Soul Spear varázslat miatt, ezt a 30 sunlight medalt egy picit túltolták, mármint persze ha van aktív online meg behívnak bossokhoz segíteni, akkor oké, de volt, hogy fél órákig álltam a boss kapujában, és senki nem nyomott rá a summon signomra... A végén 168-as szinten állt meg a Soul Level counter (de még mindig nem respeceltem! )
Lore-wise nagyon tetszettek a DS1-es kapcsolódások (bár csak a végére kristályosodott ki, hogy mégis melyek ezek), viszont az is látszik, hogy más kreatív csapat dolgozott a játékon, egész más a látványvilág és a hangulat is. A DS3 ahogy hallom sokkal inkább egy homage a DS1 felé, itt inkább a standalone jelleg dominált. Biztos csak behaluzom, de az Elden Ring mintha a DS2 nyomdokain épült volna tovább, picit hasonlít a plot, a színvilág, meg úgy egyébként a hangulat.A DLC-kbe most vágok majd csak bele, remélem, tényleg ez a játék legjobb része Reddites kommentek alapján a három DLC együtt még olyan jó 15-20 óra, ez a DS1 után komoly előrelépés Aztán még egy speedrun és jöhet is a harmadik rész, aztán pedig a Bloodborne.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Lementek a DLC-k is, átb.sztak a Redditen, dehogy volt ez 15-20 óra Egyenként olyan 3-4 óra volt, és ebben azért exploration is volt bőven, mindent is összeszedtem. Mondjuk a bossok nagyrésze lement 2-3 próbálkozásra, szóval ott se nagyon ment el az idő.
Igazatok volt, tényleg a DLC-k voltak a játék legjobb részei.A Sunken King DLC fullosan olyan volt, mint valami brutálerős Zelda dungeon ezekkel az obeliskes puzzle-ökkel. Itt volt először olyan igazi "wáó" érzetem, mint a DS1-ben, nagyon ügyesen meg tudták oldani a map összekapcsolását, ez azért az alapjátékban a legtöbb esetben nem jött össze. A bossok is szórakoztatók voltak, de nem volt semmi durvulás. Mondjuk mikor Elana az utolsó 20%-nyi HPjánál már a harmadik szart idézte le, azért nem voltam nagyon boldog, de teljesen kiszáradt Estus Flaskkal sikerült elsőre lehozni. A sárkány is cool volt, olyan volt, mint az alapjátékból az Ancient Dragon, csak szteroidokon, de hát esélye se volt, az Elden Ringben annyi sárkány bossfightot csináltam, hogy a forgatókönyvet már kívülről fújom. Sokat anyáztam a DS1-es double bossfightok miatt, aztán itt sikerült emelni a tétet a hármas bossfight-tal, ráadásul sikerült igazi olcsójánosokat összepakolniuk, egy Havel-klónt, egy Anor Londo sniper archert meg egy "rádnézek és máris bleedelsz" dexmastert Szerintem itt töltöttem el a legtöbb időt, fogócskáztunk perceken keresztül, míg végül csak Havel maradt. Nem lennék őszinte, ha azt mondanám, hogy ezt bármikor szívesen játszanám újra
Az Old King is fasza volt, főleg a bossok, Fume Knight feljött Artorias mögé a második helyre a legjobb DS bossfightok sorába. Sir Alonne a.k.a. Sephiroth is bitang hangulatos volt, de ott sajnos a hozzá vezető út jól összefoglalta a DS2 játék alapvető problémáit. Telerakták a pályát idegesítő ellenfelekkel, rohadtul nem lehetett mellettük elfutni, muszáj volt minden egyes alkalommal harcolni velük. Szerintem többször haltam amúgy meg a bosshoz vezető úton, mint magánál a bossnál. De a harc legalább kárpótolt érte, igazi big katana vs big katana összecsapás volt.
Az Ivory Kingnél szerintem már way overlevelled lettem, a normál meg "teknőshátú" jeges monszták egy ütésből haltak meg, a gólemekbe meg hármat kellett csapni. Mondjuk a hócica boss meg ráébresztett arra, hogy a 35-ös vigor kevés lesz a boldogsághoz, meglepő módon ez a bossfight ment a legkevésbé jól, sokszor haltam és korán. A pályadesign amúgy itt is marha jó volt, és nem éreztem slognak, hogy a kiolvadás után újra végig kell caplatni a korábbi mapon. A DLC final bossa már egy igazi pushover volt, cserébe a mechanika tényleg egyedi volt, hogy ki kellett "csalogatni". Mondjuk mindenki tudja, hogy ebben a DLC-ben az igazi rettegett ellenfél nem is akármelyik boss, hanem a hósündisznó. Sonic is megirigyelné azt a mészárlást, amit ezek leműveltek, fú de gyűlöltem őket, főleg ott, ahol nem lehetett őket íjjal leszedni
A másfél speedrunon is túl vagyok, szóval csillant a platina a PS-en. Ha tudja az ember, hogy hova kell menni, akkor tényleg nagyon gyorsan a végére lehet érni.
