- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
gamerkiller
senior tag
-
Bubu79
addikt
Köszi
Hát...
790-ről indultunk, állapotfelvétel után már tudtunk kicsit játszani az árral, 700k volt
Még cirka 150 rámegy, de megériM52B25 motor, cseppet fojtva, ezért 323, plüss belső, ABS, ASR, könyöklő, board kompóter, riasztó, centrálzár, elektromos ablakok elől, elektromos tükrök kutyafüle, mittomén
'96 év végi, három éve van Magyarországon, Svájci származású a jószág. Előttem két tulaja volt, az órában 193000 van (LOL), de szerintem már ez is megtette a Hold-Föld távolságot párszor
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Milyen kicsi a világ, látjátok?! És ugye hogy nem fogyaszt 14lityiket?! Én amúgy tudom, mert anno e-max megmondta, hogy jól eszik az autója. Emlékezzetek vissza. És a Volvo az minőségi, nekem a beltér is nagyon bejön. Elegáns, kényelmes, és gyors.
Hát, ezt lehet nem fogom kihagyni, kíváncsi vagyok. Írok egy privátot mindenképpen. És most ráállok erre a típusra, és elkezdek olvasgatni, hogy otthon legyek benne. 2.5T -t csak azért linkeltem, mert fiatal, nem is a motor miatt. Tudom, hogy a Volvo 2.4T motorja ez egyik legjobb a turbos szegmensben. Egy gyengéje van, a turbo. De az minden turbosnál veszélyforrás a rendszertelen használat miatt.tibi666: Tudom, persze. De én imádom az elegáns autókat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
Ez enyhén lenéző, paraszt stílust tartalmazott, szokásosan olyan embertől, aki életében nem látott bmw-t. Megnyugtatlak, 528i akár 7 litert is ehet...Egy 200 lovas, automata, összkerekes, turbós volvo is eszik 7.5 liter alatt is...
Ezzel speciel mellélőttél - látott már BMW-t és a parasztság is erősen távol áll Tőle
Az azonban tényleg ritka nagy önuralmat feltételez, hogy egy ekkora motorú autó 10 alatt csipegessen hosszú távon...
És igen, fenntartom, hogy ilyen teljesítmények és köbcentik mellett fillérb@szás az, hogy pár liter üzemanyag árán megy a vita - mert ha valakinek kell a nagy köbcenti és a ménes, akkor fogadja el azt is, hogy sok lovat csak több abrakkal lehet jóllakatni
[FLAME ON: És igen, van még a traktor, ami kevesebbet eszik [/FLAME OFF]
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Cirka 1000km van a 323-ban mióta nálam van, ez alatt egy tank benzin ment el, a második tankolásból még van egy fél tankom.
Vegyesben 9 liter környékére jött ki a fogyasztás úgy, hogy kevés városi araszolgatás van benne és kevés autópálya - tiporni nem tiprom még, szokjuk egymást egyelőre.
Majd kiderül mennyi lesz az alja, teteje De a lényeg nem ez - a lényeg hogy megvan a gép
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
Integra
titán
megsúgom, hogy szinte mindenhol van már sebességkorlát, 100 és 120, hiába nincsen default sebességkorlátozás. a korlátos szakaszok között van néha hosszabb-rövidebb ideig korlátlan szakasz. ha pedig éppen nincsen korlátozás, akkor elterelés van építkezések miatt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt se mondanám. kegyetlen nagyokat büntetnek és a jogsi is lazán tud ugrani hónapokra.
ami az utak minőségét illeti, elképesztően sok az autópálya, de sok a régi és nem jó minőségűek.. olyan építkezések vannak, mintha vh után újra építenék az egészet. 70-80 km hosszan, 3-5 km-es megszakításokkal
idegtépő tud lenni. sportautóban meg pláne. tapasztalat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
ok, de ha nincsen lakcímed, akkor a nem fogod tudni német rendszámmal a nevedre megvenni. magyar címedre veszed és ideiglenes rendszámot kapsz, az meg lefog járni. szóval marad mo és a drága regadó etc.. ezt számold hozzá a német árhoz.
