Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bepken

    veterán

    "A tick rate mostantól nem számít mozgás, lövés és dobás közben

    A Counter-Strike 2 lelkét a ticknél rövidebb frissítési ütem adja. A szerver korábban diszkrét (ticknek nevezett) időintervallumokban értékelte ki a világot. A Counter-Strike 2 ticknél rövidebb frissítési architektúrájának köszönhetően a szerverek ismerik a pontos pillanatot, amikor megkezdenek egy mozgást, leadnak egy lövést vagy gránátot dobnak.

    Ennek eredményeképp, a tick rate-től függetlenül, a mozgásod és lövéseid jobban reagálnak, a gránátjaid pedig mindig ugyanúgy érnek földet."

    wow! erről majd remélem lesz azért valami "tech" videó, mert nagyon érdekesnek és ígéretesnek hangzik :)

    [ Szerkesztve ]

    ╔═══════ "Csak egy visszatérés létezik és az nem a királyé...hanem a JEDIÉ!" ═════╗ ╚════════════════ Xiaomi Mi A1 ═════ Huawei Nova 5T ═════════════╝

Új hozzászólás Aktív témák