- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz H.Ezredes #48941 üzenetére
Először én is így gondoltam, de írtam is már, hogy volt egy eset, amikor kinyílt úgy is, hogy csak simán elmentem a lökhárító mellett, és persze nálam volt a kulcs. Ezért gondoltam, hogy talán a parkszenzorokkal érzékel. Képet kellene látni erről, az lenne a tuti.
A holttérfigyelőnek a szenzorai a lökösök oldalában vannak rejtve, ugye?
Egyébként kíváncsi leszek, mi lesz a kolléga úr reakciója az írásodra tudod kiről beszélek.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #48941 üzenetére
Tök korrekt, és a képek alapján nagyon igényes az egész. Szóval gratula a munkádhoz!
F11 530D N57 2014/10 231E Km Vezérlés / csapágyazás / turbó stb..
Azért basszus, 4-5 éves autóról beszélünk. Futott km. alapján autópályás használat, folyamatos résztérhelésen, és gyakorlatilag motorgenerált kell rajta csinálni. Céges autónak nyilván elfogadja az ember, de sajátnak...Egyébként az általad felsoroltak: csapágyak (gondolom dugókat/gyűrűket is néztél), turbó, szívóoldali kokszolódás, EGR stb., ezek egyébként Inspection II tételek ezeknél a motoroknál, vagy ezekre akkor derül fény, amikor már megkotlott?
-