Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2451 üzenetére
Enyémbe majdnem 200.000, de egy fél decit nem eszik. Ugyan úgy fullon van, mint amikor cserélve lett.
Pedig asszem nem kímélem, és elvileg redline közelben elkezdi csipegetni az olajat.
De mégis, milyen szagúnak kellene lennie? Ez hülye kérdés, de kíváncsi vagyok.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2454 üzenetére
Az bizony nagyon szép teljesítmény. Nem tom más auto fel tudna -e ilyet mutatni.
Mondjuk itt megjegyezném, hogy apa első komoly autoja egy 90 -es Ford Sierra volt, 2.0 -ás mocival. Akkoriban ez nagyon jó autonak számított, ez volt az első szélcsatornában tervezett modell a piacon.
Na, abba az autoba nem egész 7 év alatt 624.000 km -et rakott bele(16.000km -el vette Németországban), ami elég brutálisan hangzik. Nagyon jó kis auto volt, én is imádtam kisgyerekként benne ülni. Olyat, hogy olajutántöltés, nem hallott 500.000 km -ig, utánna már azért kellett az is, de csak minimális. Mindig rendben volt vele minden, természetesen folyamatosan szervizelve volt, méghozzá márkaszervizben.
A motorral soha nem volt semmi baj, egyszer se állt meg, soha nem hagyott cserben minket. Emléxem még ezen tanultam vezetni. Rohadni nem rohadt, mert karban volt az is tartva. Sajnos az elektronika a végén már nem bírta tovább, ami volt benne, szépen lassan minden elromlott. Központi zár rengeteget volt cserélve, és a kábelezések is elöregedtek sajna, nem lehetett már megmenteni. A motort kivéve már majdnemhogy szétesett az auto. Utolsó utunk a bontóba vezetett vele, emléxem az M7 -esen mentünk, még utoljára kicsit meg lett kergetve. És még akkor is vitte a 200 -at, míg fénykorában 210 -et.
Akkoriban még tudtak autokat gyártani, mára sajna ilyet már nem igen lehet megcsinálni egy autoval se.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2453 üzenetére
A tapintása és a színe rendben van. Nem tom, nekem a szaga nem tetszik, olyan égett, erősen égettnek érződik, kellemetlen az orromnak. Vagy ez a normális?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ilyenünk volt, csak már volt benne fedélzeti computer meg klíma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2459 üzenetére
A színe az rendben van, amit írtál. Gyönyörű aranybarna, ahogy a nagykönyvben megvan írva. Az állaga is tökéletes, jobb mint a vazelin. Csak mondom, ez a szag. Nem tudom, de ma megjön apa a másik autoval és beleszagolok abba is.
Addig már úgyse használom sokat, remélem jövő héten eljutok a szerelőhöz.És becsüld meg az autodat, mert az tényleg még csak most kezdi élni a 2. életét. Nem tom hány új auto jutna el eddig, de a sok elektronikai bisz-basz miatt egy se élné meg ezt a kort/km -et. Persze ez csak az én véleményem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma voltam az autoval Pécsen, és egyik haverom elvitt egy szerelőhöz aki inkább BMW -el foglalkozik. Az auto végig rendben volt, nem jött elő a hiba. Rádugta a gépre, és láss csodát, nem volt egy hibaüzenet se.
Én nem értem a dolgot... Most ilyenkor mi van? Így hogy tudják megállapítani, hogy mi a hibája?
Ajj, és most olvasok, az olajat elfelejtettem megnézetni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2463 üzenetére
2000Ft -ot. Haver ismerte a csávót, lehet azért. de számlát nem adott.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2466 üzenetére
Pfú, az elég durva. Na, hát ezt nem is gondoltam volna, hogy ilyen árak vannak.. Pl. ott ahol először próbálták kiolvasni és nem sikerült, nem is kértek el egy garast se, mondjuk próbálták volna meg.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2466 üzenetére
Pfú bakker, de dúrva. Az elölülékért biztos valaki elmondott egy két imát, mert majdnem hihetetlen, hogy még csak nem is szenvedtek súlyos sérüléseket.
