- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MG5 menetpróba
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #1703 üzenetére
Ez elsőre jónak tűnik. És magánszemélytől van, ami még jobb. Ha tetszik, próbálj az árból alkudni egy 200k -t, és akkor azt mondom jó vétel. De előtte neked is azt mondom mint másoknak, zsákbamacskát ne vegyél. Vigyél el magaddal egy szerelőt, és ő majd megmondja milyen állapotban van. Sok pénzt tudsz így spórolni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1715 üzenetére
És többet kell vele a szerelőhöz járni motorproblémával, mint 10 Vanosos benzinest együttvéve.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Miért is? Mit értesz hétköznapi auton? Mert ha egy Suzukiről van szó, vagy pl. egy kis toyotaról, akkor azt mondom, hogy drágább, nem is kicsivel.
De egy 320i -hez képest nincs semmi plussz költség, márpedig eddig arról volt szó, azért gondolom, hogy erre gondolt ő is.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
A kötelező alig több, pár ezres csak. A teljesítményadót meg ki tudod számolni könnyen, bár szerintem egy évre az se olyan sok, és van plussz 44 lovad.
Nem csak a 320D szervizigényes, minden nagynyomású diesel az. Ez alól nincs kivétel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1730 üzenetére
Én már utaztam E46 320D -ben, és annyit be kell vallani, hogy nyomatékból simán lehet vele autozni, huzatni se kell mert alacsony fordulatról húz. Budapest - Parma távolságon pedig olyan 130 -as átlaggal 6,4l jött ki fogyinak, ami azért nem gyenge. De cserébe hazafelejövet megadta magát a turbo, és az út felét így kellett megtennünk, füstcsíkkal a hátunk mögött.
A havi szervizét meg meg se említem...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Asszem ha egy diesel annyit kapna, amennyit a benyásom kap egy-egy út során, 2 hónap alatt kuka lenne.
Diesel=nagy nyomaték, kis fordulat. Benzin=kisebb nyomaték, redline.
Szerintem ha egy benzines redlineban, vagy lóerőcsúcs közelében pöfög, lehet a dieselnek 500NM -e, az se segít rajta, csúnyán el lenne verve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
No, megyek azt japánból rendelek egy új Swiftet, mondjuk az 1.6 turbot vagy mit. Ezt a szar bömbit meg elvitetem bezúzatni, mert nem ér már semmit.
Amúgy öröm visszaolvasni, jókat tudtok vitázni.
<NewL>: Neked milyen autód van? Az biztos, hogy valamilyen traktor, de milyen?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Gyere el, azt megmutatom mire képes egy igazi(nem suzuki) benzines. A szaros dízeleket máig porig alázom, pedig már nemgyőzik a turbok méretét és számát növelni.
És tudom, hogy az BMW soros hatosai simán mennek 500k km -et is, ha a tulaj odafigyel az olajcserére. Nem tom melyik motorok bírnák még ezt a mennyiséget. Szerintem nem sok, főleg az új dieselek nem.Vagy még jobb! Ajánlom neked 1face kollegát, ő majd megmutatja/elmondja mi a jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az új 3.0 -ás dieselek mások. de azok se a tartósságukról híresek. 100.000 km fölött már lutri megvenni egy ilyet, 150.000km -nél meg öngyilkosság. Mert ha olyan volt az előélete, hogy rendszeresen rugdalták, nem sokáig lesz használható. de ez bármelyik dieselre igaz.
Majd ha le tudod írni, hogy BMW, nem BMV, akkor beszélgetünk róla.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kisninja #1890 üzenetére
Nem csak az élettartammal vannak gondok. Hanem sokkal szervizigényesebb is. Sőtt!!! Megkockáztatom, hogy egy dieselt 2* vagy 3* többe kerül szervizelni, főleg ha valami elromlik. Márpedig egy diesel autoban 10* több minden romolhat el, mint egy benyásban.
kisninja: 4000RPM fölött már mindegy, mekkora a nyomaték, ott a lóerő dönt. És a benyásoknál is azért van a váltó, hogy ha oda akarsz lépni visszacsapd 2 -vel, és már repülsz is redline -ig.
<NewL>: Mondom, gyere el, és megmutatom miért szeretjük a BMW -t. Vagy írj 1face -nek, ő a legbrutálisabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én kihangsúlyoztam, hogy az új nagynyomású dieselekkel van ilyen baj. A régi még turbo nélküli dieselek abszolút elpusztíthatatlanok. Meg a Golf2 korabeli gyenge TD -k.
