- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Casanova*
veterán
válasz bandi0000 #18105 üzenetére
nagyon dícsérik! megbízhatóak! 2002-től. Kimagaslóan élvezetes vezethetőség, etalonnak számító sportos-komfortos rugózás, presztízs, minőség, világbajnok motorok, imázs, értéktartás 2002-től jobb motort gyártottak. erősebb,gyorsabb,megbízhatóbb és állítólag jobban is fogyasztanak...
E36 is nagyon jó! 96-tól nézzél! belépőszint 318is M44 motor. Precíz, kifejezetten élvezetes irányíthatóság, kulturált, pörgős sorhatok, sportos-komfortos futómű, stabil kaszni, időtálló forma, ötféle karosszéria
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Casanova*
veterán
-
Casanova*
veterán
válasz bandi0000 #18111 üzenetére
ja nem 2002-től. 2000-től nézz nyugodtan E46-ot.
320i/Ci M54B22 - 2000–2007. 2171köbcenti 170 PS (125 kW; 168 bhp) 210 N·m (155 ft·lbf) 8.2 s
320i M52TUB20 1998–2000 ez az elődje. M54-es motor jobb!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz bandi0000 #19520 üzenetére
Nekem nincs ilyenem (ültem-vezettem ilyesmiket), a netes olvasmányok után:
Itt van egy teszt(hirdetés) az utolsó szériás e46 330d-ről. A 320d ehhez képest 4 hengeres, és sokkal elérhetőbb (kevesebb pénzből megvehető, fenntartható, többen tudják elhanyagolni). A 323 már 6 hengeres, de igazán parádés menetteljesítmény nincs, a kicsi dízel is érzésre jobban megy a nyomaték miatt. A benzinest azért favorizálják, mert kevesebb meghibásodás lehet rajta, a dízel kicsit zsákbamacska, hiába a legjobb szándék/törődés. Tönkremenni, azért nem fog, inkább az a reális, hogy egy néhány százezres javítás benne van a pakliban, bármilyen szép is a kocsi.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz bandi0000 #19525 üzenetére
Egy ilyen esetleg?
Aki bmwt vesz, az általában megy is vele, 5 éves korra olyan 150e, a dízelek inkább dupla ennyit, és ezek már tinik... A belsejük sokkal szebb, mint egy ennyit futott kommerszebb autónak, de szinte mindegyik 200e alatt van az órában, szóval az erősen kétséges, hogy mennyi van valóban a kocsiban.
Budapesten dugóban jelentősen többet iszik, mint a 320i, de ezzel már komolyabban megy, és az egyik legtöbbet dicsért felállás.
Ha van időd nézz meg pár jobbat, próbáld ki, hogy legyen összehasonlításai alapod (vagy vigyél olyat, aki ért hozzá) és amelyik tetszik alkudj rá és egy műszeres átvizsgálás utánra ígérd a kifizetést.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60713 üzenetére
Csak egy megjegyzés:
Az igazi BMW-s vezetési élményt ahogy én a 170 lóerős E39 520i-mel úgy te ezzel a 130 lóerős E90 318i-vel nem fogod megtapasztalni.
Ahhoz a súlyhoz neked kéne vagy 200 lóerő. Nekem legalább 230.
Haver 2018-as M2-esében 370 lóerő van. Na ott érzed, hogy egy igazi PNV-ben ülsz
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60716 üzenetére
Adott kasztni és motorerő mellett meg előzni sem fogsz tudni 4 emberrel és csomaggal
De nem is kellenek csomagok elég a 4 ember vagy már 3 is érezhető tud lenni.Egy egyszerű előzésnél meg nem kell szabályozhat áthágni
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gézengúz
addikt
válasz bandi0000 #60708 üzenetére
N46 motorkóddal nézd, ne N43 vagy N45-el arra figyelj.
Nekem N46B20 van, szerintem ha nem akarsz gyorsulásbajnok lenni, mint itt általában mindenki ( Bmw-s élmény stb.) Akkor elég jól elleszel vele. Nyilván itt is vannak dolgok amik javításra szorulnak, viszont nem lehetetlen egy tankkal a 900-1000 km. Nálam. Pedig ez csak E46, E90-ben már 6-os váltó jár mellé!
-
Puma K
veterán
válasz bandi0000 #60718 üzenetére
Az autóm előző tulaja is mondta, hogy ha 530 lett volna ez a E39-es akkor nem adja el. Ha 530 + automata váltós, akkor meg esze ágába sem jutott volna még egy pillanatig sem hogy továbbadjon rajta.
Csak neki meg az automata váltós autók elkezdtek szimpatikusak lenni és a látóterébe került egy E60 535d automata váltós Bömös. Így megvette azt. Ezt az E39 520i-t meg eltette garázsba és el is kezdte hirdetni, hogy ne álljon sokat.