Pedig ebben a helyzetben talán a vezető érdemelte volna meg legjobban a halált. Sajnos az ilyen emberek nem csak magukra, de másra is életveszélyesek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2472 üzenetére
No ebben most igazad van. Én úgy vagyok vele, hogy ahol lehet menni, mert széles az út, nincs forgalom, akkor belefér. De ez egy elég pocsék minőségű út, még a 140 is sok rajta, nemhogy a 200. Persze autopályán is simán el lehet szállni, bármi közbejöhet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2476 üzenetére
Az biztos, hogy a nagy auto az plussz kísértés. Pl. egy M5 -ben biztos nem tudnám megállni, hogy ne nyomjak párszor hosszabb padlot, és az főúton bőven 200 -at jelentene, autopályán meg 280 -at. Mondjuk azért el tudnám viselni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2479 üzenetére
Az más, nekem szerencsére még nem volt súlyos autobalesetem, leszámítva amikor megtoltak hátulról, én akkor állo auto voltam, nem a sebesség miatt történt. Mondjuk azóta mindig félve nézem a visszapillantot, hátha jön egy állat megint aki nem tud megállni.
Amúgy egyen úton én se szeretem annyira nyomni, abban nincs semmi poén. De szerpentineken imádok temposan menni, imádom ha sírnak a gumik meg mozog a kocsi hátulja. De ott max. 120 -al lehet menni, de inkább 90 -nel, ami sebességben nem nagy cucc.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2478 üzenetére
Dragon, persze vigyázni kell, ez természetes. De nemcsak a trafik miatt, hanem mások miatt is. Azért mondtam, hogy ahol a körülmények adottak, ott lehet menni.(ritka az ilyen helyzet)
Én a szerpentinezés óta pl. 110 fölé nem is mentem még előzéskor se, inkább 90 -100 -al döcögök, 1900 -2000 -nél már elváltok. Már majdnem 3 hete így megyek, kicsit sajnálom is az autot, mert ugye ez se olyan jó neki. Néha azért muszáj kihuzatni, mert eltűnnek a lovak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Dragon, az 528i -nek 1500 -nál már van vagy 180NM nyomatéka, ami bőven elég akármire.
Én mikor berakom 4. -be 50 -nél, 1250 -et forog a motor, és meg se kottyan neki, mert nyomok egy padlot és gondolkozás nélkül megindul. Ilyet mondjuk a 4 hengeres Mondeonkal nem lehet csinálni, az már 1500 -nál szenved.
6 hengernél kicsit máshogy vannak a dolgok. Múltkor pl. elfelejtettem kivenni 5. ből, azt hittem 3. -ban van. És 40km/h -s alapjáraton gurultam végig az utcákon, és még kanyarokban se kapcsoltam vissza. Utánna, ondjuk meglepődtem mikor 4. -be akartam tenni, mert nem helyén volt a fokozat.
Szóval ilyen gond nincs. Amúgy gyorsításkor nem pörgetem mostanában 2000 fölé, de azért nem hagyom ellustulni, mert 90 -nél lassítás céljából simán berakom 2. -ba.
Akkor azért van ideje kiforognija magát.Ettől függetlenül néha kicsit meg kell kergetni, nehogy elkormolodjon.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2492 üzenetére
Múlt héten jött meg. Kicsit más típust küldtek, mint ahogy terveztük, mert azt nem tudták beszerezni. De 3 -an vagyunk a cégen belül, aik használják, szóval csak hétvégenként vihetem, mondjuk az is valami.
Amúgy ilyen benzinárak mellett, fogyasztásom 7,2, klíma a mindig be van tolva. Szerintem egész jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2494 üzenetére
Na, mégis van valami értelme komotosan menni. Ennek ellenére nem fogok lealacsonyodni a Suzukisok szintjére.
Amúgy az a jeladó hiba tegnap előtt megint jelentkezett, kinthagytam az autot a napon 30 percre, és megint minden megfagyott. Beálltam vele a garázsba, ott jó hűvös van, 30 percre rá megpróbáltam, akkor meg jó volt. És a hiba is akkor jelentkezett először, amikor a napon hagytam az autot 25 percre. Ha garázsból állok ki, vagy folyamatosan mozgásban van, nincs semmi baja.
Értitek ezt?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Na, úgy néz ki súlyosabb a gond az autommal, mint eddig kinézett.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #2512 üzenetére
Holnap hajnalban indulok Bp. -re az autoval. Úgy néz ki, Computerhibás, ami annyit jelent, hogy vagy csere, vagy talán meg lehet javítani. Ha csere, akkor 180k, ha javítható akkor 70k.