Nehéz lenne megmondani, hogy melyik tetszett jobban, a DS1 vagy a DS2. Sztoriban szerintem a DS2 jobb volt, legalábbis nekem a lore itt jobban tetszett, mint az első részben. Tényleg sok f.szság mechanika van benne, ami nagy dózisban frusztrált. A Hollow-vá válás és HP bar csökkenés mondjuk szerintem pont nem osztott / szorzott, aki zavart, az vagy Human Effigy-zett a fontosabb csaták előtt, vagy pedig volt gyűrű, ami negligálta a problémát. A clunky hitboxok meg a világ végére is követlek ellenfelek azért nem nyerték el a tetszémet. A Gutterben konkrétan volt egy Hollow, aki a pálya elejéről a második bonfire-ig követett - díjazom a kitartását, de néha amiatt kerültem szendvics gangbangbe, mert azt hittem, hogy a mögöttem lévőket már rég leráztam, aztán amíg az előttem lévőkkel harcoltam, azok is utólértek. Ezt valahogy a technikailag kevésbé kiforrottabb első rész sokkal jobban tudta kezelni, ami számomra egy kicsit meglepő. A DLC-k viszont sok mindenért kárpótoltak, ott szerintem mindegyik content jobb, mint az első rész.
Ma este szerintem elkezdem a DS3 Fire Fades editiont is, tényleg kíváncsi vagyok, hogy a legjobb Dark Souls játék milyen.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Sajnos a DS3 után már csak a Bloodborne maradt ki a sorból, szóval hamarosan véget ér a From Software goodness végére érek. Nekem anno a Nioh volt az első hasonszőrű cím, amivel játszottam, abba és a Nioh 2-be összesen beleszaladt csekély 1000 óra
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Én most egyelőre friss élményekkel a kis easter eggeket / korábbi részekre utalásokat imádom, amik szembejönnek
Most értem a Road of Sacrifice-hoz, és eddig kifejezetten könnyűnek érződött a játék, főleg a második rész után, ahol a trashmobok is rommá vertek a játék első 10 órájában De hát még nagyon az elején járok a kis level 35-ös karakterrel. A faember boss volt kicsit idegesítő, de ez is inkább azért, mert nem egy tipikus bossfight volt. Gundyr és Vordt lement első próbálkozásra.PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Kai_Rong
senior tag
Nem fair összehasonlítani őket szerintem, mert a teljes Soulsborne-ban kevesebb órám van összesen, mint bármelyik Niohban egyenként
Nálam egyébként a Nioh 2 a favorit, de abba is ment bele a legtöbb órám. Jól össze van rakva, fair, jók lettek benne az újítások, és a looting rendszere is pozitívan fejlődött az elődjéhez képest.
PSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
-
Bad Pritt
félisten
-
#82860288
törölt tag
Tudtok ajánlani jó Sorcerer buildet DS3-hoz?
Tudom a bénaságomat ez nem menti meg, de hátha mégis. -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7841 üzenetére
Úgy vettem ki a DS3-as caster buildek elég gyengék.
Én raktam annyit str/dex-re, hogy bírjam a Moonlight greatswordot meg a sword of judgementet. A maradék pont intre ment (55-60-ig).
Állítolag a dark sorcery sokkal jobb, de ahhoz int és faith build kell."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Kezdő karakternek nekem eléggé szenvedős + magicka alapúnál nálunk a flaskákat is meg kell osztani. De láttam youtubeon sok NG+ castert, rengeteg közülük overpowered de leírás vagy magyarázat nem nagyon van hozzájuk.
Neten találtam pár leírást, van sokféle build, de a legtöbb kimerül abban, hogy pontkiosztás és kész, semmi magyarázat.Viszont eszembe jutott valami, csak nem tudom tényleg működik-e úgy. Ha jól emlékszem, amikor több szintet is tudsz lépni, akkor nem csak az aktuális stat kap pontot, hanem több más is. Pl. ha INT-re teszek 5 pontot, akkor a környező vagy kapcsolódó statok is emelkednek.
Tehát nem érdemes 1 szintenként lépkedni felfelé, hanem érdemes megvárni 4-5 szintnyi soult és akkor van extra pont és erősebb lesz a karakter? -
_drk
addikt
válasz #82860288 #7841 üzenetére
Engem első DLC-ben Freya megfogott, ott abba is hagytam, úgyhogy az én véleményem nem releváns
(Phase3-ban, mikor láthatatlanul hátulról levágja a fejed és az onehit-el. Ott elveszettem minden lelkesedésem. Levertem a főbosst és elköszöntem )
Az elején érdemes harcos buildre menni, és csak a Catherdralba átrakni magad, mikor már vannak intes cuccaid. Főleg Faron keep-ből kell a Sage's coal.
Utána vagy full caster, azaz rohadt nagy sebzés, viszont széttépnek. Vagy akkor is még hibrid megoldások, hogy teszel a Vigorba ész Endurance-ba is. De mivel caster kell az Fp-be is, így az rohadtúl nem egyszerű mire rakosgatod a pontokat.
Én nem nagyon találtam meg az egyensúlyt, de egyébként az alapjáték simán teljesíthető!
Most megnéztem, hogy csak a 2 DLC maradt, viszont a buildem borzasztó[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
Oceirosnál akadtam el. De ott a legtöbbször azért halok meg mert a kamera beakad, ezért nem tudok elmozdulni semerre. Viszont amikor meghalok és körbeforgatom a kamerát akkor bőven volt hely még körülöttem minden irányba és simán mehettem volna.
Tettem minimális pontokat más statokra is és van egy kardom is, teljesen magicka még sajnos nem tudok lenni. Illetve controllerrel olyan, mintha laggolnék, még ezt is meg kellene oldanom. Kb. 2 hónapja hagytam ott Oceirost, de most az Elden Ringre nagyon rákattantam, viszont az még baromi drága, szóval jó lenne a DS3-at megcsinálni.
A másik probléma, hogy Oceirosnál valamiért nem tudom megidézni Hawkwoodot, még az is lehetne egy megoldás csak rá kellene jönni miért nem működik.
De ezért gondoltam arra, hogy lehet újrakezdem és csak 4-5 szintenként fejlődök, hátha úgy erősebb lesz statokban a karakter.[ Szerkesztve ]
-
#82860288
törölt tag
Szerintem meg nem.
Ha megnézed a képeken, ha 1 pontot teszek valahová, akkor csak 1 vagy néhány érték változik. Ha már 2 pontot teszek, akkor még több érték változik.
Ezért kérdeztem, hogy érdemes-e több pontot szétosztani.
Viszont közben meglett Oceiros, így ki tudtam próbálni újrakezdés nélkül.
Úgy tűnik ez így működik és ezt nem tudják és sok-sok extra pont ment kárba? -
MageRG
addikt
válasz #82860288 #7847 üzenetére
Nem ugyanarról beszélünk.
Különböző statok különböző másodlagos statisztikákat növelnek jobban. A vigor ugye a phys resistance-ot, de az int meg a magic resistance-ot.
De az teljesen mindegy hogy lépsz egy szintet +1 int, még egy szint +1 vig... vagy egyszerre lépsz két szintet és növeled mindkettőt.
Nem érdemes egyébként nagyon szétszórni a statokat, mert inkább hátrány mint előny."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
#82860288
törölt tag
Sirris hívójelét nem látom a Twin Prince előtt, pedig minden körülménynek megfelelek. Ugyanez volt Oceiros előtt Hawkwood-dal is.
Meg még előtte egyszer volt ilyen, hogy ott kellene lennie a jelnek, de nincs.
Ilyenkor mit lehet csinálni?
Twin Prince szívat nagyon.
Szerverek élnek már?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Imperium Ryzen 5 Phoenix 8000 PC Ryzen 5-8600G, A620TUF, 16GB DDR5 RAM, 1TB SSD
- Garanciális be quiet! Silent Loop 2 360mm (BW012) ( Light Wings ventikkel )
- IPad Mini 4 - 128 GB - Cellular + Wifi (+ TOK + FÓLIA)
- ÚJ Lenovo Legion 5 16IRX9 - 16" WQXGA 2k 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB - RTX 4060 - 3év garancia
- 1 TB Samsung M.2 2280, NVMe, PCIe, Gen4X4, SSD /számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest