- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz ArthurShelby #68022 üzenetére
Lenne műhely-szerelő aki megvétel után karban fogja tartani az autót?
Mert ha van, akkor vele elmehetnél megnézni. Vagy hozzá el lehetne gurulni közösen.Én is úgy vettem az enyémet 2020. január első felében, hogy az eladóval először találkoztam. Mivel már megvolt neki az utódja az E60 535D így az E39 520i meg előző év októbere óta állt a családi ház garázsában. 2-3 hetente az eladó öccse mozgatta hétvégente az autót, de hogy ne legyen baja-törje össze így keveset ment vele a környéken.
Volt a motortérben egy hivatalos Merci szerviz lapocska amin rajta volt az utolsó olajcsere időpontja és az olaj viszkozitása. Mert az öccs meg hivatalos Merci szervizben dolgozott.
Ilyen eltett állapotában hallottam az első beindítást hideg motorral majd ahogy beállt alapfordulatra. Minden szép és jó volt füstmentesen.
Majd elmentünk egy próbakörre, hogy bemelegedjen a motor és meg tudja taposni egy kicsit. Visszafele vezethettem az autót.
Utána az autóban álló helyzetében véginyomkodtam-tekergettem mindent és megnéztem amit én laikusként (autót használó emberként) meg tudtam nézni. Olajszínt meg olajszínét és ilyen alap dolgokat.
Első megtekintéskor megbeszéltem az eladóval, hogy jónak tűnik az autó, de még egy szerelőhöz elvinném, hogy ott is nézzék át és emeljék meg. Ebbe beleegyezett, majd pár nappal később megint találkoztunk elmentünk az autóval a műhelybe és ott is megnézték belül-kívül-alul mindenhol. A műhelyvezető ismerős azt mondta, hogy neki jónak tűnik, vannak részei amikkel foglalkozni kell majd, de ez egy egyben lévő autó amivel eddig is foglalkoztak.
Ezek után vettem meg az én E39-emet.
Az eladó megbeszélte a műhellyel ahol 99%-ban BMW-t szervizelnek, hogy az autónak új tulaja lesz, de ha akarom akkor én is hordhatom továbbra is oda az autót.
Az eladó mesélte és mint kiderült van több közös ismerősünk csak mi eddig nem találkoztunk (kicsi a világ), hogy 2013-ban mikor a német ismerősétől Németországból megvette ezt az autót és lepapíroztatta meg mindent elintézett akkor abban az évben volt kettő BMW-t szervizelő műhelyben az autóval.
De azokkal nem volt megelégedve.
Ez a mostani (2013-tól kezdve a mai napig) azt mondja, hogy korrekt és ha gond van akkor nem cseréltetik ki a fél autót... hanem tudják mit kell csinálni, hogy jó legyen. Az alkatrészekből-márkákból is tudják mi az amit lehet és nem lehet választani és miből opció a bontott.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