Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65313280

    törölt tag

    válasz zkas90 #34289 üzenetére

    "tehát ez mégis csak zavar benne (ami a féltékenységhez vezet, ami ugye az irigységhez elég közel áll)"

    "Gratula az észjáráshoz"

    :K Nevetek. :C

    (#34290) Coccolino_O: Emeld már ki hol írtam hogy nem könnyebb lőni az ellenfelet kérlek, mert nem erről volt szó csak te keverted ide. :)
    Igen, a 128 tick sokkal jobb mint az alap 64 - javul a netcode, jobb a hitreg (= "jobban adja") és az alap mozgáson is nagyon sokat javít. De a videókon láthatod hogy nem a tickrate-el van baj (amiről eddig se volt szó) hanem a hitbox nincs összehozva a modellel/animációval meg magával a szerver-kliens kapcsolattal.
    Erre jön még rá az első lövés random pontossága (ami az előbb lemaradt), hiába pontozod messziről az ellenség fejét álló helyzetből, kb 10% az esély hogy egy 100% pontos lövés célt téveszt vagy épp 10% hogy felsőtest/váll találat lesz. És itt ugye mozgásról még nem is volt szó.

    A weapon_debug_shot_spread paranccsal te is megtudod nézni, a sárga négyzet mutatja a szórást: [link] [link]

    Erről beszéltem, hogy 1.6-ban nem volt ilyen bullshit randomság, nem arról hogy a 128 tick jobb-e vagy sem. Egyértelműen jobb mint a 64, de a játék alap hibáit/véletlenszerűségét nem orvosolja az sem. Remélem így érthető mire céloztam. :) Peace

    A CSS hitboxa indokolatlanul nagy a modellhez képest, ezért van az hogy akárhova lősz azt találatnak veszi. De annál a játéknál talán még ez volt a legkisebb gond, felesleges is ide venni. :)

Új hozzászólás Aktív témák