Azóta vett az E60 mellé egy E92 kabriót de abban már nem tudom milyen motor van.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
tasiadam
veterán
válasz bandi0000 #60759 üzenetére
Az a bizonyos 20d e90 177 lovasától kezdve az f10 525d-ig van mindenben. Egyik bimmergarázsos videóban elmondják, miért történik ez a probléma. Egyébként a bmw dízel motorjaira sokáig nem volt jellemző ilyesmi. Nem is mechanikai probléma van velük, tehát nem törik, nem megy szét a blokk. Simán ami körbe van.
A 2ezres blokk került sokmindenbe. Újabban a 18d-től kezdve a 25d-ig. 30d és 35d kapta a 3zerest. a 16d és talán már a 18d is újabban 3 hengeres lett. A 18d nem biztos, de a 16d igen.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
nagyúr
válasz bandi0000 #60768 üzenetére
A gyári adatokat felejtsd el! Nekem is volt egy 184 lovas, 2014-es 420d-m (automata), vidéki nagyvárosban és pályán (150-160 km/h körül) is kb 6.5 litert fogyasztott. 130-as tempónál bőven 6 liter alatt - ha jól emlékszem. Országúton nyilván még ettől is kevesebbet. Viszont sajnos nem értek egyet az előző hozzászólóval, sajnos nem megy olyan "naaagyon jól". Tulajdonképpen mindenre elég, de nem ezzel fogsz villogni a csajok előtt. Amúgy biztos, h dízelt akarsz?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandi0000 #60775 üzenetére
A 4-5 év nagyon sok idő! Őszinte leszek, ebben a kategóriában nem vagyok annyira otthon, de ennyi pénzért semmiképp sem gondolkodnék dízel BMW-ben!
Faterom kedvenc autója az Astra, volt neki legalább hat-hét darab az elmúlt harminc évben. Rengeteget vezettem, nem tudok róla semmi rosszat mondani.
[ Szerkesztve ]
-
-
KAMELOT
titán
-
nagyúr
válasz bandi0000 #60777 üzenetére
Az E90-esek nekem is nagyon tetszenek - főleg a faceliftesek! Szerintem azok az autók jobban néznek ki, és szebben is "öregszenek" mint az F30-asok. Legalábbis kívülről. De szerintem ezekre az autókra már hatványozottan igaz, h a kínálat legtetejéről kell válogatni. Ott meg gondolom már nem annyira baráti az ár.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandi0000 #61013 üzenetére
Szerintem nagyjából stimmelnek ezek az adatok! A 330-as 7 literes fogyasztása mondjuk inkább egy fél literrel többre tippelném. Nyilván lábfüggő is.
FIREBLADE78: Annyira nem baromság. Van több kereskedő haverom is, már két-három éve megfigyelhető az a folyamat, ahogy az "egyszerű vásárlók" elfordulnak a dízel autóktól. A legtöbben már félnek megvenni. És ezt a folyamatot csak gyorsította az idei budapesti bejelentés. A "szart sem fognak érni" azért túlzás, de pár év múlva elég nyomott áruk lesz majd. Ezeket a 30M pluszos dízel SUV-kat a legtöbben tartósbérlik, az üzemanyagot elszámolják, szval pont leszarják a várható értékcsökkenést - ezért merik "bevállalni. " X5,X6 új autók 95%-a dízel": - ez biztos, h nem igaz. A 2020-ban értékesített BMW-k alig 30%-ka volt dízel motorral szerelve. Audinál meg alig 20% ez az arány. A nagyobb modelleknél ennél valószínűleg jóval nagyobb a dízelek aránya, de szerintem ott sem éri már el az 50%-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz bandi0000 #61013 üzenetére
Hogy a viharba ne lenne igaz XD E60 535d @330-350 ló (nem mérettem még le, előző tulaj elmondása alapján 350)Történethez hozzá tartozik, hogy kb 1500 felett nem volt a fordulat a 130 km alatt. Valós fogyasztás városban 10-11, pályán 7.5-8.5 attól függően mennyire nehéz a lábam.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz bandi0000 #66824 üzenetére
Ezt hallottuk már párszor aztán az lett a vége, hogy csak kevesellette az illető a motor teljesítményét. Én 2107-ből ültem át egy e46 320i Touring-ba 2019-ben, nekem jelenleg még bőven elég az autó teljesítménye. Ki kell próbálni egyet és meglátod mennyire felel meg a valóságban és azt még bele kell számolni, hogy lehet most sokkal erősebbnek tűnik mint az előző autód de egy idő után hozzászokik az ember a teljesítményéhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Tőzsde és gazdaság
- Steam Deck
- Formula-1 humoros
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- További aktív témák...