- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz Adiking #7858 üzenetére
Viszonyítási alapnak ha megfelel a 320ia... ugyebár sor6 2000cm3 5 sebességes sportautomata (5HP18)
Most, hogy fennt vannak a 17-es kerekek 225/45-tel és beugrott a sperrdiffi is... Így már városon kívül sem nagyon lehet 10 alatt tartani... Míg régebben 15-ös kerekekkel normál diffivel 10 ből azért megvolt a város és nemegyszer persze hosszabb távon óvatosabban a gázpedállal 7- 7 és fél lityi is...
Na többek közt ezért is fogom előbb vagy utóbb lecserélni az automatát, bár meg kell hagyni borzasztó kényelmes... Megpróbálom majd még a kocsiban eladni, hogy bárki aki eljön az kipróbálhassa, hogy tökéletes.. Szerintem olyan 100 körül elkérhetek érte és abból Kasza Mesternél biztosan kijön egy jó állapotú 5 sebességes + hozzá tartozó motyók...
De egyelőre olyan finoman váltogat még mindig, hogy sajnálok hozzányúlni...
-
SpeedR
őstag
válasz Adiking #9297 üzenetére
Üdv!
1. Az ajtók alja és a tanksapka-ajtó körnéyéke a legkritikusabb rozsda szempontjából.
Jellegzetes tipushiba nincs igazán. Hibák általában a korból és az elhanyagoltságból eredően szoktak előjönni.
2. A 20i sztem simán elég hétköznapi használatra, de sportos menettulajdonságokra a bódé súlya miatt ne számíts. (1400kg+) Fogyiban ugyan ott van mint a 25i, ezért én nem húznám ki azokat sem a helyedben. Hátránya, hogy a teljesítményadója több mint duplája, mint a 20i-nek. -
-
dragonfx
veterán
válasz Adiking #12120 üzenetére
e36 316i ja.
de ha nem szól közbe semmi remélem mostmár tényleg jövö ilyenkor már tuti nem ezzel.hát ha nem ázik be mitől rohadna rozsdásodna? .sajna lehet tényleg törve volt és valahol elszurtak valami illesztést, gumitömítést a csomagtartónál és ott.nekem is volt ilyne oldalablanál.nem láttam smemi hibát elmozdulást csak mm.eket mégis a moso után ott állt a víz az ülés alatt. .tüzetesen meg kell vizsgálni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Adiking #12570 üzenetére
nem lehet.
városban egyik sem fogyaszt jol.6henger.
10 alatt ne kalkulálj, inkább 11-12.ma láttam egy uj autos ujságban a hamann csomagos uj 5öst egész okés. meg alpina b5 biturbot (V8 4.4 507ló)na az tényleg fain.meg lehet barátkozni ezzel az uj 5össel legalábbis én így vok de szeretni sosem fogom.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Adiking #13754 üzenetére
12öt eleszik ja.pláne ki is használód az autot.
én nem tok ezekről a 30d ocikról de tény sok járt belőlük anno.mostanra eltüntek.ennek valszeg oka van.
egy oylna x5öt amire gurigás számlát kellett költeni már nem jo előjel.vajon mi ment tönkre?ki és hol milyne minőségben cisnálta meg?azon az ominozus dolgn kivül ami behalt vajon mi más áll ehhez közel. a valószínü nem rendeltetésszerű használattól.km miatt lehalt a turbo?netán csak borult a kocsi?és ezért a millás a számla(fekete tető ugye)
egy ilyne idős x5 már nem számít nagy luxusnak.pláne belépő motorral.ilyne hogy ágkarcok miatt eladja.jajjjj komolyan ennél xarabb dumát.3.ba 160nál tilt? azta pista.addig tuti huz eléggé.
Ákos a tiéd is elenne 12öt bp.n ha napi rendszereséggel használnád.
a 2.0 sor6 is eleszik 11-12öt városban .ahogy a 28i is.ha valaki dönteni akar akkor már utobbi.
nem folyok bele vitába de ha jol tom e36 28i csak a odlelfrissi után voltés azok már vanos sor6ok mind.
95 előtt nem volt 28i csak 25i meg m3 3.0.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Cxgrav
senior tag
válasz Adiking #34909 üzenetére
Szia!
Ha már teker az jó jel.
Viszont egy e61-el pont így jártam a múlt héten, hogy 2 gyári kulcs, csak teker de semmi.
Megoldás: ECU + EWS "újraszinkronizálása".
Nekem INPA-val sikerült.
Sajnos e36-hoz külön interface kell, kevés a hagyományos "INPA kábel".
Javaslok egy diagban jártas szerelő felkeresését.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
kenguru99
aktív tag
válasz Adiking #34909 üzenetére
Őt keresd meg, szerintem tud segíteni.
-
- = Zk = -
félisten
válasz Adiking #55558 üzenetére
"esetleg" nézd végig a filtereket.. nekem (E38) pl dohos, ezeréves volt, hiva ugyan ez... csere óta semmi...., és itt esik, ha kell ,ha nem.. (UK)
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Asztalos klub
- Nintendo Switch
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- További aktív témák...