üzleti szférában dolgozom....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az a baj az x5-tel, hogy 15 perc öröm. aztán már csak a fogad szívod a költségek miatt.
ahhoz hogy nyugodtan járj ilyen autóval, évi legalább 100-120ezer euros fizud kéne, hogy legyen.
ez a srác se vett volna benzinesben, azt mondja, hogy ha 180 körül megy, akkor ez is bezabál neki 16-17 litert.. dízelből. csodák nincsenek.
mondjuk az ő infója azért hieteles számomra, mert ő aztán tényleg felső plafon adatokat mondott az autóra[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
alapvetően megfontolt vagyok és ennek megfelelően tervezek és gondolkodom, valszeg céges ártalom, de ennél rosszabb sose legyen
számolj egy picit.
egy x5 3.0d városban simán benyel 11 litert tempós vezetésnél, piros után meglódulással. ezt nagyon sokan mondják. igaz, ez már felső határ talán. autópályán mondjuk 8-9 között ha 130 körül mész. számolj átlag 10 literrel 100km-en, főleg ha mondjuk 70%-ban városban használod az autót. egyébként hasonló adatokat mondanak az x3 3.0d tulajok is, csak talán 1 literre kevesebbre kihozható, mert kisebb az autó súlya.
ilyen fogyasztás és üzemanyagár esetén két esetben lehet nyugodtan autózni vele: sokat keresel, a másik pedig, ha viszonylag keveset autózol vele.
én inkább utóbbi kategóriában vagyok, viszonylag keveset autózom és azt is inkább városban, saját lakás és szüleim meg haverjaim között. ha távolabb megyek, akkor meg ált bort hozok fel bp-re. szóval nálam ezek az alap mozgások. motorral meg sokkal többet járok mint autóval. mondhatnám azt is, hogy az én esetemben a 3 literes x3 is megfelel, mert nem költök sokat üzemanyagra, akkor meg miért ne duruzsolhatna igazi bmw motor benne herélt 4 hengeres helyett. úgy tűnik a kötelezőbiztosítás és éves adó között annyira nagy különbség nincsen, éves szinten talán 200 euro, de ezt pontosan még nem tudom.
szóval akár így is gondolhatom.
de gondolhatom úgy is, hogy ha 2 literessel veszek, akkor eljárok vegyes fogyasztásnál 7 literrel, még városban is. és a költségek is kevesebbek. a gondom az, ohgy 2 literes nem igazán van automatával, illetve van, de nem a 150 lovas, hanem a 177 lovas és ezek a típusok még használtban is nagyon drágák.. 3 literes automata meg van bőven és meglepően jó áron.
és kisebb a 2 literes értékvesztése, illetve azt se tudom hogy meddig használnám, lehet hogy csak másfél évet, mert utána meg megint költözöm és oda meg már valszeg nem tudok autót se vinni. ebben az esetben meg jó nagyot buknék a 3 literesen. vagy apumnak adom. fene tudja, még van pár hónapom eldönteni, meg átrágni magam rajta prászor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
laguna2 alapokra épült.
a laguna2 elég jó autó, semmivel nem rosszabb, mint egy e39 megbízhatóságból, sőt! apámnak az van.
egy jó motorral kevesebb gond lenne vele.a vel satis nem gyakori típus egyébként sehol sem.
SpeedR: lehet benzines is, csak értelmes motorral. 2 literes szívó, vagy turbó. azért valljuk be, az e39 touring nem a helykihasználás bajnoka. a csomagtartója pici, egy passzát kombiba sokkal több fér, sőt igazából bármibe, ami hasonló méretű. hátul sincs sok hely. én az üléseitől sem vagyok elragadtatva, m sportülések ide, vagy oda. ami fantasztikus benne, az az útfekvése, nem pattog, mintha oda lenne ragasztva. annyira kell csak fullos legyen, hogy tempomat, automata klíma, napfénytető, meg cd-játszó legyen benne. mondjuk az automata váltót megszerette már a barátom, de le tud róla mondani.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
én meg rendszeres olvasója vagyok a lagunás oldalaknak, fórumoknak, mert apám azt hajtja, de ő nem internetezik, muszáj én törődjek a kocsijával. van néhány típusbetegség, de nem sok, és azokat leszámítva igen korrekt autók. a 2003-tól gyártottak. előtte valóban több volt a hiba.
hidd el, hogy sokkal rosszabb a hírük, mint amilyenek valójában.
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
Ne hülyíts - mást sem látni tőle, mint egyre jobb alternatívákat a kisebb költségekre és a hasonló komfortélményre
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Olvass vissza - már régen nem BMW-ről van szó esetében
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Igen, mert volt egy váltás. Ugye E46 M3 sor 6, E39 M5 V8. A plusz teljesítmény érdekében növelték a hengerszámot. De ha M divízió is turbósítva lesz, akkor a jobb fogyasztás miatt is csökkentenek a hengerszámból. Csak gondolj bele, a mostani E90 M3 V8 -as 420 lovas erőforrása rugalmasságban el van maradva a sima 335i -től, amiben kettő apró turbó dolgozik. Most ez a sor 6 két nagyobb turbóval 400 ló környékén sokkal praktikusabb mint a nagy V8 -as erőforrás. Takarékosabb, kisebb, és sokkal jobban használhatóbb. V8 turbó fölösleges lenne M3 -ba. V10 -es motor amúgy egyértelműen a legjobb kialakítás az összes közül, V12 felejtős, F1 -ben is gyorsan belátták, mikor a V10 -es motorok pörgősebbek, könnyebbek, és ennek lévén gyorsabbak is voltak. V16 meg már nevetséges...
