Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gsx-rr

    veterán

    válasz Vismajor01 #52137 üzenetére

    Igy van, vigyazz mert majd valaki itt megmagyarazza neked mit csinalj mit ne.
    Ha meg tudod tenni, meg kell venni es elvezni.
    Sok ember sporol a nagy semmire es semmivel se lesz jobb elete! Sot!

  • szimi57

    őstag

    válasz Vismajor01 #52137 üzenetére

    A legjobban akkor jársz, ha veszel egy elektromos autót. Ezekről azt kell tudni, hogy egy kibaszott menő cuccok. Nem kell egyből rálocsolni 1 milliót. A fenntartása 0 Ft! Egy két milliós használt BMW már a végét járja, rámegy a gatyád is. 4 milka körül találsz.

    [ Szerkesztve ]

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

  • BeZol

    őstag

    válasz Vismajor01 #52137 üzenetére

    Akkor hajrá, éld meg az álmaidat :)

    Nekem egyébként a faceliftes E90-ben a hátsó lámpa pont nem tetszik, ellenben az új első lámpák, a módosított vesék és a domborított motorháztető tetszik, meg ugye frissebb a navija is :U

    Ami "szükséges" extra, hogy úgy is érezd, hogy nem egy átlagos kocsiban ülsz, az a bőrülés, professional navi és egy király hifi-rendszer (bmw individual high end audio-t keress, az 820W azt hiszem). Kívülről legalább 18"-as felnik és xenon lámpák.
    Ami még sokat dob a megjelenésen, az az M sportcsomag, mert akkor más kívülről az első-hátsó lökhárító, ablakok körben shadow line-osak (fekete a króm helyett), a felni is M-es (18" volt az alap gyárilag ilyenkor), a visszapillantó is M-es (laposabb, nem nyitott tenyér méretű, bár ez sok M-paketos kocsinál vmiért nem a lapos verzió), belül pedig M-es kormány, M-es kéziváltókar, és M-es küszöbök vannak. Tolatókamera nem tudom volt-e, de szerintem elég a parkolóradar (nekem az is csak hátul van), és a tükrök is csak manuális hajthatók be nálam, sztem ehhez a szériához nem volt kérhető elektromos.

    Ha keveset mész, és szó szerint élményautóként használnád, akkor 6hengerest keresnék (sokkal másabb a hangja, hidd el megéri és az árukat is tartják, mert elvileg e46osok is megindultak már felfelé nagyobb motorokkal), ami lehet 325i, 330i, ezek 3liter szívó sor6-osok 218 :F ill. 258/272 lóerővel (utolsó széria konkrétan, F30-ban már turbós minden), a vége pedig a 335i, ami a faceliftben már 1turbós 3liter sor6 306 lóerő, és mivel turbós, 2-3ezer között is megindul, nem kell 4ezer fölé pörgetni ha hirtelen be akarsz vágni valaki elé. A 335i további előnye, hogy 1-1 nagy kipufogója van hátul, nem szimplán baloldalt egy dupla.

    Én tavaly vagy idén léptem be a B10-be, és 170kw-ra fizetek Tatabányai lakcímmel 30ezer Ft-ot éves kötelezőre. Ha tudod és megéri, érdemes lehet vidéki lakcímre is megnézni mit dob ki, és átjelentkezni.

Új hozzászólás Aktív témák