Elvileg holnap ki lesz szedve, meg lesz vizsgálva, és ha rossz köv. nap megy ki a Brittekhez, mert érdekes módon ezt a részét náluk lehet csináltatni.
Még van egy megoldás, mert találtam egy bántásra váró 528i -t, ami igaz 97 -es évjárat, de elvileg ugyan az a vezérlő egység van abba is, mint az enyémbe. Talán megtudok egyezni a gyerekkel, és akkor még jól járhatok.
Ez volt a legrosszabb eset. Még van az, hogy egy relé ment tropára az ABS körül, és az miatt van az, hogy egyszer jó minden, egyszer nem. A 3. szitu az pedig annyi, hogy valahol az a sok 100 kábel valamelyike kontakthibás. De félek, hogy az első szitu lesz a gond.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma vittem a szerelőhöz az autot. Holnap kezd el vele foglalkozni, akkor tud valami konkrétat mondani. De azt mondta, hogy nem a computer(szerencsére, mert az 300k is lett volna), hanem az ABS egység elektronikája. Ugye ebbe futnak be a jelek a kerékjeladóból, majd ez továbbitja az fékeknek kipörgés, blokkolás vagy stabilizálás esetén a jelet, hogy melyik fékkel korrigáljon. Valszeg ez az egység szállt el, amire azt mondja, hogy típushiba. Amerikában volt is botrány belőle, mert ez a kis egység anno 1300$ -ba került, és akkor még erős volt a dollár is. És a többségnek elromlott, sőtt voltak hibás szériák is, ezeknél már az elején bemondta az unalmast.
Szal ha ez a gond, akkor ez a kis tenyérnyi elektronika 80 ropi lesz, szereléssel együtt.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2518 üzenetére
Na, nekem olyan gondjaim nincsenek, meg eddig nem is voltak. Pedig miután Svájcban megvették, végig pesti auto volt, ráadásul női vezetővel.
Eddig nekem 2 sulyosabb gondom volt az autoval. Egyszer eldurrant a fűtésért felelős cső a motorházban, az is típusbeli hiba volt, 10k -ból megúsztam. Aztán a kormányművel volt kis probléma, ott 50k volt a szerviz, szal az se olyan egetrengető sok.
Amúgy más hiba nem volt, csak az alapdolgokat kellett cserélni.
Pl. fékbetétet már 1 éve mondta a szerelő, hogy lassan cserére érnek, de még most is rendben vannak. Alattam még nem is volt fékbetét csere. Meg is kérdezték, hogy néha azért használom -e a féket. Ahol lehet erős motorfék, így kímélem is meg imádom a hangját.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2536 üzenetére
Nem, ez a manuális. Na, ez az automata klíma: 2
Asszem 95 -től lehetett rendelni ezekbe a modellekbe is. A csávó elírta, mert nem ért hozzá.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erről mi a véleményetek? Gondoltam rá, hogy az E39 -emet egy ilyenre cseréljem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #2542 üzenetére
ÁÁÁ, szét volt hajtva, ez tuti. Ha nem ennél a tulajnál, akkor az előzőnél.
Mondjuk a motorral gondok nem lehetnek, az elpusztíthatatlan, csak az olajcsere a fontos. De a Vanos -t meg lehet gyilkolni, és az elég drága dolog. Tehét ha az nagyon kerreg, akkor már nem biztos, hogy teljesen egészséges. Én inkább a váltotól félek, mert olyankor az is sokat kap és ennyi km -nél már elszállhat, főleg ha nem cserélték az olajat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tom, azért nekem ez dobbantja meg legjobban a szívem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2546 üzenetére
Nyű tudja, eleje tetszik nagyon, de hátulra szebb lenne az eredeti M -s lökös.
Ja, pár kilobol megvan. A lökösök fényezéssel 150k, a kipufogó dobok 60k, a 2. kipufogódobnak az előkészítése 50k, a lámpák 80k.
Anno én is akartam, de letettem róla. Ennyi pénzért inkább autot cserélnék.Mondjuk egy dolog nagyon zavarna. Mégpedig, hogy ezek a lökösök kb. 0,3 cm szélesek, mármint az anyagukat illetően. Ha valaki elkap hátulról, vagy előről elkapsz egy őzet, a lökös nem véd semmitől, a kasztni kapja az ütést. Ha ilyen lökös lett volna a gépen, mikor hátulról belémjöttek, lehet el is görbült volna az egész auto. Én nem vagyok kibékülve az üvegszállal ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem az 528i -vel, igaz E39 -es, de a nagy átlagom 8,3l vele, tél óta nem nulláztam. És azt is tudom, hogy az újabb 530i az még jobban fogyaszt, és erősebb is. Ekkora autot vétek kis motorral megvenni. Sokat ront az élvezeti értékén.