Szóval megeshet, hogy a V10 -et nem kótyavetyélik el, de meg van rá az esély. Mert a BMW -nél is eljön a turbós korszak, és pl. a 3 -as széria sor 6 -os motorjait úgy néz ki kis 3-4 hengeres 1.4-1.6 turbók fogják felváltani. Kisebb fogyi, jobb használhatóság, kevesebb káros anyagkibocsájtás.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Új 5 -öst nem is láttad még, Teee. Ültem már én is új Mergába, E 250 CDI Avantgarde BlueEfficiency -be. És belülről nagyon bejön, kényelmes tényleg. De kívülről és főleg hátulról nagyon nem az esetem. Egyszerűen ronda, de ugyan így a C Mercik se tetszenek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
"Hátulról szerintem valamivel jobb volt az előző, de szemből"
Most a csajra gondolsz?
Nah, igen. Hát kinek a pap, kinek a papné. BMW mindig feltűnően fura autókat kíszített, talán ezért is különleges. Azt meg, hogy melyik a legszebb autó a piacon számomra, már leírtam többször is.tibi666:Hát igen, E39 máig a legkarakteresebb BMW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Integra
titán
pont tegnap utaztam új e-ben.
lehet hogy az ülése nem volt jól beállítva, de majd lecsúsztam róla.
ettől függetlenül patent verda, jó anyagok, alapjáraton kereplő dízel, de a váltó.. anyám, az nagyon rendben van, nagyon gyorsan pakolgatta a fokozatokat. nekem külsőre nem tetszik úgy mint az új 5-ös. belsőre sem.
ettől függetlenül bitang jó autó. gondban lennék, ha ezen kéne vacilálnom.. de nem kell, mert csóró vagyok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a pápaszemes e merga bennem nem hagyott mély nyomot a rengeteg hibáján kívül..
de ez az új e, ez nagyon rendben van. csak nem nekem való.
3 literes dízel kell bele, de ha nem hajletépős tempóra vágysz és az alapjárati kerregős történet nem zavar, akkor 2 literes 4 hengeres dízel is tökéletesen elég hozzá....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
Jah, de sejtem miért... Gondolom a megjelenéskori kinézetet szerették volna visszaadni. Mer anno a reklámfotókon így szerepelt.
Érdekes dolog, hogy a diesel kínálat ilyen szegényes. 2500 ccm -es mocit kihúzták a kínálatból, helyette butított 3000ccm -es moci van. És én hiányolom a 2.0 dupla turbos -t, amit az 1 -es BMW raktak be, 123D néven. Ugye Mercedesnek van ilyen erőforrása az új E -ben. Kíváncsi vagyok, az erősebbik 3.0D -hez hozzányúltak e. Benzines frontos volt egy kis fejlődés, de ott se módosítottak a 35i -s motoron.
Integra: Nekem is a sebváltó kar a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
jajj persze már..6hengert..egy alfa....neked az van?
alfák zabálnak angyon....bmw001>>hidd el 10et lehúz az is pláne hatolod.ne feledd ahol turbo van ott lezs fogyi is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ami városban igazoltan 10et esik kiesős.8 kell városban és városon kívül 7.
az se érdekel ujra 4hengeres bmw lesz csak ujabb ami takarékosabb és nem érdekel hány ló.
erősebb legyne modernebb mint a mostani.
eza városba 10 pályán 8 még az enyémnek is menne ha a mocit megcisnáltatnám.anno ennyi volt.Nekem ennmél kevesebb kell mert akkor mire fel cserélejk??és erősbeb korszerűbb is legyen.
még a végén kiderül nincs is akkora gond ezzel a 16os motorral.10 literes fogyival autó szóba nem jöhet még1x.mégha689.3 lóerős se...költségcsökkentés, gazdaságosság a cél és korszerűbb modernebb ujabb autó beszerzése...95 előtti nem kell.integra>>mér emnnyit evett az autó??
nem érdekel a vegyes fogyasztás!!!az érdekel bp.n 8at egyen!!!csak német(seat ,bmw, opel) vagy honda lehet.és 140 ló alatt nem kell.a végén be kell állnoma vti hondások közé....áhh kéne egy olyat kipróbálnom...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014