Az új fejlesztésű dieselekkel sajnos ilyen óriási gondok vannak. És nézz utánna, mert így van.
Ezek már teljesen más technikai színvonalat képviselnek, és a nagy erőért amit kisajtolnak belőlük felálldozzák a megbízhatóságot/tartósságot. Ezekban az új diesel motorokban olyan nyomás uralkodik, amit nehezen bír ki akármi is 200k km -ig, ellentétben a régiekkel.Édesapám munkatársának E320 CDi -je van. 3 hetente szerelőnél van, mert mindig valamit cserélni kell a motorban. Most úgy áll a dolog, hogy el is adja, és benyást vesz helyette.
De ugyan ezt elmondhatom a céges Mondeo TDCI -ről is, pedig az egy nagyon jó kis diesel motor. 100k -ig alig volt vele gond. Aztán jött minden egyszerre és még mindig tartana, de 155k km -nél inkább el lett adva, mert szenvedés volt."következtetés : ti nem mentek sokat a kocsitokkal"
Én eleget megyek a kocsimmal, még talán sokat is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1900 üzenetére
"...gondolom álnéven ezért regiosztráltál a miylne autót vegyekből hogy itt belerondítsd valamibe."
Gondolhatod, hogy álnéven regelt. De nem is ezen van a hangsúly. Meg kéne neki mutatni egy igazi BMW -t, egy kört vinni vele, és egyből máshogy látná a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Direkt kezdtem újat, nem akarom keverni a dolgokat.
Emlékeztek arra a csávóra, aki anno 4. helyett 2. -ba rakta a bömösét? Na, haver megint pórul járt. Egy hülye Opel Astrás ( Új Astra kombi ) tyúk oldalról beledurrantott, telibe a B oszlopot találta el. De elismerte a hülye liba a hibáját, most a haver azt várja, mit mond a biztosító.
Elég lehangoló látvány összetörve látni egy BMW -t.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1903 üzenetére
Nijncs azzal az autoval semmi gond. Motor akkor megúszta, most meg az ajtókat, küszöböt, B oszlopot kell cserélni.
Szerintem egyszerűen nem illenek össze, van ilyen. Itt is megvan az az összeférhetetlenség.
Mondtam neki adja el, azt vegyen egy kisautot magának.Amúgy a biztosító valszeg fizet. Mondtam neki, hogy mindeképpen gyári szervízbe vigye, és számlára csináltassa meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
LOL, török -horváth mecss kész kabaré....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát, nem tom hogy valaha is eladjam ezt az autot. Imádom...
Ma 1h 10min alatt visszaértünk Bp- ről, az Üllői útról. Pedig még az érdi dugó miatt kerülni is kellett.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1912 üzenetére
Hát, elég gyengét. Olyan 10s körül van a gyorsulása. De igazából 130 fölött rossz a helyzet. Ott már nem igazán akaródzik neki menni.
Még mindig nincs meg a detektor, de jövő hétre ígérik.
M6 -oson mentünk odafele is, nem láttunk rendőrt. Azért visszafele nyomtam egy kicsit, had tomboljon. Nem is volt sok auto csak egy 307 HDI és egy Superb TDI akart kakaskodni.200 -nál már nem volt esélyük, főleg emelkedőn nem. Mondjuk ki is toltam 250 -ig gond nélkül. 100 -as benzin sokat számít...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1914 üzenetére
Na, itt van a bökkenő. Asszem ezekben még nincs tiltás, gyárilag nem volt szükséges.
Én a sajátom után mondom, hogy az 520i lusta. Régen még a 2.0 -ás mondeo is nagyon erősnek tűnt. Aztán felértékelődtek a dolgok, mikor megszoktam a mostanit.
Most a Mondeo is olyan mint egy trabant. Nyomo azt nem akar menni.A sok lóerő is okozhat szenvedély betegséget.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #1945 üzenetére
De az nem turbo. A régi szívók elpusztíthatatlanok voltak. Szétrohadt alattunk a kocsi, de még mindig mentek. Mondjuk télen bajos őket beindítani.
Amúgy nekem a motorhang miatt se kell diesel, mert imádom hallgatni a benyás morgását nyomatékcsúcstól. És akkor a V8 -ról nem is beszélek, mert az megér egy Operát.
A diesel meg csak kerreg, meg zörög/nyikorog. Az lehet, hogy az utastérből kiszűrik a zajt, de kint mindenki hallja azt a vészjósló jellegzetes traktor hangot.Itt Pakson van egy 535D. Eszméletlen milyen bitangul megy, de persze a másik 535i az jobban megy. De ennek a csúcsdieselnek olyan hangja van, hogy csajok előtt jobb leállítani a motort, vagy felrakni hátra dupla sportdobot, hogy a kipufogóhang elnyomja azt az eszméletlen ronda zajt, ami a motortérből ered. Bezzeg az 535i, az már már énekel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Régen azért vett mindenki dieselt, mert olcsó volt a gázolaj. Most majd felértékelődnek a dolgok, mikor a benzin és a gázolaj között lesz vagy 40 Ft árkülömbözet.
És pont ezért emelkedett meg a diesel olaj ára. Mert 10 -ből 7 ember diesel autot vett.Szarabbak, csak nem értenek hozzá. Meg 150k km -ig még simán jó azok is, ha az ember tényleg rendszeresen/havonta vitte őket a szerelőhoz. E fölötti km -el nem vennék olyat.
Nekem mondhatsz akármit, nem tudsz meggyőzni. Nekem az életben nem fog kelleni egy szaros olajkályha... És nekem mindig is ezt volt a véleményem, és ez is marad, mondhatsz bármit is. nálam diesel auto = szar auto, lehet az az 535D is, akkor is szar.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1949 üzenetére
Hát, 540i nagy álmom, bár már próbáltam. Inkább akkor egy M5. Vadkerten a csávó azt mondta 20-30 literrel járkál. Na, én ezt se hiszem el. Szerintem 13l -el is ki lehet jönni, normális temponál. Most nyáron tervben van, hogy elmegyek, és kipróbálok egyet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ejj öcsém... A hétvégén 600km -t autoztam, kiszámoltam 8,8 -ra jött ki az átlagom. Voltam Bp. -n, +autopálya 250 majdnem végig, és közúton is 110-130 között mentem.
Beletaposnálak a szar dieseleddel együtt az aszfaltba, azt se tudnád, hogy fiu vagy vagy lány. Nagy rakás szar az összes diesel, és őszintén megmondva az Opel gyártja a franciák mellett a legszarabb dieselek, mert gyengék, és arra a kis erőre is sokat zabálnak.
"húúúz mint a bivaly már majdnem alapjáratról"
Mihez képest húz... Egy trabanthoz képest húz, de nem ültél te még normális autoban, csak ilyen szarban.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
A 2.8 -asból sajtoltak ki 193 -at, gyári chippel 204. És reggelire megfeszi az ilyen kis szarokat mint a tiéd, az ilyen kis szúnyogokat. És nem csak teljesítményben, hanem kényelemben és megbízhatóságban is.
Azt meg megnézem mikor versz oda egy 320 vagy egy új 323D -t. Az új 320 -as benzinest meg se említem.És hidd el, él mindegyik lovam, nagyon is. Mert az új 530D -el is pariban vagyok, nemhogy az ilyen szarokkal ami neked van.
És nekem tetszik a narancssárga, mert megnyugtató. A Ford zöldje, meg a VW kékje pl. nekem nem tetszik, mert tök rideg.űJapán kocsi akkor se kéne, ha dobnák, főleg ennyiért nem. Ezen a pénzen van használtam egy E60 530i -m.
"2literes motorig jöhet benzin diesel"
Egy Mondeo TDCI -vel is agyig szopatnálak. A Passat 2.0 -ás dieselét meg se említem.
De ebben is a BMW diesel a legerősebb.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, nem válaszolok neked többet. Ezt se tekintsd annak.
Nekem meg teszik a sárga világítás, és kész. Nem is kell más szín, bárcsak örökre ilyen színű világítást látnék az automba.
Nekem mondhatod... Higyj amit akarsz, te bajod. Én biztos be nem ülnék olyan szarba mint az... ( nagybátyámnak új Vectrája van, és hihetetlen, hogy mennyire kényelmetlen és elavult. Csörög -zörög, igénytelen anyagfelhasználás... de legalább benzines, bár nem egy nagy durranás az se. )
Passatot ettél, a 140 lovasat valszeg. Asszem a 170 lovas elkenyne rendesen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1979 üzenetére
Jaja. És ezek még csak nem is chippeltek.
<NewL>: direkt nem válaszolok neked direktben, már megbeszéltük. A kijelentésed után meg már vitázni sincs kedvem veled.
Ja! Mondtam már, hogy utálom a diesel autosokat, főleg az Opeleseket?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
No, elég ebből.
Vangelis: Hogy áll a verda? Sikerült elvinned valakihez?
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2006 üzenetére
Az nagyon jó.
De az első se kutya.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- DIGI kábel TV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest