- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- uleFone Power
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #10778 üzenetére
Még nincs tuning benne, de tervbe van. Adagolója picit erős most, azért kormol, előző adagolóval szinte nem is kormolt. Téligumi van még rajta, annak meg mindegy, meg ki akartuk probálni, mit mutat. Pörögni lehet vele, álló helyzetbe gumitfüstölni nem, ahhoz kevés így a motor. Van még rajta mit csinálni, legsürgetőbb az adagoló, meg még 1-2apróság, de megy, húz, kanyarodik, megáll. Meg menetközbe nem is nagyon kormol, itt állt 10percig alapjáraton, majd onnan egy padló, 2-3at tiltott, és vissza alapjárat. Srácnak ez elött volt egy 520i-je, ő aztmondta, hogy az nagyon nemment. Meg volt egy E30 325-öse, és mondott valamit, hogy 2,7es a motorja, mert valamit beraktak vagy mi. Na az nagyon ment. Meg van egy rallyera épített E30 325iX. Szóval szereti a BMW-ket. Azmeg, hogy most kivittük, szerintem semmi, játszottunk kicsit, azt kész.
Smoke & Torque