A 2000 -es motor az nagyon gyenge ekkora autohoz, többet nem eszik vele, csak nagyobb temponál, persze 90 -nél kicsit kevesebbet nyel. de átlagban megegyeznek a 25 -ös motorral, és kihangsúlyozom, hogy az 525i -el. 523i -t ne vegyél, nem szabad. Az tényleg zabál, annyit eszik mint a 535i. És ott a megbízhatósággal is gondok vannak, ráadásul a blokk is egy szar. Mindenképpen Vanososat keress, ahogy dragon is mondta, azzal jársz a legjobban.
És igen, 140 felett már erőlködik a 2.0 -ás motor az akkora autoval.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Rover623 #2565 üzenetére
Nem tom, de 2 havernak is 523i -je van, bőven 10l fölött autoznak vele, de a gép egyáltalán nem megy a 28 -hoz képest. Ja, és már mindegyik alatt megállt, nem is egyszer.
Én mikor vettem a 528 -ast, választhattam volna egy abszolút full extrás 523i -t.
Kipróbáltam mindegyiket... A 528i lett belőle. 23 -as computere 16,2l -es fogyit írt.
Ez meg az én tapasztalatom, ezt látom, és ezt hallom. Mindig sóvárognak az enyém után, pedig nekik még TV is van a gépben.Amúgy nekem a szerelő is azt mondta, és a Wallis -osok is azt mondták, hogy a 23 asokat kerüljem nagy ívben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Itt is van egy leírás, ez lehet jobb.
Nálam már menüből lehet csinálni a resetet, mindig úgy szoktam. Én mondjuk 10.000km -enként cserélem az olajat is, szóval azzal nincs gond. És ezt szigorúan betartom.
Persze vannak kivételek, mint most is. Most cserélnek benne olajat is, de 12.000 km -et ment ezzel, csak most annyira nem gyilkoltam a motrot mint máskor, inkább takarékoskodtam. Gondoltam ez belefér.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ma kipróbáltam egy autot...[link] Ilyen mint ez, még színre is egyezik.
Hát, nagyon megfogott... Nem tudom. 300k -t kellene ráfizetnem.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az R verzio már drága lenne, ez még viszonylag elfogadható áru. Bár az első keréktől én is elszoktam, és az az egy dolog nem is volt benne kényelmes.
Dragon, tudom tudom. Nem értem, hogy a BMW anno miért nem csinált szériában az erősebb modellekbe turbot. Az az érzés, mikor a turbo hirtelen hátba vág, már 2000RPM alatt, az pótolhatatlan. Nem tudom, erősen gondolkozok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2632 üzenetére
Ja, megy... A T5 chippelve megeszi az E46 M3 -at, meg az E39 M5 -öt is. Ami nem kis fegyvertény, és olcsóbb, és kevesebbet fogyaszt. Mondjuk főleg az M5 hangját pótolni nem tudja. De nagyon elgondolkoztam a Turbon. Ez nálam már régóta kísértés, mert egy Calibrával kezdtem, igaz csak 2 hónapot volt nálam. 2.0 Turbo, természetesen chippelve, az előző tulaj valami Irmscher tuningot rakatott bele. 270 ló, ment mint a meszes. Nem sok ellenfele volt, és még váltogatni se kellett, mert mindenhonnan ugrott.
Vagy még azon gondolkozok, megvárom míg az S60 R ára lekúszik, és akkor egy olyat. Mert ott az AWD is fegyvertény, és az chippelve agyonveri az összes csúcsmotoros luxuslimuzint.
De tényleg nagyon megfogott...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2634 üzenetére
Ja, anno néztem kompit rá. 1.500.000 Ft
Sejtem a sima turbonak is milyen ára lehet. Meg nem tom, hogy az használna -e neki. Azért ez a motor nem Turbora lett kitalálva, nem vagyok benne biztos, hogy a válto és a kuplung bírná a dolgot. A motorrol nem is beszélve.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gmail
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest