- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
ph A szokatlan külsejű, kisméretű vetítő webOS okosrendszert is kapott.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz AMD Power #360 üzenetére
Na most a presztizst ne úgy értsd feltétlen, mint arcoskodás.
De bizonyos helyzetben a megjelenés igenis tényező, és itt ne feltétlen csak magánszemélyben gondolkodj. Meg azért maradjunk racionálisak: attól a pillanattól kezdve, hogy egy Daciát veszel, egy kicsit időutazó leszel. Visszarepülsz legalább egy évtizedet anyagminőségben, hangszigetelésben stb... Egy Duster gyári lengéscsillapító nem csak azért 18000/db, mert jófej a Reanult és olcsón akarja adni neked, hanem olcsó fajta is. Felejtsd el, egy modern gátló frekvenciafüggő csillapítását pl.(#367) Luck Dragon
Az a TCe100 (már a 3 hengeres) bár vezetni kellemes csalódás, és valójában a félelmekkel ellentétben szerintem átlagban jobban autózható vele még a Duster is, mint az 1,6SCe-vel, olyan kettős élmény volt nekem. Főleg, ha a dCi-vel veted össze, fogyasztás tekintetében.
Relatív jól megy, de a 4WD TCe150 Dusterrel el tudok járni annyi benzinből, mint azzal. A pár éve nagyobb update-et kapott 1,5dCi meg (kovácsoltvas dugattyús) szemtelenül keveset képes enni. Szóval a 361k árelőny rettentő gyorsan eliminálódik, annál aki nem csak hetente indítja be. Meg dízelpara ide vagy oda, rettentő stabil szerkezet lett mára az a kis dízel, ami rettentő jól bírja, ha ütik-vágják is.
Szóval nem tudom, az 1,3-as eszik keveset nagyon, vagy az ezres relatív sokat, de akaratban meg kultúrában nagy, fogyasztásban meg épp fordított a különbség.
Van egy TCe100-as Dokker Van-unk (1,3), talán jövő hónapra itt a dCi (95) is, nagyon kíváncsi leszek, hogy azonos bódéban mit mutatnak. Az 1,3-as lazán eljár 7 literből, sok autópályával, így bejáratósan is. Érdekes, ott 700k netto (!) a differencia árban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- ASUS ROG Ally
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek